Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ساعت24»
2024-05-05@02:06:08 GMT

زیدان: شکست دردناکی بود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۴۹۹۰

زیدان: شکست دردناکی بود

ساعت 24- سرمربی رئال مادرید شکست ۳ بر صفر برابر بارسلونا را دردناک عنوان کرد.

به گزارش آس، رئال مادرید شنبه در هفته هفدهم لالیگا شکست تحقیرآمیزی را برابر بارسلونا تجربه کرد و با سه گل مغلوب مهمانش شد. زین‌ا لدین زیدان پس از بازی گفت: احساس خیلی بدی دارم. ما خیلی خوب شروع کردیم و در نیمه نخست بازی برابر بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این شکست خیلی دردناک است. شکست خیلی سختی برای ما بود ولی فوتبال اینچنین است.

سرمربی رئال مادرید برای این بازی متیو کواچیچ را در ترکیب اصلی قرار داد و ایسکو را نیمکت‌نشین کرد. زیدان در این باره اظهار کرد: باید یک بازیکن را انتخاب می‌کردم. هدف ما این بود که از لیونل مسی محافظت کنیم و کواچیچ به خوبی این کار را انجام داد.

دنی کارواخال در این بازی حرکت عجیبی را انجام داد و برای اینکه توپ وارد دروازه مادرید نشود، آن را با دست گرفت و از بازی اخراج شد. سرمربی فرانسوی در رابطه با این حرکت گفت: این اتفاق خیلی بد بود. با اخراج کارواخال کاملا شرایط بازی تغییر کرد و ما به سختی توانستیم بازی را ادامه دهیم.

مادرید در نیمه دوم افت فاحشی داشت. زیدان درباره این موضوع گفت: در به ثمر رسیدن گل نخست یک اشتباه داشتیم و خیلی بد دفاع کردیم. بازی در این سطح به جزئیات  بستگی دارد. با این حال  پس از دریافت گل اول با احساس بازی نکردیم و منطقی بازی کردیم. با این شکست هیچ چیزی عوض نشد و نباید ناامید باشیم. لالیگا هنوز تمام نشده است.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۴۹۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها

به گزارش صدای ایران از ایرنا، هفته سی‌وچهارم لالیگا اسپانیا در شرایطی شنبه شب دنبال شد که تیم فوتبال بارسلونا در این هفته و در دیداری خارج از خانه به مصاف خیرونا رفت و با نتیجه ۴ بر ۲ مغلوب حریف شد تا رئال مادرید چهار هفته پیش از پایان لالیگا و برای سی‌وششمین مرتبه قهرمان شود.

بارسلونا که در این بازی به پیروزی نیاز داشت تا همچنان امیدوار به کسب قهرمانی باشد در دقیقه ۳ بازی توسط آندرئاس کریستنسن به گل رسید تا امید‌ها برای کاتالان‌ها زنده شود، اما یک دقیقه بعد آرتم دووبیک کار را به تساوی کشاند.

در لحظات پایانی نیمه نخست رابرت لواندوفسکی از روی نقطه پنالتی بارسا را به گل رساند تا آنها با برد ۲ بر یک به رختکن بروند، اما در نیمه دوم کریستین پورتو در دقایق ۶۵ و ۷۴ و میگوئل گوتیرز در دقیقه ۶۷ سه‌بار دیگر برای خیرونا گلزنی کردند تا بازی در نهایت این دیدار، ۴ بر ۲ به سود میزبان شود.

این نتیجه تا پایان بازی باقی ماند تا بارسلونا در شبی که به بُرد نیاز داشت شکست ۴ بر ۲ را تجربه کند. با این نتیجه رئال مادرید، خیرونا و بارسلونا با ۸۷، ۷۴ و ۷۳ امتیاز در رده‌های اول تا سوم قرار گرفتند و رئال قهرمان زودهنگام لالیگا شد.

دیگر خبرها

  • شکست سنگین بارسا؛ امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • یرزی دودک: کارلو آنچلوتی بهترین سرمربی تاریخ فوتبال است
  • شکست سنگین بارسلونا / امضای کاتالان‌ها پای حکم قهرمانی کهکشانی‌ها
  • با عبور از زیدان؛ کارلو آنچلوتی دومین سرمربی پرافتخار تاریخ رئال مادرید شد
  • مانوئل نویر: بازی مقابل رئال مادرید یک فینال است و باید مقابل آنها بی‌رحم‌‌تر ظاهر شویم
  • روبلف: صعود به فینال مسترز مادرید پاداش شکست‌هاست
  • ژابی آلونسو: همه به دنبال شکست دادن بایرلورکوزن هستند
  • لیگ برتر حالا یک سرمربی با تفکرات هجومی دارد
  • زبان آلمانی و انگلیسی مانع حضور زیدان در بایرن شد!
  • بایرن مونیخ به این دو دلیل سراغ زین الدین زیدان نمی‌رود