Web Analytics Made Easy - Statcounter

نتایج نظرسنجی سی ان ان نشان می دهد، اغلب مردم امریکا معتقدند، دونالد ترامپ در پرونده های مربوط به فساد جنسی خود، مقصر است.

ایران آنلاین /نتایج نظرسنجی «سی ان ان» که روز گذشته منتشر شد نشان داد از هر 10 آمریکایی بیش از 6 نفر آنها معتقدند که اتهامات جنسی مطرح شده علیه «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا صحت دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این نظرسنجی، 61 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند گزارش‌های منتشر شده درباره فساد اخلاقی و اتهامات جنسی رئیس جمهور آمریکا حقیقت دارد. این در حالیست که فقط 32 درصد اعلام کردند این اخبار کذب است. همچنین 63 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که اتهامات جنسی ترامپ باید در کنگره مورد بررسی قرار گیرد و 36 درصد با انجام تحقیقات درباره فساد اخلاقی ترامپ مخالفت کردند.

نظر طرفداران هر حزب درباره فساد اخلاقی ترامپ متفاوت است. حدود 90 درصد طرفداران حزب دموکرات اعلام کردند که این اخبار حقیقت دارد. این در حالیست که فقط 18 درصد جمهوری‌خواهان صحت این اخبار را تأیید کردند.

در این نظرسنجی همچنین از مردم پرسش شد که آیا دونالد ترامپ باید برای اتهامات جنسی اش از قدرت کناره گیری کند؟ 50 درصد شرکت کنندگان به این پرسش پاسخ مثبت دادند. از این تعداد 10 درصد آنها جمهوری‌خواه و 79 درصد آنها طرفداران حزب دموکرات بودند. همچنین 48 درصد شرکت کنندگان به این پرسش پاسخ منفی دادند. در این نظرسنجی فقط 8 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند که آزار و اذیت جنسی افراد آنقدر اهمیت ندارد که به یک مشکلی ملی تبدیل شود.

نتایج این نظرسنجی همچنین نشان داد 64 درصد شرکت کنندگان اعلام کردند اگر کشور بدست زنان اداره می شد، خیلی بهتر بود.  در نظرسنجی سی ان ان که از 14 تا 17 دسامبر انجام شد،  1001 نفر شرکت کردند.

مسئله رسوایی های جنسی ترامپ نخستین بار در سال 2016 مطرح شد و تا امروز چندین زن وی را به آزار و اذیت جنسی متهم کردند؛ اما دوباره این روزها با گسترش فساد اخلاقی مردان حوزه سیاست در آمریکا، مسئله فساد جنسی ترامپ خبرساز شده است. این در حالیست که ترامپ و کاخ سفید تاکنون بارها این اتهامات را تکذیب کرده اند. / باشگاه خبرنگاران

 

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۶۲۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت:۲۹۴ مورد بازرسی در حوزه کشف کالای قاچاق و تشکیل ۶۴ فقره پرونده تعزیراتی به ارزش یک‌هزار و ۴۲۴ میلیارد ریال در فروردین ماه ۱۴۰۳ انجام شده است.   وی همچنین از  رشذ ۱۴۶ درصدی در تشکیل پرونده‌های تعزیراتی حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز در اولین ماه از سال جاری در مقایسه با مدت زمان مشابه سال گذشته خبر داد.   معاون نظارت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان اداره کل صنعت، معدن و تجارت آذربایجان غربی گفت: دخانیات، لوازم آرایشی و بهداشتی، لوازم خانگی، لوازم یدکی خودرو، پارچه و مواد خوراکی و غذایی از عمده کالا‌های کشفی بوده و در حوزه ارزی ۳۶ مورد سابقه ارسالی از بانک‌های عامل در خصوص عدم ایفای تعهدات ارزی شرکت‌های دریافت‌کننده ارز منجر به تشکیل ۳۶ پرونده تعزیراتی به ارزش ریالی یک‌هزار و ۴۱۵ میلیارد ریال که شامل ۲میلیون و ۷۷۴ هزار و ۹۲۹ یورو و همچنین ۱۳۷ هزار و ۸۵۰ درهم بود گردیده است.

دیگر خبرها

  • پیشتازی ترامپ در مقابل بایدن در مهمترین موضوع برای آمریکایی‌ها
  • رونمایی از مدارک فساد پسر معاون اول سابق قوه قضائیه
  • چالش‌های بایدن و ترامپ در انتخابات ۲۰۲۴ ریاست جمهوری آمریکا
  • لبه تیغ
  • پس لرزه های خطرناک جنگ غزه در جهان؛ آیا زندگی یهودیان در غرب غیرممکن می شود؟
  • افزایش کمک‌های مالی برای کمپین انتخاباتی ترامپ
  • ترامپ دولت بایدن را به «گشتاپو» تشبیه کرد
  • افشاگری دستیار ترامپ در مورد رابطه با خانم بازیگر فیلم های ...
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • افزایش ۲.۵ برابری تشکیل پرونده‌های تعزیراتی در حوزه بازرسی قاچاق کالا و ارز