Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «وانا»
2024-04-24@17:53:14 GMT

واکنش هافبک لیگ برتری به اتهام جاسوسی!

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۵۳۲۵

به گزارش وانانیوز، 

حمیدرضا جهانیان روز گذشته پیش از بازی نفت تهران برابر سپیدرود رشت اعلام کرد که سه بازیکن امین منوچهری، احمد کامدار و امیرحسین فشنگچی به دلیل جاسوسی علیه تیم کنار گذاشته شدند.

 

کامدار در این خصوص به خبرنگار ما گفت: با من تماس گرفتند که امروز در تمرین حاضر شو. آقای جهانیان مصاحبه کردند و اسم من را اشتباهی به زبان آوردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امروز با ایشان صحبت می‌کنم و از دیروز بیشتر از 1000 نفر با من تماس گرفتند که چرا جاسوسی کردی؟ از دیروز شوکه شدم که چرا چنین موضوعی باید برای من پیش بیاید. شرایط تیم که قابل مشاهده است و حرفی برای گفتن نیست اما این موضوع شاهکار بود.

 

وی ادامه داد: 8 سال است که در لیگ برتر حضور دارم و به ما تهمت جاسوسی می‌زنند. به جهانیان حق می‌دهم چون فوتبالی نیست نمی‌داند در مورد چه موضوعی صحبت می‌کند. امروز هم در تمرین حاضر می‌شوم. چند نفر با آقای جهانیان مشکل دارند و ایشان به اشتباه نام ما را در رسانه‌ها مطرح کردند.

 

منبع: وانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت vananews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «وانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۵۳۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران

به گزارش خبرآنلاین کنعانی تصریح کرد نهادهای آمریکایی نمی‌توانند با برچسب زدن‌های مختلف بی‌اساس به اشخاص و نهادهای ایرانی، موج انتقادات جهانی نسبت به سیاست‌های حمایتی نامحدود آمریکا از جنایات جنگی و نسل‌کُشی رژیم صهیونیستی در نوار غزه و کرانه باختری فلسطین و نیز سرکوب‌های خشونت‌آمیز معترضان در داخل آمریکا را منحرف سازند. 

سخنگوی دستگاه دیپلماسی تاکید کرد به دولت آمریکا توصیه می‌کنیم به جای اتهام زنی‌های بی اساس به دیگر کشورها و ملت‌ها، به حمایت‌های تسلیحاتی، نظامی، مالی و سیاست‌های بین‌المللی خود از رژیم آپارتاید و اشغالگر صهیونیستی علیه ملت مظلوم فلسطین پایان داده و در سیاست‌های مداخله جویانه و نیز تهدیدآفرین خود نسبت به حقوق بشر، حقوق بشردوستانه بین‌المللی، حقوق بین الملل و صلح و امنیت بین‌المللی بازنگری نموده و مسئولانه رفتار نمایند.

311311

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899054

دیگر خبرها

  • ثبت بارش ۱۰۴ میلی متری باران در شیرآباد
  • واکنش باشگاه لیگ برتری: بازیکنان ما مجرم نیستند
  • ثبت بیشترین باران در شیرآباد
  • واکنش وزارت خارجه به اتهام تازه آمریکا علیه ایران
  • به اتهام تجاوز: دو فوتبالیست لیگ برتری دستگیر شدند
  • دستیار نماینده پارلمان اروپا به اتهام جاسوسی برای چین از کار تعلیق شد
  • «امروزِ دیروز» به آرتیبشن رسید/ پرسش از نقاشی یا عکاسی؟
  • چین: آلمان دست از فریبکاری سیاسی بردارد
  • بازداشت دستیار نماینده پارلمان اروپا در آلمان به اتهام جاسوسی + عکس
  • چین اتهام جاسوسی در آلمان را رد کرد