Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-28@11:48:35 GMT

طرح زوج و فرد یکشنبه از در منازل اجرا نمی‌شود

تاریخ انتشار: ۲ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۸۲۷۹

رئیس پلیس راهوار تهران بزرگ اعلام کرد: طرح سراسری زوج و فرد یکشنبه از در منازل اجرا نمی‌شود.

به گزارش فارس، سردار محمدرضا مهماندار رئیس پلیس راهوار تهران بزرگ با اعلام خبر فوق اظهار داشت:‌ با توجه به آلودگی هوا ساعت و محدوده طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد گسترش پیدا کرد.

رئیس پلیس راهوار تهران بزرگ تصریح کرد: با اشاره به مصوبه کمیته کاهش آلودگی هوای تهران مقرر شد فردا یکشنبه محدوده و ساعت اجرای طرح ترافیک به محدوده زوج و فرد افزایش پیدا کند و بر این اساس تنها خودروهای دارای مجوز طرح ترافیک می‌توانند وارد محدوده زوج و فرد شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: طرح ترافیک فردا یکشنبه در محدوده زوج و فرد از ساعت 6:30 آغاز و تا ساعت 19 ادامه خواهد داشت.

این مقام ارشد راهور پایتخت خاطرنشان کرد: محدوده طرح زوج و فرد به بزرگراه همت، از شرق به بزرگراه امام علی، از جنوب به بزرگراه بعثت و از غرب به بزرگراههای نواب و چمران منتهی می‌شود.

لازم به ذکر است که رئیس پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: به جهت رفاه شهروندان و با نظر استاندار تهران طرح سراسری زوج و فرد از در منازل فردا اجرا نمی‌شود.

وی خاطرنشان کرد: پلیس با خودروهای غیرمجاز برخورد می‌کند.

این درحالیست که مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان تهران اعلام کرده بود طرح زوج و فرد با توجه به آلودگی هوا، فردا (یکشنبه) در تهران از درب منازل اجرا می‌شود.

کیومرث کلانتری امشب در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به افزایش غلظت آلاینده ذرات معلق با قطر کمتر از 2.5 میکرون و قرارگیری وضع هوا در شرایط ناسالم برای گروه‌های حساس و همچنین پیش‌بینی هواشناسی مبنی بر پایداری و سکون نسبی هوا برای فردا، یکشنبه، 3 دی‌ماه و با توجه به هماهنگی فوری اعضای کمیته شرایط ویژه آلودگی هوای تهران، طرح زوج و فرد فردا از در منازل اجرا خواهد شد.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۸۲۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • تیغ جراحی بر طرح ترافیک تهران/ پلیس و شهرداری به توافق می‌رسند؟
  • (ویدیو) تعطیلی دانشگاه‌های سراسر کشور از ساعت ۱۲ تا ۱۴ فردا (یکشنبه)
  • آخرین وضعیت بزرگراه شهید بروجردی در غرب تهران | این بزرگراه به آزادگان و آزادراه تهران- ساوه متصل خواهد شد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌ شود
  • موسوی پور: طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است
  • پلیس راهور تهران : طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • طرح ترافیک جدید تهران امسال اجرا نمی‌شود
  • طرح ترافیک جدید امسال اجرا نخواهد شد
  • تردد موتورسیکلت از تونل‌های شهری ممنوع است/ ترافیک صبحگاهی تهران چگونه بود؟