Web Analytics Made Easy - Statcounter

امتداد :معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱ از بازدید کارشناسان گیاه پزشکی مرکز تحقیقات،آموزش و مشاوره فضای سبز این منطقه از ادوات هرس و نحوه اجرای عملیات به زراعی و هرس شش ماهه دوم فضای سبز ورودی غربی پایتخت که با هدف نگهداری، حفظ فضای سبز شهری و کنترل عوامل خسارتزا در فصل سرما صورت می گیرد، خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش امتداد ، سیاوش زابلی معاون خدمات شهری و محیط زیست این منطقه با بیان این که حفظ و نگهداری فضای سبز شهری و کنترل عوامل خسارتزا از مهم ترین وظایف مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه۲۱ است، گفت: با عنایت به دستورالعمل واصله از سوی سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران؛ کارشناسان گیاه پزشکی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه۲۱ ابتدا دوره های آموزشی–توجیهی ویژه کارگران، نمایندگان پیمانکاران و ناظران فضای سبز را برگزار کرده، سپس نسبت به ارائه مشاوره های گیاه پزشکی لازم درخصوص هرس زمستانه درختان، عملیات های به زراعی، کوددهی، کند و کوب، باندینگ و … اقدام کردند و در گام آخر ناظرین سازمان بوستان ها و فضای سبز شهرداری تهران بر نحوه عملیات به زراعی درختان و فضای سبز و همچنین چگونگی عملکرد ادوات هرس پیمانکاران فضای سبز نواحی سه گانه منطقه۲۱ نظارت کردند.
زابلی در همین راستا خاطرنشان کرد: در راستای ایجاد هماهنگی های لازم فی مابین ادارات پسماند و خدمات شهری حوزه معاونت خدمات شهری و محیط زیست منطقه۲۱، جلسات درون سازمانی با هدف ایجاد آمادگی های لازم درخصوص جمع آوری و حمل زایدات و پسماندهای ناشی از اقدامات به زراعی و هرس درختان و فضای سبز برگزار شد.
لازم به ذکر است، مسئول و کارشناسان گیاه پزشکی مرکز تحقیقات، آموزش و مشاوره فضای سبز منطقه۲۱ ضمن انجام این بازدیدها، توصیه ها و دستور العمل های لازم جهت بهبود روند عملیات به زراعی و هرس را به ناظرین پیمانکاران فضای سبز نواحی یک، دو و سه ارائه دادند.

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۴۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد افزود: موضوع درچندین جلسه کمیسیون به صورت میدانی و ستادی با حضور شهردار وقت و شهردار فعلی منطقه ۳ همچنین مدیر املاک وقت و فعلی منطقه و سایر مدیران شهرداری دخیل در موضوع مطرح و بررسی‌های لازم صورت گرفت.   وی گفت: با بررسی کلیه سوابق، مستندات و مکاتبات موجود از سال ۱۳۷۷ تاکنون و تشکیل جلسه کمیته نظارت با حضور مدیران ادارات بازرسی، حقوقی و حراست شهرداری و احصاء اقدامات و فعالیت‌های صورت گرفته و همچنین بررسی تطبیق یا عدم تطبیق طرح اجرایی با طرح مصوب بلوار مذکور، گزارش اولیه آن آماده شده که پس از نهایی شدن، گزارش مبسوط آن به صحن علنی شورا جهت تصمیم گیری ارسال خواهد شد.   لازم به ذکر است رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد ضمن تاکید بر نظارت جدی و موثر بر اجرای پروژه‌ها بر اجرای پروژه‌های شهری طبق طرح مصوب اصرار ورزید.

دیگر خبرها

  • بررسی پروژه‌های اجرایی بهره برداری و توسعه آب شرب شهرستان میاندوآب
  • کمبود نیروی انسانی و فضای اداره استاندارد مرکزی پیگیری می‌شود
  • تمهیدات لازم برای برگزاری آزمون نهایی
  • تحقیق و تفحص از اجرای پروژه بلوار مرحوم ابوترابی
  • بررسی عملکرد تمامی پل‌های مکانیزه مناطق ۲۲ گانه تهران
  • گلایه سخنگوی دولت از بررسی نشدن لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه سخنگوی دولت از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • گلایه بهادری‌جهرمی از عدم بررسی لایحه تشکیل وزارت بازرگانی در مجلس
  • اجرای پروژه‌های شهری طبق مصوبه
  • انجام طرح تحقیق و تفحص از بلوار مرحوم ابوترابی