Web Analytics Made Easy - Statcounter

به دستور بشار اسد رئیس جمهور سوریه، «هلال الهلال» معاون دبیر کل حزب بعث از شهرهای دیر الزور و پالمیرا و سخنه که ارتش سوریه آن را از لوث تروریسم پاکسازی کرد، بازدید به عمل آورد.به گزارش بلاغ، رئیس جمهور سوریه، هلال الهلال معاون دبیر کل حزب بعث سوریه را به شهرهای دیرالزور، تدمر و سخنه فرستاد.

به گزارش اسپوتنیک،به دستور بشار اسد رئیس جمهور سوریه، «هلال الهلال» معاون دبیر کل حزب بعث از شهرهای دیر الزور و پالمیرا و سخنه که ارتش سوریه آن را از لوث تروریسم پاکسازی کرد، بازدید به عمل آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هلال در جریان این بازدید ضمن تاکید بر اهمیت پیروزی های ارتش سوریه در شهر تدمر اعلام کرد: ارتش سوریه درس فراموش نشدنی به تروریستها داد. این درس کشورهای حامی تروریستها را خفه کرد.

وی گفت: طرح های بازسازی آنچه تروریستها ویران کرده اند باید مطابق طرح ها و برنامه ها و مدت زمان مشخص و با سرعت زیاد پیش برود.

هلال الهلال تاکید کرد: سوریه شکست نخورد و سرتعظیم فرود نیاورد و در برابر طرح های استعماری و توطئه گرانه ایستادگی کرد. سوریه که ملت آزاده و ارتش قوی و رئیس حکیم و شجاع دارد جز پیروزی نمی شناسد.

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۸۳۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران

 به گزارش تابناک به نقل از مهر، هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با حضور در تیپ ۶۵ نوهد نیروی زمینی ارتش از توانمندی‌ها و آمادگی‌های رزمی این تیپ بازدید کرد.

 در این بازدید کارکنان تیپ ۶۵ در حضور هیأت نظامی جمهوری آذربایجان با اجرای رزمایش‌های متنوع در حوزه مبارزه با تروریسم، رهایی گروگان و… توانمندی‌های خود را به نمایش گذاشتند.

دیگر خبرها

  •  جیب‌بُرترین شهرهای اروپا برای گردشگران کدام‌ها هستند؟
  • پروژه جدید واشنگتن برای ادامه اشغالگری در خاک سوریه / حمایت ویژه از هسته‌های مخفی داعش برای توقف حملات نیروهای مقاومت علیه آمریکایی‌ها + نقشه میدانی و عکس
  • امیر خاموشی از مرکز آموزش هوانیروز شهید وطن‌پور بازدید کرد
  • حمله راکتی به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • حمله به پایگاه نظامیان آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • انفجار در پایگاه اشغالگران آمریکایی در دیرالزور سوریه
  • بازدید هیأت نظامی جمهوری آذربایجان از ارتش ایران
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • حمله هوایی دشمن صهیونیستی به حومه دمشق