Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اصفهان با بیان اینکه وقوع نشست در ۳۳ پل را تکذیب می‌کنیم، گفت: قوسی که در اتاقک‌ها مشاهده می‌شود حداقل مربوط به ۴۰ تا ۵۰ سال پیش است و تازگی ندارد.

به گزارش قدس آنلاین، فریدون الله‌یاری در گفت‌وگویی پیرامون اخباری در ارتباط با نشست ۳۳ پل و قوس یافتن بخشی از سقف اتاقک‌های آجری آن اظهار داشت: وقوع چنین اتفاقی را تکذیب می‌کنیم، این قوس‌ها حداقل مربوط به ۴۰ تا ۵۰ سال پیش است و تازگی ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این قوس پس از نشست پل در آن سال‌ها ایجاد شده است، افزود: در آن سال‌ها عبور و مرور ماشین‌های سنگین مانند تریلی و کامیون از روی ۳۳ پل را شاهد بودیم که احتمالا در نشست یا اشکالی در این بخش از پل نقش داشته است.

مرمت غیر اصولی شکست های ۳۳ پل موجب ایجاد انحنا شده است

مدیرکل میراث‌فرهنگی استان اصفهان با تاکید بر اینکه به طور طبیعی نشست با ترک و شکست همراه است، بیان داشت: بر این اساس در مرمت‌های انجام شده برای ترمیم شکست‌های ایجاد شده به دلیل عدم توجه کافی انحنایی در این بخش از سقف و دیواره اتاقک‌های ۳۳ پل بوده که تاکنون نیز باقی مانده است.

وی با اشاره به اینکه این قوس اشکالی در ۳۳ پل ایجاد نمی‌کند گرچه باید از نظر فرمی اصلاح شود، اضافه کرد: باید بر این نکته تاکید کنیم که اتفاق جدیدی در این پل رخ نداده است و در صورت فراهم شدن شرایط لازم، امکان تصحیح این قوس وجود دارد.

منبع: مهر

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۵۸۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود پنالتی‌زن داریم

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن در نشست خبری توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش ایسنا، محمد ربیعی در نشست خبری اظهار کرد: قبل از صحبت درباره بازی، فوت دو هفته پیش هوادار محترم تراکتور را به مردم تبریز و جامعه فوتبال ایران تسلیت می‌گویم. واقعا ناراحت شدم روحشان شاد باشد.

به بچه های خودم خدا قوت می‌گویم و به تیم تراکتور تبریک. ۱۲۰ دقیقه تلاش کردیم ولی در پنالتی ها بیش از همه چیز شانس هم کمک کننده است و دقت ضربات هم مهم است. تیم ما در طول فصل تا الان ۲ پنالتی زده بود که هر دو را خراب کردیم و شاید کمبود پنالتی زن داریم.

خبر تکمیل می‌شود...

دیگر خبرها

  • رفع موانع در مسیر تحقق شعار سال در دستور کار دادگستری اصفهان
  • دستگیری اشراری که در بیمارستانی در اصفهان رعب ایجاد کردند
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آب‌رسانی شهری نیست
  • تأمین آب ۴۱ آب‌نمای منطقه ۸ اصفهان از شبکه آبرسانی شهری نیست
  • بررسی ایجاد پردیس صنایع فرهنگی و خلاق ماکو در نشست با وزیر ارشاد
  • نشست خبری معاونت علمی ریاست جمهوری
  • کمبود پنالتی‌زن داریم
  • قدمت ۱۵۰ ساله ورزش زورخانه‌ای در آباده
  • ۵۰ مصوبه برای حل مشکلات شرق شهرستان اصفهان
  • اتخاذ بیش از ۵۰ مصوبه برای حل مسائل و مشکلات شرق شهرستان اصفهان