Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «طرفداری»
2024-04-27@06:56:04 GMT

میلان 0-2 آتالانتا؛ سن سیرو، دیگر ترسناک نیست

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۷۵۹۲

میلان 0-2 آتالانتا؛ سن سیرو، دیگر ترسناک نیست

روزهای بد و تاریک برای میلان. به نظر مشکل جدی تر از این حرف هاست.

طرفداری- از هفته هجدهم رقابت های سری آ، تیم های میلان و آتالانتا به مصاف هم رفتند.

مشخصات بازی

روز و تاریخ بازی: شنبه 2 دی 1396

تورنمنت: هفته هجدهم سری آ

استادیوم: ورزشگاه سن سیرو

گلزنان: کریستانته (32)، ایلیچیچ (70)

ترکیب ابتدایی بازی

گزارش بازی

بازی در میانه میدان دنبال می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آتالانتا در محوطه جریمه میلان بازی را دنبال می کند. کم کم حملات شاگردان گاسپینی افزایش یافته است. در صحنه ای عجیب، میلان گلزنی کرد اما داور پس از بررسی توسط VAR، گل را مردود اعلام کرد. شوت فوق العاده مونتولیوو با واکنش دروازه بان همراه می شود. میلان کنترل بازی را در اختیار گرفته و کاملا هجومی بازی می کند.  برخلاف جریان بازی، آتالانتا بر روی اشتباه دوناروما به گل می رسد. این گل کاملا خلاف انتظارات بود. میلان به مشکل قدیمی خود برگشت. به محض دریافت گل، باز هم تاکتیک را فراموش کردند. پایان نیمه اول.

نیمه دوم میلان سراسر هجومی بازی می کند. موقعیتی فوق العاده خوب را کالینیچ به بیرون می زند. داور بازی خطای بد ماسیلو بر روی بونوچی را سوت نمی زند. بازیکنان میلان اعتراض می کنند. به جز ده دقیقه، کل بازی در دست میلان بوده است، اما این مالکیت بی فایده بوده. شوت خطرناک بورینی با اختلاف کم به بیرون می رود. آتالانتا توسط ایلیچیچ به گل می رسد. تعداد موقعیت های آتالانتا شاید به سختی به تعداد انگشتان یک دست برسد، اما با فرصت طلبی توانستند 2 گل به ثمر برسانند. آندره سیلوا به جای کالینیج و بیلیا به جای مونتولیوو وارد زمین شدند. پایان بازی و باخت 2-0 میلان به آتالانتا.

شرح گل ها

 دقیقه 32 آتالانتا (کریستانته): خطای بی موردی که کوترونه انجام داده بود، باعث شد آتالانتا صاحب ضربه آزاد شود. سانتر گومز به جلوی دروازه می رسد که دوناروما با اشتباهی بد، آن را جلوی کریستانته می اندازد تا هافبک سابق میلان، گل پیروزی آتالانتا را به ثمر برساند.

دقیقه 70 آتالانتا (ایلیچیچ): گلی که بسیار شبیه به گل های لیگ دسته آماتور بود! حرکت ساده بازیکنان آتالانتا از گوشه و پاس رو به جلو آن ها، در میان غفلت مدافعان به ایلیچیچ می رسد تا در سن سیرو، جایی که میلان در ایام قدیم عادتی به باخت نداشت، 2-0 عقب بیفتد.

خلاصه بازی

 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!

به گزارش "ورزش سه"، رافا لیائو بار دیگر در ایتالیا مورد حمله و انتقاد کارشناسان قرار گرفت. با توجه به بحران میلان که پس از 7 پیروزی متوالی، مقابل رم در لیگ اروپا شکست خورد و در دربی که اسکودتو را به اینتر داد، نیز بازنده شد، بسیاری از عملکرد بازیکنان در بازی های مهم انتقاد کردند. 

در میان منتقدان، تنیسور افسانه‌ای سابق، آدریانو پاناتا، نیز حضور دارد. او به رای اسپورت گفت: «بدون فکر شما نمی توانید کاری انجام دهید. ورزشکاران زیادی دیده ام، استعدادهای عظیمی که به جایی نرسیدند. مثل اتفاقی که با بالوتلی افتاد، یک استعداد عالی، یک فیزیک بدنی عالی، اما واضح است که چیزی در او گم شده بود.»

پاناتا ادامه داد: «نگرش و عملکرد لیائو به خصوص در بازی رفت برابر رم ارزش سیلی زدن را داشت. به نظر می رسد با بازی فوتبال به ما لطف می کند. نمی دانم چند میلیون درآمد دارد و گویا نمی داند چرا در میلان است. یک قهرمان این کارها را نمی کند. پس او یا قهرمان نیست یا باهوش نیست. لیائو از مغزش در زمین استفاده نمی کند.»

لیائو  فصل جاری 13 گل زده و 13 پاس گل داده اما پس از به ثمر رساندن سه گل متوالی در سری آ مقابل فیورنتینا، لچه و ساسولو، در مهمترین لحظه متوقف شد: در دو بازی با رم و سپس در دربی.

دیگر خبرها

  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • آلگری: اول صعود به چمپیونزلیگ، بعد قهرمانی جام حذفی
  • ستاره میلان: از شدت سختی بازی‌های سری A شگفت‌زده شدم
  • پیولی: اینتر با قوی‌ترین تیم فقط دوبار قهرمان شد!
  • پیروزی آتالانتا مقابل بنفش‌ها/ یوونتوس حریف خود را در فینال شناخت
  • دوئل اینتر و میلان برای یک ستاره دیگر
  • خبری خوب برای اسپالتی و آتزوری؛ جانلوکا اسکاماکا در اوج
  • از قدرت و جذابیت لیگ ایتالیا غافلگیر شدم!
  • آتالانتا حریف یوونتوس در فینال کوپا ایتالیا شد
  • باید یک سیلی پای گوش لیائو خواباند!