Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عبدالرسول یزدی‌زاده با بیان این که همیشه در مقطع بزرگسالان بین دو تا چهار نفر از استان اصفهان عضو تیم ملی دو و میدانی بوده‌اند، خاطرنشان کرد: در جوانان نیز همیشه نمایندگانی از استان اصفهان و در نوجوانان از 1 تا 5 نفر عضو تیم ملی بوده‌اند و به همین سبب مسابقات انتخابی جوانان و نوجوانان و بزرگسالان داخل سالن باید به اعزام تیم منتخب در اواخر دی ماه منجر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که فدراسیون دو و میدانی در مسابقات اخیر جهانی و آسیایی توانسته  نشان های رنگارنگ مسابقات را کسب کند و اصفهان نیز از این نشان ها سهمی داشته، ادامه داد: آن چه مهم است حلقه گمشده باشگاه‌هاست و لازم است که باشگاه‌ها برای حمایت از ورزشکاران در مسابقات لیگ شرکت کنند و در چند سال اخیر باشگاه‌ها به عرصه دو و میدانی وارد شده‌اند.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان در خصوص آخرین وضعیت عملکرد این هیأت اظهار کرد: بر اساس جدول زمان‌بندی فدراسیون، در حال اجرای برنامه‌های سال 96 هستیم و تمام مسابقات و اعزام‌های خود را انجام داده‌ایم.

عبدالرسول یزدی‌زاده با بیان این که مسابقات انتخابی جوانان داخل سالن انجام شد، بیان کرد: در دو روز و به طور مجزا مسابقات انتخابی بانوان و آقایان برگزار شد و در هفته‌ای که گذشت میزبان مسابقات دو صحرانوردی آقایان کشور بودیم که این مسابقات برای اولین بار در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در استان اصفهان برگزار شد.

وی با بیان این که این مسابقات با همکاری باشگاه فرهنگی-ورزشی سیمان اصفهان برگزار شد، عنوان کرد: این مسابقات در حاشیه جاده اختصاصی سیمان اصفهان که شرایط خاکی بودن را دارد برگزار شد و در حاشیه آن نیز نشست مشترک روسای هیأت دو و میدانی کشور با حضور مسؤولان فدراسیون نیز برگزار شد.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان افزود: باشگاه‌ها چیزی حدود 300 میلیارد تومان باید هزینه کنند و بخشی از آن را باید به سمت دو و میدانی که یک رشته پایه است و 24 ماده دارد، سوق دهند و رشته دو و میدانی خود زمینه‌ساز ورزش‌های دیگر است.

وی با بیان این که استعدادیابی‌ها توسط مربیان استان به طور مرتب انجام می‌شود، یادآوری کرد: استان اصفهان تجهیزات کمی دارد و 50 درصد امکانات استان چهارمحال و بختیاری را در ورزش دو و میدانی ندارد و به و به طور جدی ورود کرده‌ایم تا مقدمات استفاده از پیست ورزشگاه نقش جهان انجام شود.

یزدی‌زاده از تکمیل شدن پیست کاشان در آینده نزدیک خبر داد و بیان کرد: آمادگی داریم در 4 منطقه دیگر در استان اصفهان پیست مناسب ایجاد کنیم چرا که مربیان و استعدادهای خوبی در مناطق مختلف استان حضور دارند اما این نیازمند ورود باشگاه‌ها برای ترغیب ورزشکاران و مربیان است و البته به روز رسانی امکانات نیز حس می‌شود.

وی در همین خصوص مطرح کرد: وضعیت امکانات دو و میدانی در کل کشور مطلوب نیست و در استان اصفهان نیز نسبت به سایر استان‌ها، وضعیت خوبی ندارد و با پیگیری فدراسیون و هیأت در پایان سال 96 و یا 97 اتفاقات خوبی خواهد افتاد.

رئیس هیأت دو و میدانی استان اصفهان با بیان این که پیست نقش جهان استاندارد لازم برای دو و میدانی ندارد، تأکید کرد: در حال حاضر ورزشکاران از پیست ورزشگاه انقلاب استفاده می‌کنند و خود را با شرایط آب و هوایی وقف داده‌اند.

وی در پایان گفت: اگر شهرداری در منطقه ناژوان پیستی را ایجاد کند می‌تواند با توجه به شرایط پیست و آب و هوا، شرایط بهتری را برای ورزشکاران ایجاد کند.

 

انتهای پیام/م

 

اصفهان نیمی از امکانات چهارمحال و بختیاری در دو و میدانی را هم ندارد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز اصفهان، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان اصفهان گفت: روز شنبه ۱۵ اردیبهشت ماه مصادف با شهادت امام جعفر صادق (ع) تمامی بنا‌های تاریخی، موزه‌ها و محوطه‌های زیر مجموعه این اداره کل در سطح استان پهناور اصفهان تعطیل است.

امیر کرم زاده ادامه داد: از روز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ماه تمامی این اماکن آماده ارائه خدمات به گردشگران و دوستداران میراث فرهنگی خواهد بود.

استان اصفهان بیش از ۲۲ هزار بنا و اثر تاریخی دارد که هزار و ۸۵۰ اثر به ثبت ملی و ۱۵ اثر آن از جمله میدان امام، کاخ چهلستون، باغ فین کاشان و مسجد جامع به ثبت جهانی رسیده است.

۸۰ موزه و بنای تاریخی با قابلیت بازدید در سراسر اصفهان تحت نظارت و مدیریت اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی این استان هستند.

دیگر خبرها

  • اعلام نفرات برتر لیگ دو‌و‌میدانی شهید شمسی‌پور + اسامی
  • اشتری: سهمیه المپیک پاریس به ایران می‌رسد
  • رقابت ۸۰ دونده مستعد استان همدان در لیگ دو و میدانی شهید شمسی پور
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی پایا
  • موفقیت دانش آموزان کیش در مسابقات لیگ علمی دانش آموزی پایا
  • جنجال‌سازان مسابقات کشتی مازندران در انتخابی تهران!
  • نجفی: استاندارد نبودن پیست‌ها برای ورزشکاران هزینه‌بردار است
  • آاس رم - بایرلورکوزن؛ ترکیب رسمی
  • صعود مدعیان به نیمه‌نهایی رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی
  • تعطیلی بناهای تاریخی استان در نیمه اردیبهشت