Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون قضایی دادگستری اصفهان با بیان این که قاضی هنگامی که حکم قضاوت گرفت باید تکلیف مدار شود، گفت: کسی که علم نداشته باشد و موضوع برایش محرز نشود نمی تواند حکنم صادر کند برای همین از قضاوت به عنوان یک شغل خطرناک، سنگین و در عین حال شیرین یاد می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل ازآوای نطنز؛ مراسم تکریم و معارفه رئیس حوزه قضایی بادرود امروز با حضور مردم و جمعی از مسئولان استانی و شهرستانی در مجتمع فرهنگ و هنر بادرود برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون قضایی دادگستری استان اصفهان در این مراسم با تاکید بر این که بالاترین کذب، شهادت دروغ است، اظهار کرد: متاسفانه در بعضی از مناطق کشور عده ای پول می گیرند تا شهادت دروغ بدهند و این موضوع باید به دقت مد نظر قرار بگیرد.

حجت الاسلام سید علی موسوی نژاد افزود: قضاوت کاری مهم اما سخت است، قضات باید از روی علم و حق رای صادر کنند و اگر در این راه خدا را در نظر بگیرند به طور حتم خداوند نیز آن ها را حمایت می کند.

معاون قضایی دادگستری استان اصفهان تصریح کرد: کسی که علم نداشته باشد و موضوع برایش محرز نشود نمی تواند حکنم صادر کند برای همین از قضاوت به عنوان یک شغل خطرناک، سنگین و در عین حال شیرین یاد می شود.

وی از صبوری، بردباری و تکریم اقشار مختلف مردم به عنوان ویژگی های مهم یک قاضی کاردان نام برد و اضافه کرد: به طور حتم اگر یک قاضی در صدور حکم جانب عدالت را نگیرد و تعادل را حفظ نکند، سقوط می کند، پس برای تحقق این اصل مهم باید در راه کشف حقیقت از همه کوشا تر بوده و در این راه جهاد کند.

حجت الاسلام موسوی نژاد تاکید کرد: اگر کسی که بر مسند قضاوت نشسته است دنبال عدل باشد، همگان وی را دوست خواهند داشت اما اگر از عدل گریزان شود و یا برای عدم اجرای آن در تنگنا قرار گیرد، ظلم و جور بیشتر به او صدمه خواهد زد.

وی از عملکرد حسین فروزانفر در مقام رئیس حوزه قضایی بادرود قدردانی و خاطر نشان کرد: حضور پرشور اقشار مختلف مردم و مسئولان در این جلسه نشان از کوشایی و فعالیت های وی بر محور عدالت است و امیدواریم مسئول جدید نیز بتواند این راه را ادامه دهد.

بر این اساس، از زحمات و فعالیت های ۵۲ ماهه حسین فروزانفر در سمت رئیس پیشین حوزه قضایی بادرود قدردانی و مجید اسماعیلی به عنوان رئیس جدید این حوزه معرفی شد.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۷۰۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم

ایسنا/قم مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم گفت: یکی از اولویت‌های حوزه فرهنگ‌سازی، مسئله جداسازی زباله‌های خطرناک برای رسیدن به کیفیت بهتر کمپوست در شهر قم است.

با توجه به تولید کود کمپوست در این سازمان سعی کردیم فراتر از پسماند خشک و تر، به شهروندان آموزش دهیم تا پسماندهای خطرناک خود را نیز جدا کنند.

سید عبدالله میر ابراهیمی مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم با اشاره به اهمیت مدیریت صحیح پسماندهای شهری اظهار کرد: نظم‌بخشی به مباحث مدیریت پسماند در کشور نیاز به تدوین ضوابط به‌صورت دقیق دارد.  

وی افزود: با توجه به اینکه قانون مدیریت پسماند جدید است، هنوز شیوه‌نامه‌ها تکمیل‌نشده و با جلسه‌ای که با رئیس کمیسیون محیط‌زیست مجلس شورای اسلامی و هیئت مقررات زدایی مجلس برگزار شد، شیوه‌نامه نحوه ساماندهی مراکز، گاراژها و شرکت‌های فعال در حوزه مدیریت پسماند مورد تدوین قرار گرفت.  

به گفته مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند شهرداری قم، سازمان متناسب با مناسبت‌ها، تلاش می‌کند که بهترین امکانات را در شهر فراهم سازد و در راستای خدمات کیفی‌تر در سازمان اقدامات لازم را انجام می‌دهند.

 میر ابراهیمی خاطرنشان کرد: سازمان پسماند در ایام نوروز با توجه به حضور گسترده مسافران و زائران تلاش کرد که تیم اجرایی را به‌ویژه در حوزه جمع‌آوری پسماند و تجهیزات به‌صورت کامل آماده سازد.  

وی با بیان اینکه در ایام نوروز در بوستان‌ها آموزش شهروندان با مشارکت گروه‌های آموزشی و هیئت‌های تئاتر انجام گرفت، عنوان کرد: سال گذشته میانگین پسماند حدود ۶۰۳ تن بود و در طول سال روزانه به طور میانگین ۶۲۰ تا ۶۴۰ تن زباله جابجا می‌کنیم.  

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • آسیب وارده به کارخانه آب‌شیرین‌کن چابهار - کنارک مرتفع شد
  • توسعه دادرسی الکترونیک در حوزه‌های قضایی زنجان
  • دادرسی‌های قضایی در همه حوزه‌ها الکترونیکی می‌شود
  • حکم قضات منجر به آسیب تولید یا اشتغال نشود
  • لزوم فرهنگ‌سازی تفکیک زباله‌های خطرناک در قم
  • بزرگترین آب شیرین‌کن خوزستان در آبادان وارد مدار می‌شود
  • تسهیل احتکار و قاچاق به دلیل عدم نظارت بر انبارها در کهریزک
  • شاخص کیفی ۱۲ شهر بر مدار پاکی/ هوای شهر زاهدان در وضعیت خطرناک قرار گرفت
  • آب شیرین‌کن «کاشی کرتی جاسک» وارد مدار می‌شود
  • ضرورت فرهنگ‌سازی برای جداسازی زباله‌های شهری خطرناک در قم