Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مربيان پيش‌دبستاني شهرستان بويراحمد در اعتراض به عدم اجراي مصوبه حق‌التدريسي مجلس و سرنوشت مبهم خود در مقابل استانداري کهگيلويه و بويراحمد تجمع کردند.
به گزارش خبرگزاري فارس از ياسوج، جمعي از مربيان پيش‌دبستاني شهرستان بويراحمد ظهر امروز در اعتراض به عدم اجراي مصوبه مجلس در خصوص حق‌التدريس شدن مربيان پيش‌دبستاني و بي‌توجهي به مربيان پيش‌دبستاني در استان کهگيلويه و بويراحمد مقابل استانداري استان تجمع کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


يکي از اين افراد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ياسوج، گفت: 150 نفر مربي پيش‌دبستاني فقط در شهرستان بويراحمد هستند که حق‌التدريسي نشده و وضعيت آنها مبهم است در حالي که در ساير استان‌ها مربيان پيش‌دبستاني حق‌التدريسي شده و حتي داراي کد هم هستند اما کهگيلويه و بويراحمد تنها استاني است که اقدامي براي مربيان خود نکرده است.
وي تصريح کرد: براي مشخص شدن وضعيتمان جلوي مجلس شوراي اسلامي تجمع کرديم و اين چهارمين باري است که اين تجمع را جلوي استانداري کهگيلويه و بويراحمد انجام مي‌دهيم اما کسي حاضر نيست صداي ما را گوش دهد.
اين مربي پيش‌ دبستاني گفت: امروز آخرين مهلتي است که بايد حق خودمان را بگيريم و تا مشخص شدن وضعيتمان به تجمع ادامه خواهيم داد و منتظر مي‌مانيم که جواب درست و قانع کننده‌اي از جانب مسؤولان استان دريافت کنيم.
وي تصريح کرد: چندين بار در همين خصوص با معاونين استاندار صحبت کرديم اما رايزني‌ها و حتي نامه‌نگاري‌ها براي مشخص شدن وضعيت موجود بي نتيجه بود و آموزش و پرورش استان به ما مي‌گويند پيش‌دبستاني دولتي نداريم که بخواهيم آنها را جذب کنيم.

اين مربي پيش دبستاني افزود: به مسؤولان آموزش و پرورش گفتيم چطور در ساير استان‌ها پيش‌دبستاني دولتي وجود دارد اما در استان ما چنين چيزي وجود ندارد، آنها هم در جواب به ما مي‌گويند پيگيري مي‌کنيم اما هيچ خبري از پيگيري‌هايشان به ما نمي‌دهند.
يکي ديگر از اين افراد با اشاره به سابقه مربيان پيش‌دبستاني در شهرستان بويراحمد گفت: سابقه برخي از اين مربيان 13 و 17 سال است اما حقوق و دستمزد ناچيزي دارند و بيمه‌ و سابقه تدريس و حقوق و مزايا شامل آنها نمي‌شود.
وي افزود: بالاترين مبلغ دريافتي مربيان 300 هزار تومان است که اين دستمزد خيلي ناچيزي است و اميدواريم مسؤولان استان و مسؤولان آموزش و پرورش مقطع پيش‌دبستاني که پايه اصلي شروع دوره علم‌آموزي است را مورد توجه قرار دهند.
به گزارش فارس؛ تجمع کنندگان سپس خواستار ديدار با استاندار شدند که آذر صفايي مديرکل جديد امور بانوان با حضور در ميان اين افراد مشکلات آنها را شنيد و سپس با استاندار و مديرکل آموزش و پرورش ديدار و تماسي داشت.

همچنين وي خواستار پيگيري مشکلات بانوان از طريق نمايندگان مردم در مجلس شوراي اسلامي شد که مربيان معترض از اين طريق پيگيري لازم را انجام دهند.
انتهاي پيام/چ

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۶۵۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشاورزان استان دغدغه تهیه کود شیمیایی نداشته باشند


به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد، علی لاهوتی با اشاره به افزایش ۱۱ تا ۳۰ درصدی قیمت برخی از انواع کود‌های شیمیایی افزود: کود شیمیایی اوره ۱۹۵ هزار تومان، فسفات ساده ۳۹۵، سوپر فسفات تریپل ۷۱۵، فسفات عالی ۳۴۰، دی امینیوم ۸۰۶، پتاسیم ۷۴۰، سولفات پتاسیم ۸۱۲ و سولفات آلمینیوم ۳۵۰ هزار تومان است.
وی اضافه کرد: ۷۰ کارگزاری بخش خصوصی و دولتی در کهگیلویه و بویراحمد توزیع کود شیمیایی در استان را بر عهده دارند.
۲۷۰ هزار هکتار زمین کشاورزی در کهگیلویه و بویراحمد وجود دارد که ۱۶۰ هزار هکتار آن زراعی است.

دیگر خبرها

  • کشاورزان استان دغدغه تهیه کود شیمیایی نداشته باشند
  • ناگفته‌های کهگیلویه و بویراحمد در گفتن نگین
  • هشدار زرد هواشناسی برای کهگیلویه و بویراحمد
  • ثبت بیش از ۸۷۲ هزار تردد در جاده های کهگیلویه و بویراحمد طی تعطیلات عید فطر
  • سرنوشت قلعه‌نویی در انتظار مورایس؟
  • جمع آوری بیش از ۱۶ میلیارد تومان زکات فطریه در کهگیلویه و بویراحمد
  • خبر مهم برای سربازان؛ زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی تعیین شد
  • اجرای طرح هر کلاس یک قفسه کتاب در کهگیلویه و بویراحمد
  • خبر مهم برای سربازان؛ زمان اجرای قانون کاهش مدت سربازی
  • طرح حجاب و عفاف در کهگیلویه و بویراحمد آغاز شد