Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-04-18@01:41:54 GMT

نجات جراح ارتوپد از مرگ

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۱۸۶۹۲

این جراح پس از اعترافاتش به دستور بازپرس جنایی به زندان منتقل شد، اما چندی پیش دو خواهر او به‌عنوان اولیای دم با حضور در دادسرای جنایی تهران از قصاص برادرشان گذشت کردند.  
به گزارش شهروند، جراحی که به اتهام قتل پدرش روانه زندان شده بود، از سوی اعضای خانواده‌اش بخشیده شد.  این جراح جوان در یک درگیری پدرش را بشدت مصدوم کرد و پدر سالخورده به دلیل شدت صدمات در بیمارستان به کما رفت و پس از مدتی تسلیم مرگ شد، اما این پزشک طی مدت بازداشت همواره منکر هرگونه دخالت در مرگ پدرش بود، تا این‌که درنهایت اواسط ماه گذشته لب به اعتراف گشود و به ضرب‌وشتم پدرش اعتراف کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  این جراح پس از اعترافاتش به دستور بازپرس جنایی به زندان منتقل شد، اما چندی پیش دو خواهر او به‌عنوان اولیای دم با حضور در دادسرای جنایی تهران از قصاص برادرشان گذشت کردند.
ماجرای این پرونده از نوزدهم خردادماه‌ سال‌جاری آغاز شد. ساکنان یکی از محلات خیابان ونک با صدای زدوخورد و فریادهای خشن متوجه درگیری در یکی از آپارتمان‌های این منطقه شدند. با حضور همسایه و ساکنان آپارتمان در محل حادثه مشخص شد که پیرمردی ٧٠ساله به شدت از ناحیه سروصورت دچار جراحت و خونریزی شده است. پیرمرد مضروب بلافاصله با کمک همسایه‌ها به بیمارستان منتقل می‌شود.  با انتقال و بستری‌شدن این مرد سالخورده در بیمارستان، حال او به دلیل شدت ضربات وارده به سر، وخیم‌تر شد، اما او قبل از بیهوشی در آخرین جملاتش تنها پسرش را به‌عنوان عامل این حادثه معرفی کرد و گفت: «من با تنها پسرم درگیر شدم. او شروع‌کننده این نزاع بود. بعد هم بشدت مرا کتک زد و ضربات محکمی هم به سروصورتم وارد کرد. پسرم مرا به این روز انداخت.» این پدر یک‌روز پس از این به کما رفت.
به دنبال  وخامت حال این پیرمرد، دو دختر او به کلانتری رفتند و علیه برادرشان شکایت کردند. یکی از دختران این مرد در اظهاراتش به ماموران گفت: «من از طریق همسایه‌ها از جریان باخبر شدم. خودم را به بیمارستان رساندم. پدرم وضع خوبی نداشت اما می‌توانست به سختی صحبت کند، او به من گفت که برادرم او را با بطری زده است.  پدرم همه زندگی‌اش را به پای برادرم ریخته بود، حتی او را برای تحصیل به خارج از کشور فرستاد. بیشتر دارایی‌ها و ثروتش را به نام برادرم کرده بود، اما او و زنش اینگونه جواب همه محبت‌های او را دادند.» او در ادامه صحبت‌هایش مدعی شد که زن برادرش پشت این ماجرا قرار دارد: «برادرم چند وقتی است که زن جوانی را عقد موقت کرده بود.  پدرم هم با آنها زندگی می‌کرد، تا جایی که من اطلاع دارم، زن او از حضور پدرم در خانه آنها ناراضی بود و از کامران خواسته بود که پدرم را از خانه بیرون کند. کامران هم سر همین موضوع با هم درگیر شده بودند که کامران با بطری به پدرم حمله کرده بود.»  این پرونده ابتدا در دادسرای ونک به جریان افتاد، اما این پزشک ارتوپدی که به تازگی از اسکاتلند به ایران آمده بود، منکر هرگونه درگیری با پدر پیرش شد. بررسی‌ها درخصوص این پرونده ادامه داشت، تا این‌که در اواسط شهریورماه بود که این پیرمرد روی تخت بیمارستان تسلیم مرگ شد.  با مرگ این پیرمرد ٧٠ساله این پرونده برای رسیدگی در اختیار دادسرای جنایی تهران قرار گرفت. بازپرس پرونده دستور بازداشت تنها متهم این پرونده را صادر کرد، اما این جراح که در جلسات متعدد بازپرسی همچنان منکر درگیری با پدرش بود، مدعی بود که تنها با او جروبحث کرده و ضربه واردشده به سر مقتول هم مربوط به حادثه‌ای است که در شمال برای او پیش آمده بود، اما این قاتل ٤٦ساله درنهایت با گذشت چندماه از مرگ پدرش لب به اعتراف گشود و به ضرب‌وشتم پدر پیرش اقرار کرد.  او در اعترافات به بازپرس این پرونده گفت: «من با پدرم درگیر شدم، چند سیلی به صورتش زدم و چند ضربه با مشت هم به سر او وارد کردم.» پس از اعترافات صریح متهم، این جراح به دستور بازپرس جنایی به زندان منتقل شد، اما چند روز پیش این دو خواهر به دادسرای جنایی تهران آمدند و از قصاص تنها برادرشان گذشت کردند و در مقابل، خواهان دریافت دیه شدند.

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۸۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی

دونالد ترامپ رئیس جمهور سابق آمریکا هنگام بیرون آمدن از خودرو خود برای همه دست تکان داد و به سمت ورودی دادگاه رفت. گروه کوچکی از هواداران او را تشویق و مخالفانش او را هو کردند.

ترامپ در اظهاراتی کوتاه به خبرنگاران در راه ورود به دادگاه، محاکمه جنایی خود را "حمله به آمریکا" خواند.

رئیس جمهور سابق آمریکا در اولین اظهار نظر خود به عنوان اولین رئیس جمهور سابق آمریکا که با اتهامات جنایی روبرو می‌شود، گفت: «چنین چیزی تاکنون رخ نداده است.»

ترامپ همچنین گفت: هیچ موردی وجود ندارد، این ظلم سیاسی است. او به جو بایدن رئیس جمهور کنونی آمریکا نیز حمله کرد و گفت که این پرونده نباید جلو رود.

او با ورود به دادگاه در حالی که وکلای متهم و مأموران دادگاه، اطراف او را گرفته بودند، پشت میز متهم نشست.

دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور سابق آمریکا در شهر نیویورک محاکمه می‌شود، جایی که با اتهامات جنایی مرتبط با پرداخت پول در سال ۲۰۱۶ به استورمی دانیلز، بازیگر فیلم‌های مستهجن مواجه است. این اولین بار در تاریخ آمریکا است که رئیس جمهور سابق این کشور به اتهامات جنایی محاکمه می‌شود.

ترامپ آوریل گذشته در کیفرخواست ۳۴ موردی که او را به جعل سوابق تجاری در ارتباط با پرداخت پولی که مایکل کوهن، وکیل وی به دانیلز پرداخت کرده بود، اعلام بی گناهی کرد.

بر اساس نظرسنجی رویترز/ایپسوس که از تاریخ ۴ آوریل تا ۸ آوریل انجام شد، دو سوم از شرکت‌کنندگان، اتهامات مربوط به پرداخت‌های پنهانی برای ساکت کردن فرد را تا حدودی جدی یا بسیار جدی می‌دانند. در حالی که ترامپ به طور قاطع هرگونه تخلف را رد می‌کند، دادستان ناحیه منهتن، آلوین براگ، معتقد است که اقدامات ترامپ رفتار مجرمانه به حساب می‌آید. این دادگاه نه تنها بر مشکلات حقوقی ترامپ تمرکز می‌کند، بلکه سوالاتی را در مورد تلاقی سیاست و عدالت در ایالات متحده مطرح می‌کند.

نتیجه دادگاه پیامد‌های قابل توجهی برای آینده سیاسی ترامپ دارد. نظرسنجی‌های اخیر نشان‌دهنده تغییر احتمالی در افکار عمومی است. نظرسنجی ماه ژانویه شبکه خبری ان‌بی‌سی نشان داد که ترامپ در سطح ملی ۵ امتیاز نسبت به جو بایدن پیشتاز است. با این حال، پاسخ‌دهندگان هنگام پرسیدن در مورد سناریویی فرضی که در آن ترامپ قبل از انتخابات آینده محکوم شود، احساس متفاوتی را ابراز کردند، به طوری که بایدن با ۴۵ درصد آرا نسبت به ۴۳ درصد آرای ترامپ پیشتاز است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • ناگفته‌های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته های همسر ناصر عبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال
  • ناگفته‌های همسر ناصرعبداللهی از مرگ او پس از ۱۸ سال؛ به ما می‌گفتند شما ناصر را کشتید!
  • ترامپ در دادگاه: آمریکا توسط یک مرد ناتوان اداره می‌شود
  • قتل همسر پس از اقدام به خودکشی
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه حاضر شد/ او نخستین رئیس‌جمهور سابق آمریکاست که در یک پرونده جنایی محاکمه می‌شود
  • (ویدئو) محاکمه ترامپ در دادگاه برای یک پرونده جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی