Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - باحضورفرمانده يگان حفاظت محيط زيست کشور، مديرکل حفاظت محيط زيست مازندران و مسئولان و نمايندگان دستگاههاي عضو شوراي تامين استان ، نحوه اجرايي شدن مصوبات شوراي تامين استان در خصوص وضعيت شکار وصيد پرندگان در منطقه فريدونکنار، مورد بحث و بررسي قرار گرفت. به گزارش خبرنگار اجتماعي خبرگزاري تسنيم، به نقل از روابط عمومي اداره کل حفاظت محيط زيست مازندران، با حضورسرهنگ محبت‌خاني فرمانده يگان حفاظت محيط زيست کشور، ابراهيمي کارنامي مديرکل حفاظت محيط زيست مازندران و مسئولان و نمايندگان دستگاههاي عضو شوراي تامين استان و شهرستان (فريدونکنار ومحمودآباد) مراحل و نحوه اجراي مصوبات آخرين جلسه شوراي تامين استان درخصوص وضعيت شکار وصيد پرندگان در منطقه فريدونکنار که در ماه گدشته تصويب شده بود، پيگيري شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در اين نشست حاضرين در جلسه درخصوص نحوه اجرائي شدن مصوبات شوراي تامين به بحث و تبادل نظر پرداختند و آخرين اقدامات انجام شده درخصوص مصوبات را بيان، و راهکارهاي لازم در خصوص جلوگيري از شکار وصيد درمنطقه را ارائه نمودند.
درپايان اين نشست سرهنگ محبت‌خاني به جمع‌بندي مباحث مطرح شده از سوي حاضرين پرداخت و مقرر شد، اخطاريه قانوني مجددي طي چندروز آينده به دامگاه داران منطقه درخصوص جمع‌آوري روش هاي غيرقانوني شکارپرندگان صادر شود و طي هماهنگي با قوه قضايه نسبت به جمع آوري دام هاي هوايي اقدام و با متخلفين نيز برخورد قانوني خواهد شد.
در پايان اين نشست لوح تقدير معاون رييس جمهور و رييس سازمان حفاظت محيط زيست بدليل تلاش و همکاري فرمانده انتظامي استان مازندران در خصوص دستگيري به موقع ضاربين محيط بانان مجروح اين استان به نماينده نيروي انتظامي تقديم شد.
انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۹۶۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با مهر اظهار داشت: در سی و ششمین جلسه شورای عالی حفاظت محیط زیست به ریاست رئیس جمهور، با صدور مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن سرب و روی آلبلاغ اسفراین موافقت شد.

وی در ادامه افزود: در این جلسه پس از توضیحاتی درباره مناطق چهارگانه محیط زیست، مورد بازنگری و اصلاح قرار گرفت و با صدور مجوز بهره‌برداری معدن سرب روی آلبلاغ شهرستان اسفراین موافقت شد و مورد تصویب شورای عالی محیط زیست قرار گرفت.

کد خبر 6095327

دیگر خبرها

  • نجات ۹ قطعه کبک وحشی از شکارچیان متخلف در سقز
  • دستور رئیسی برای برخورد قاطع با متخلفین در محیط زیست
  • بهره‌برداری از معدن آلبلاغ برکات زیادی برای مردم دارد
  • حفاظت از محیط‌ زیست مردمی شود/ لزوم برخورد با بهره‌برداران خاطی
  • مجوز زیست محیطی بهره‌برداری از معدن آلبلاغ اسفراین صادر شد
  • جزییات برگزاری چهارمین جلسه شورای عالی محیط زیست
  • توقف فعالیت ۲۸ واحد صنعتی متخلف در شهرک صنعتی اشتهارد
  • حقابه هورالعظیم چگونه تامین می‌شود؟
  • رفع تصرف بخشی از اراضی ملی در البرز مرکزی شمالی
  • برپایی پویش های هفته زمین پاک در مازندران