Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه رودبار جنوب گفت: مهمترین خسارت فتنه گران در سال ۸۸ بی حرمتی به انقلاب، شهیدان انقلاب و شهیدان هشت سال دفاع مقدس بود و آنها برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دور کردن مردم از فرهنگ عاشورا سرمایه گذاری کرده بودند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از رودبار ما، جلسه برنامه ریزی بزرگداشت مراسم 9 دی شهرستان رودبارجنوب صبح امروز با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین مربوطه در محل دفتر امام جمعه این شهرستان برگزار گردید .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین عباس گروهی امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در این جلسه نهم دی ماه را روز عزت و اقتدار ایران اسلامی دانست و اظهار داشت : ۹دی یک جریان سیاسی که مربوط به دنیای اسلام است .

وی ادامه داد: مهمترین خسارت فتنه گران در سال ۸۸ بی حرمتی به انقلاب، شهیدان انقلاب و شهیدان هشت سال دفاع مقدس بود و فتنه گران برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و دور کردن مردم از فرهنگ عاشورا سرمایه گذاری کرده بودند.

امام جمعه شهرستان رودبارجنوب در ادامه بیان داشت: ۹ دی روز بصیرت و تجدید میثاق مردم با امامت و ولایت و نقطه عطف تاریخ انقلاب اسلامی است.

وی خاطرنشان کرد: 9دی یک تفکر انقلابی است و آن را گذاشته اند  به عنوان بصیرت سیاسی یعنی دشمن شناسی٬ تحلیل سیاسی٬٬باید فرهنگ مردم طوری باشد که دشمن از دوست جدا کنند٬همه باید دست به دست هم بدهند.

گروهی ضمن تاکید بر برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم این روز گفت: این روز از روزهای مهم انقلاب اسلامی است و باید گوشه ای از شکوه این روز در شهرستان رودبارجنوب به نمایش گذاشته شود .

در ادامه هر یک از حاضرین نظرات خود را در رابطه با برگزاری مراسم روز نهم دی بیان کردند.

 

انتهای پیام/م

 

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۷۰۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد

دریافت 19 MB

به گزارش خبرنگار مهر، در مراسم معرفی برترین چهره هنر انقلاب اسلامی در استان خوزستان، حجت الاسلام آرش نیک نژاد هنرمند نقاش خوزستانی و مبدع سبک تداعی به عنوان چهره هنر انقلاب اسلامی خوزستان انتخاب و معرفی شد.

کد خبر 6090503

دیگر خبرها

  • شهید مطهری پهلوان جهاد تبین بود
  • معلم انقلابی باید در کشور تربیت شود
  • هنرمند انقلابی در راستای توحید الهی گام برمی دارد
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • مبانی تئوری و فکری محکم اسلام علت ماندگاری انقلاب اسلامی است
  • سپاه مقدس‌ترین نهاد و ناموس انقلاب اسلامی است
  • امام جمعه نجف اشرف: اوضاع جهان به نفع اسلام پیش می رود
  • معلمان روشنی بخش تاریکی دنیا هستند
  • اقتدار جمهوری اسلامی تکیه گاهی برای آزادی خواهان جهان است
  • سفر مقام معظم رهبری موجب عبور کردستان از حوزه امنیتی به حوزه فرهنگی شد/ علمای مناطق شرقی با روشنگری بسترساز امنیت پایدار شوند