Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه نباید با چپ و راست کردن مردم را به بیراهه کشاند گفت: باید سرمایه گذار جذب کنیم نه اینکه موجب فرار وی شویم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از صومعه سرا،   علی فتح اللهی، فرماندار صومعه سرا در نشست هم اندیشی استاندار گیلان با نمایندگان اقشار، اصناف و فعالان فرهنگی و اجتماعی این شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری صومعه سرا اظهار کرد: صومعه سرا، شهرستانی فرهیخته و انقلابی است که در کارهای سیاسی و انقلابی فعالیت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بابیان اینکه این شهرستان دارای 3 شهید مدافع حرم است، افزود: آیت الله ضیابری؛ آیت الله احسانبخش و میرزاکوچک افتخارات این شهرستان هستتد.


فرماندار صومعه سرا با بیان اینکه علما، ورزشکاران و فرهیختگانی در این شهرستان هستند که سبب افتخار ما هستند، گفت: مشارکت مردم در انتخابات همیشه در این شهرستان بالای 90درصد است.


فتح اللهی تصریح کرد: قاریان برتر کشوری در این شهرستان پرورش یافته و در زمینه اصناف، تولیدات اقتصاد مقاومتی و... همیشه حرفی برای گفتن داشته ایم.

 

سیدکاظم دلخوش، نماینده مردم صومعه سرا در مجلس با بیان اینکه در دفاعیات خود همیشه موفق بوده ام، خاطرنشان کرد: نباید با چپ و راست کردن و حزب گرایی کشور را به بیراهه کشاند.


وی با بیان اینکه این شهرستان دارای 157روستا بوده که اکنون 117 روستا شده است، اظهار کرد: برای شهرستان در این یک سال و نیم امکانات زیادی آورده ام.


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه لیدر پذیر نیستم، افزود: عده ای می خواهند به عنوان بزرگتر شهر، خود را به من بچسباند اما من قبول نمی کنم.

 

دلخوش با بیان اینکه تا کنون 60کارگروه جلسه اشتغال در این شهرستان برگزار کرده ایم؛ گفت: ما باید سرمایه گذار را جذب کنیم اما سبب فرار سرمایه گذار از شهرستان می شویم.

 

وی با بیان اینکه اشتغال کار دولت و نماینده مجلس نیست، تصریح کرد: اگر دنبال اشتغال هستیم چرا علیه نماینده شهرستان حرف می زنیم و دستش را در این زمینه نمی گیریم.


نماینده مردم صومعه سرا در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه 100پروژه در شهرستان در حال اجرا است، خاطرنشان کرد: نباید با رادیو گیلان دست به یکی کرد و فحش ناموس به نماینده داد.


دلخوش با بیان اینکه بنده دنبال شایسته سالاری هستم، اظهار کرد: مملکت برای آیندگان است و نباید جوانان به دنبال سیاسی بازی باشند.

پایان پیام/526

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۶۸۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز گلستان دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در گنبدکاووس جمعه بیست و یکم اردیبهشت برگزار می شود و این روزها گنبدی ها همزان با شروع تبلیغات دو نامزد راه یافته به این مرحله مشغول بررسی ویژگی نمایندگان اصلح هستند.

گروهی از مردم بر این باورند که صداقت و پاکی و مردمی بودن باید معیار اصلی انتخابشان باشد و برخی دیگر ترجیح می‌دهند نمیانده مورد نظرشان فردی باسواد، اهل فن، دارای روابط قوی و کارنامه عالی مدیریتی داشته باشد.

در هر حال مردم می گویند : نماینده باید از جنس خود مردم باشد تا گرفتاری های آنان را درک کرده و به گوش مسوولان عالی رتبه برساند و در نهایت منجر به بهبود وضعیت شهر و منطقه خود شود.

در استان گلستان از ۶ حوزه انتخابیه، تکلیف پنج حوزه در دور اول مشخص شد و فقط انتخابات در حوزه گنبدکاووس به دور دوم کشیده شده است.

در مرحله اول انتخابات، طیار ۲۱ هزار و ۸۶۱ رای و آق‌ ارکاکلی ۲۰ هزار و ۵۵۹ رای کسب کردند و به دلیل نرسیدن آرایشان به حد نصاب باید یک بار دیگر برای ورود به مجلس رقابت کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • چرایی اهمیت مشارکت در دور دوم انتخابات مجلس دوازدهم 
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • فوتبال نماینده آموزش برای کودکانمان است
  • ضرورت توزیع عادلانه اعتبارات برای شهرستان‌های بهار و کبودراهنگ
  • ورامین از سیاسی کاری و جناح بازی خسته است/عقب ماندگی راجبران کنیم
  • درخواست انتخاباتی یک نماینده مجلس از مردم
  • ویژگی‌های یک نماینده شایسته در مجلس چیست؟
  • با نمایندگان مجلس در بروجرد و کوهدشت+گزارش
  • دلایل استعفای امام جمعه رفسنجان پس از ۳۹ سال فعالیت /تاکید بر جوان گرایی
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند