Web Analytics Made Easy - Statcounter

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی بارسلونا پس از پیروزی در ال کلاسیکو تاکید کرد هنوز قهرمان لالیگا مشخص نشده است. 

به گزارش وبسایت نود، ارنستو والورده پس از پیروزی ۰-۳ تیمش در ال کلاسیکو و افزایش اختلاف تیمش با رئال مادرید به ۱۴ امتیاز عنوان کرد قدرت دو تیم یکسان است و کورس قهرمانی هنوز تمام نشده است. 

والورده به نقل از مارکا به خبرنگاران گفته:

همیشه در جدول از بین بارسلونا و رئال مادرید یک تیم بالاتر قرار می گیرد اما در کل دقتر دو تیم یکسان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در سوپر کاپ آن ها خیلی خوب بازی کردند و از ما بهتر بودند و حالا امروز ما بهتر بودیم. در فوتبال بالا و پایین های زیادی وجود دارد. ممکن است شرایط خیلی زود تغییر کند. 

ما هنوز به نیم فصل هم نرسیدیم. اتفاقات زیادی ممکن است رخ دهد. ما فاصله خوبی گرفتیم اما این معنایی ندارد چون هنوز تکلیف هیچ چیزی مشخص نشده است. رئال در نیمه اول توانست ریتم بازی ما را خراب کند و نگذاشت به خوبی بازیسازی کنیم. آن ها ما را مجبور به استفاده از توپ های بلند کردند البته با این حال ما شانس گلزنی داشتیم. در نیمه کنترل توپ و میدان را در دست گرفتیم. حتی پس از گل دوم باز فکر نکردیم که بازی تمام شده است. رئال با ۱۰ نفر توانست موقعیت های بهتری نسبت به زمان ۱۱ نفره بودن خلق کند. 

۲۰۳۱

 

منبع: وبسایت برنامه ۹۰

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت 90tv.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وبسایت برنامه ۹۰» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۵۱۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # رئال مادرید سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • اختلاف نظر بین بلینگام و شوامنی؛ اریک دایر بهتر است یا دایو اوپامکانو؟
  • هیجان ستاره بایرن: چی بهتر از بازی با رئال!
  • فدریکو والورده: مقابل منچسترسیتی تا سرحد مرگ خسته شده بودم
  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • خلاصه بازی رئال مادرید ۱ - ۰ رئال سوسیداد + ویدئو
  • فیلم/ خلاصه بازی رئال سوسیداد ۰ - رئال مادرید ۱
  • برتری رئال مادرید در خانه سوسیداد
  • خلاصه بازی رئال سوسیداد 0-1 رئال مادرید (لالیگا - 2023/24)
  • رئال مادرید از باسک برای فتح لالیگا خیز برداشت
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!