Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-18@05:29:03 GMT

مدیران تخلفات حوزه کاری خود را گزارش دهند

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۸۰۴۳

مدیران تخلفات حوزه کاری خود را گزارش دهند

مشهد- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادستان عمومی و انقلاب مشهد گفت: مدیران باید تخلفات حوزه کاری خود را برای اقدامات بعدی به مراجع ذیصلاح گزارش دهند.

به گزارش خبرنگار مهر، قاضی محمد بخشی بعدازظهر شنبه در نشست اعضای شوراهای اسلامی روستاهای بخش مرکزی مشهد بر پیگیری تخلفات و ساخت و سازهای غیر مجاز تاکید و اظهار کرد: طبق قانون اگر در این موارد پیشگیری های لازم به عمل نیاید، اقدامات بعدی پرهزینه و دارای تبعات اجتماعی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

لذا دهیاران و شوراها مکلف هستند هر تخلفی را به مراجع ذیصلاح گزارش دهند تا برخورد قانونی لازم به عمل آید. 

وی افزود: درب اتاق ما به روی همه شما باز است و سامانه ای نیز جهت اعلام گزارش تخلفات پیش بینی شده است که عموم مردم می توانند از این طریق با ما در ارتباط باشند. 

سخنگوی شورای حفظ حقوق بیت المال با اشاره به قانون مجازات اسلامی خاطرنشان کرد: هر مدیری وظیفه دارد تخلفات حوزه کاری خود را گزارش کند؛ لذا اگر در حوزه کاری هر کس تخلفی صورت گرفت، باید سریعا آن را گزارش دهد تا مشکلی بروز نکند. 

وی تاکید کرد: از دهیاران و شوراها درخواست می شود تا مشکلات و اختلافاتی که با ادارات دارند را از طریق بخشداری، فرمانداری و استانداری پیگیری کنند. همچنین ادارات نیز مکلف به اجرای دستورات این نهادها هستند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۸۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل

سید محمد اعتمادی در جلسه کارگروه حمایت از خانواده و جوانی جمعیت شهرستان اردبیل گفت: در قالب طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل ۸۴۰ خانواده ثبت نام کرده اند که از این تعداد ۶۶۱ پرونده تشکیل شده و برای ۴۰۰ خانواده زمین واگذار شده در حال واگذاری است که نیاز است در تسهیل روند واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول دستگاه‌های مربوطه اهتمام ویژه داشته باشند.

او با اشاره به بالا رفتن سن ازدواج و کاهش نرخ باروری در شهرستان گفت: نیاز است در فرهنگ سازی در این حوزه اقدامات عملی و سرمایه گذاری‌های لازم صورت گیرد.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: کارگروه‌های مختلف از جمله فرهنگی و تسهیلات و اداری و مالی در راستای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل تشکیل می‌شود و این کارگروه‌ها باید مشکلات و مطالبات در این حوزه را بررسی و راهکاری‌های لازم را ارائه دهند.

اعتماد اعجازی بر روند تسهیل ارائه تسهیلات به طرح جوانی جمعیت توسط بانک‌ها تاکید کرد و گفت: نیاز است در این حوزه بانک‌های عامل هم همکاری لازم را داشته باشند.

او تصریح کرد: از بانوان هم در دستگاه‌های اجرایی و واحد‌های تولیدی هم حمایت‌های لازم باید صورت گیرد تا این بانوان مشکلاتی نداشته باشند.

فرماندار اردبیل تصریح کرد: اصلاح دیدگاه فرهنگی برای افزایش نرخ باروری و افزایش ازدواج در شهرستان باید به صورت اساسی انجام شود و در این راستا خانواده‌ها و دستگاه‌های فرهنگی رسالتی خطیر دارند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • ارسال ۱۳ پرونده تخلف در حوزه پزشکی به تعزیرات حکومتی دزفول
  • قانون جهش دانش‌بنیان مهم‌ترین سرفصل کاری معاونت علمی در ۱۴۰۳
  • تعیین نرخ دستمزد مدیران، دستیاران و همیاران تدارکات سینما
  • لزوم مقابله با گران فروشی در داروخانه‌های قم
  • اختصاص اعتبار ویژه به روستاهای فاقد دهیاری گچساران
  • باید با گران فروشی در داروخانه‌ها برخورد جدی صورت بگیرد
  • فیلم| یک قدم تا اعلام جرم؛ تایید تخلفات عجیب رئیس اتحادیه نانوایان مشهد توسط معاون دادستان
  • اعلام آماده‌باش در سیستان و بلوچستان/ همه مدیران ‌پای کارند
  • ثبت نام ۸۴۰ خانواده برای طرح جوانی جمعیت در شهرستان اردبیل
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد