Web Analytics Made Easy - Statcounter


مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد نحوه نقل و انتقال دانشجویان شاهد و ایثارگر دانشگاه آزاد را اعلام کرد.

به گزارش گروه دانشگاه امتداد نیوز، حسین نصیرزاده مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد با اشاره به ثبت‌نام نقل و انتقالات دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: ثبت‌نام نقل و انتقال و میهمانی از 25 آذرماه آغاز شده و تا اوایل بهمن ماه ادامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه براساس آیین نامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی، دانشجویان تمامی مقاطع از کارشناسی تا دکتری حرفه‌ای می‌توانند درخواست خود را در سامانه نقل و انتقال و میهمانی ثبت کنند، گفت: امسال نیز اداره کل شاهد و ایثارگران با آمادگی کامل برای نیمسال دوم سال تحصیلی نسبت به ثبت‌نام جامعه هدف خود اقدامات لازم را انجام داده است.

نصیرزاده خاطرنشان کرد: جامعه هدف اداره کل امور شاهد و ایثارگران در سال جاری علاوه بر جانبازان بالای ۲۵درصد و فرزندان شاهد، شامل رزمندگان، جانبازان زیر ۲۵درصد، فرزندان و همسران آنها و خواهران و برادران شهید نیز می‌شود که در گذشته این افراد جزو جامعه هدف نبودند.

مدیرکل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه جامعه هدف برای ثبت نام باید به سامانه منادا به نشانی www.monada.iau.ir مراجعه کنند، گفت: دانشجویان در صورت مواجهه با هر مشکلی می‌توانند به سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی به نشانی www.esargaran.iau.ir مراجعه کرده و به صورت مستقیم با معاون آموزشی و کارشناسان اداره کل امور شاهد و ایثارگران در ارتباط بوده و مشکل خود را حل کنند.

وی افزود: از مزیت‌های ثبت درخواست‌های میهمانی و نقل و انتقال و پیگیری در این سیستم، عدم الزام مراجعه حضوری دانشجویان به سازمان مرکزی است. سایت اداره کل امور شاهد و ایثارگران به صورت روزانه رصد می‌شود تا اگر مشکلی در ثبت نام دانشجویان وجود داشته باشد، رفع شود.

نصیرزاده با بیان اینکه یکی دیگر از خدمات اداره کل امور شاهد و ایثارگران دانشگاه آزاد اسلامی، مشاوره تحصیلی به دانشجویان است، گفت: کارشناسان این اداره کل با ارائه مشاوره تحصیلی به دانشجویان، سعی در پیشرفت و آرامش خاطر آنها دارند.

انتهای پیام/

true برچسب ها : اخبار سیاسی true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۵۸۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، عاصمه قاسمی، مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده در بازدید از مجتمع ابوالفتوح رازی(ویژه مادران) واحد یادگار امام خمینی شهرری با اشاره به نگاه ویژه دانشگاه آزاد اسلامی به موضوع اشتغال، تحصیل و تدریس زنان در این مجموعه، نقش بانوان را در تعلیم و تربیت اجتماعی تشریح کرد.

وی از مجتمع ابوالفتوح رازی واحد یادگار امام خمینی شهرری به‌عنوان تنها دانشکده مختص مادران در دانشگاه آزاد اسلامی یاد کرد و با تأکید بر نقش مهم بانوان در تعلیم و تربیت اجتماعی عنوان کرد: مدیریت کلان دانشگاه آزاد اسلامی به مسئله امور زنان و خانواده نگاه ویژه‌ای دارد و موضوع تعلیم و تربیت اجتماعی یکی از موضوعات مهم در دانشگاه است و یکی از پایه‌های آن بانوان هستند؛ بنابراین باید نقش خود را در پیشبرد تعلیم و تربیت اجتماعی به خوبی ایفا کنند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده افزود: زنان به‌خصوص زنان دانشگاهی در سه طیف دانشجویی، استادی و کارمندی باید علاوه بر اثرگذاری از طریق ارتباط صحیح و درست در ترویج سبک زندگی دینی تلاش کنند.

قاسمی با بیان اینکه خانواده موضوعی مهم و جدی در سطح جامعه است، ادامه داد: معتقدیم بهتر شدن شرایط زنان و شرایط خانواده موجب تغییرات مثبت در شرایط جامعه می‌شود.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده با اشاره به اینکه زنانی که در عرصه علم فعالیت دارند جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند، تأکید کرد: معلمان و استادان زن نقش بسیار مهم و سازنده‌ای در جامعه دارند. سهم بانوان استاد در شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی، فرهنگ‌سازی، هویت‌بخشی به نسل نو، آینده‌سازی، مصونیت‌بخشی به جامعه در برابر همه آسیب‌های تهدید کننده و توسعه کشور بسیار مهم می‌باشد.  

وی خاطرنشان کرد: هویت زن امروز جامعه ایرانی فارغ از جنسیت، هویّتی مبتنی بر کرامت انسانی بوده و قرار است در چشم‌انداز سند تحول و تعالی دانشگاه آزاد اسلامی و با تعریف این هویت، دوشادوش مردان در اثرگذاری اجتماعی، تربیتی و فرهنگی در دو نهاد خانواده و جامعه نقش‌آفرینی کند.

مشاور رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در امور زنان و خانواده با بیان اینکه بانوان علاوه بر خانواده در جامعه هم اثربخش هستند، اظهار کرد: بانوان می‌توانند هم خودآگاهی و هم آگاهی‌بخشی را افزایش دهند. زن ایرانی یک هویت اجتماعی سیاسی دارد که در کنش اجتماعی تأثیرگذار است و در طول این چند دهه شاهد یک انسجام اجتماعی بوده‌ایم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • امیدواریم روزبه‌روز شاهد بیداری بیشتر ملت‌ها باشیم
  • زنان عالِم جایگاه ویژه‌ای در خودسازی و جامعه‌پردازی دارند
  • دوگانگی مدیریتی در منطقه آزاد اروند سبب ناهماهنگی در اجرای امور کارگری
  • تقدیر نخبگان شاهد و ایثارگر از خدمات شرکت بیمه دی
  • تجمع بانوان شاهد و ایثارگر در حمایت از اجرای طرح نور توسط پلیس
  • واگذاری زمین به ۱۸۸ ایثارگر گلستانی در طرح نهضت ملی مسکن
  • در برنامه‌ریزی‌ها استمرار تلاش‌های ۴۰ ساله انقلاب تبیین شود
  • تجمع دانشگاهیان علوم پزشکی کردستان در حمایت از خیزش دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورایعالی انقلاب فرهنگی در حمایت از دانشجویان آمریکا
  • بیانیه شورای عالی انقلاب فرهنگی درحمایت از دانشجویان آمریکایی