Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین المللی قرآن(ایکنا) از گیلان، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی، نماینده ولی فقیه در استان گیلان امروز، 2 دی در دیدار با دست ‌اندرکاران حوزه راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان که به مناسبت هفته حمل و نقل، رانندگان و راهداری برگزار شد، با اشاره به مسئولیت خطیر راهداران، اظهار کرد: افراد در جامعه لازم و ملزوم همدیگر هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ذکر دو روایت از امام حسین(ع) و امام سجاد(ع)، تصریح کرد: هر کدام از افراد جامعه مسئولیتی به عهده دارند و احتیاج مردم را برطرف می‌کنند.

امام جمعه رشت با تاکید بر اینکه جامعه به قوانین راهنمایی و رانندگی، مهندسان راهداری و رانندگان نیاز دارد، بیان کرد: انسان مدنی نیاز قانون و برنامه دارد و بهترین قانون‌گذار انبیای الهی هستند تا مردم براساس عدل رفتار کنند.

آیت‌الله قربانی در ادامه به سخنان رئیس جمهور آمریکا مبنی بر تغییر پایتخت فلسطین اشغالی به قدس شریف اشاره کرد و افزود: امور جامعه نباید به دست افراد پست باشد.

این کارشناس دینی با بیان اینکه اگر خدا در جامعه نباشد سراسر زندگی انسان‌ها حیوانی می‌شود، خاطرنشان کرد: تنها با پلیس نمی‌توان جامعه را اداره کرد.

نماینده مردم گیلان در مجلس خبرگان رهبری به مخالفت جامعه جهانی در سازمان ملل علیه خواسته آمریکا مبنی بر جابجایی پایتخت فلسطین اشغالی به قدس شریف اشاره کرد و گفت: زمانی که خدا نباشد خادم‌الاحرمین تبدیل به خائن‌الحرمین می‌شوند.

وی همچنین با اشاره به اختصاص اعتبار به حوزه علمیه قلم در لایحه بودجه سال 97 دولت به مجلس، یادآور شد: طلاب 80 کشور در حوزه علمیه قم مشغول تحصیل هستند و این افراد نام خداوند، قرآن، دین و تقوا را در کشورهای خود زنده می‌کنند.

آیت الله قربانی امام حسین(ع) را قهرمان میدان ایمان و اخلاق خواند و متذکر شد: امام حسین(ع) تنها قهرمان میدان نبرد نبود، بلکه مروت، اخلاق و عدالت را به جامعه ارائه کرد.

نماینده ولی فقیه در گیلان با توصیه به مسئولان مبنی بر اینکه در برآورده کردن خواسته‌های مردم خسته نشوید، اظهار کرد: دست خداوند با جماعت است و حوائج مردم باید از طریق مسئولان برآورده شود.

وی برطرف کردن نیاز مردم را از نعمت‌های خداوند برای مسئولان دانست و بیان کرد: بهترین مردم کسانی هستند که حاجت و گرفتاری جامعه را برطرف می‌کنند.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۸۰۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود

نماینده مردم هرمزگان در مجلس با اشاره به مشکلات استان در زمینه سرانه فضای آموزشی و کمبود معلم گفت: باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید یک بار برای همیشه حل شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، احمد مرادی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی در آیین زنگ معلم سپاس ضمن تقدیر از زحمات معلمان، خاطراتی از زندگی و منش شهید حسین الله پرست که دبستان دخترانه شاهد بندرعباس مزین به نام وی بود پرداخت و گفت: شهیدالله پرست با سن و سال بسیار کمی که داشت اما فرماندهی شجاع بود و فرماندهی گردانی از لشکر 41 ثارالله به فرماندهی سردارشهید سلیمانی را این جوان هرمزگانی برعهده داشت و دانش آموزان مدرسه ای که به نام این شهید عزیز مزین است راهروان راه پاکش هستند.

وی افزود: معلمان شغل شریفی دارند و به عشق تعلیم و تربیت دانش آموزان شبانه روز تلاش می کنند بنابراین تمام ارکان باید قدردان تلاش و زحمت معلمان باشند. 

مرادی با تاکید بر اینکه مسئولان استانی به ویژه استاندار توجه خاصی به حوزه آموزش دارند گفت: استاندار با اقدامات بسیار خوب در حوزه آموزشی سبب ارتقای زیرساخت‌ها شده و باید از فرصت حضور وی برای بهبود شرایط آموزشی استان بهره برد. 

وی با اشاره به جایگاه واقعی معلمان تصریح کرد: ما نباید معلم را صرفا برای انتخابات بخواهیم، حریت و شجاعت و دلسوزی معلمان را نباید صرفا برای مسئله انتخابات بخواهیم، ارزش معلم بالاست و اگر نماینده ای برای مجلس انتخاب کرد باید بداند آن شخص نماینده واقعی او در مجلس خواهد بود. 

نماینده مردم هرمزگان در مجلس گفت: ما در طول زندگی و مسئولیت خود قدر و ارزش معلم را بدانیم، معلمان ما نباید سرگرم مشغله های مختلف شوند تا مسئله آموزش کم رنگ شود بر همین اساس تاکید دارم آموزش و پرورش استان نیازمند یک برنامه مدون برای تحول است. 

وی با اشاره به توسعه فضاهای آموزشی افزود: باید تلاش کرد مشکلات استان در این زمینه یکبار برای همیشه مرتفع شود، باید در رابطه با کمبود معلم و اعطای امکانات و تسهیلات به معلمان کار اساسی صورت گیرد و این مسائل نیز باید برای همیشه حل شود. 

انتهای پیام/864/.

دیگر خبرها

  • طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • دکتر طهرانچی: دانشگاه آزاد اسلامی در پی نظام تعلیم و تربیت «احسن» است
  • انتقاد دادستان کل کشور از تیترهای صفحه اول برخی روزنامه‌ها
  • نرمخویی و مدارا از خصوصیات پیامبر (ص) بود
  • آئین گرامیداشت روز شوراها در گناوه برگزار شد
  • عقیده سالم در افراد، جامعه سالم به دنبال دارد
  • آغاز عملیات اجرایی پروژه گازرسانی امام زاده ابراهیم(ع) شفت
  • کمبود معلم در هرمزگان ‌برای همیشه برطرف شود
  • اجرای طرح بزرگ آبرسانی قلعه مختار اندیمشک نیاز آبی مردم را برطرف می‌کند
  • زکات مستحبی گره های اقتصادی جامعه را می گشاید