Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، محمد جلیلی در جلسه رهبر کوچک حلقه صالحین، فرماندهان واحد‌های پیشگام حوزه ایمان که در اتاق جلسات این حوزه برگزار شد در سخنانی با اشاره به برنامه‌های بسیج دانش آموزی و توجه دانش آموزان به این موضوع اظهار کرد: تکمیل و ارسال شناسنامه واحد بسیج و حلقه صالحین در راستای تحقق بسیج واحد ضروری است و باید فرماندهان اهتمام لازم را داشته و تلاش کنند تا زودتر این کار انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: با توجه به اختصاص سرانه واحد‌ها و تخصیص آن‌ها به واحد‌ها باید تلاش نمایید تا گزارش مالی خود را دقیق ثبت و گزارش مالی را به حوزه ارسال نمایید و فاکتور‌های خرید را بایگانی کنید.
جلیلی با اشاره به مسابقات لیگ علمی بسیج دانش آموزی گفت: یازدهمین دوره لیگ بین المللی علمی پایا ثبت نامش آغاز شده و تا ۲۸ دی ماه ادامه دارد و واحد‌های باید در جهت ثبت نام دانش آموزان در این مسابقه جذاب تلاش کنید.
وی افزود: این مسابفه در مرحله مقدماتی سوم اسفندماه برگزار می‌شود و هزینه ثبت نام هر تیم ۵ نفره ۸۰ هزار تومان است که بصورت اینترنتی قابل پرداخت و مدارس خود می‌توانند دانش آموزان را ثبت نام نمایند و پول را پرداخت کنند.
فرمانده حوزه ایمان با اشاره به تشکیل گروه فضای مجازی در حوزه عنوان کرد: با توجه به اهمیت فضای مجازی و شناخت این فضا برای استفاده در راستای حرکت انقلاب اسلامی و صدور انقلاب باشد تلاش کنیم تا کارگروهی در حوزه با حضور دانش آموزان علاقمند و متخصص تشکیل شود و تولید محتوا در این فضا انجام شود و باید فرماندهان در این زمینه علاقمندان را معرفی کنند و خود نیز به این موضوع اهمیت دهید.
وی به طرح رهبر کوچک نیز اشاره کرد و گفت: تشکیل حلقه صالحین فرماندهان واحد‌های پیشگام نامش رهبر کوچک است و به حمدالله تاکنون هر ماه دو جلسه برگزار کرده ایم و اثرات خوبی نیز داشته که خود شما بدان اذهان دارید.
جلیلی به حماسه نه دی ملت ایران در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: باید تلاش کنیم تا با اجرای برنامه‌های متنوع در راستای تعمیق بخشی این حماسه در بین دانش آموزان تلاش نماییم چرا که شما دانش آموزان در آن زمان آنقدر در مورد بحث‌های سیاسی توجه نداشته و شاید درک نکرده اید.
وی حماسه نه دی ملت ایران را خروش بر علیه فتنه گران عنوان کرد و گفت: مردم در نه دی توطئه‌های دشمنان را بر ملا کردند و در مقابل دشمنان ایستادند و با بصیرت نشان دادند که در دفاع از انقلاب و ولایت پیشقدم هستند.
فرمانده حوزه ایمان در بخش دیگری از سخنان خود به تشکیل گروه نشریه در بسیج دانش آموزی و انتشار مکتوب فعالیت‌های بسیج دانش آموزی اشاره کرد و ادامه داد: کمک به زلزله زدگان کرمانشاه نیز باید مورد توجه شما قرار گرفته و در جمع آوری کمک‌های نقدی دانش آموزان کوشا باشید.
وی به تقویم تشکیلاتی بسیج دانش آموزی نیز گریزی زد و گفت: این تقویم تشکیلاتی راه را برای حرکت در فعالیت‌های واحد بسیج مدرسه روشن می‌کند و تلاش کنید حتماً برنامه‌های خود را با توجه به تقویم تشکیلاتی پیش ببرید.
در این نشست فرماندهان واحد‌های پیشگام به ارائه نقطه نظرات خود در مورد موضوعات مطروحه در نشست پرداخته و مشکلات و مسائل واحد‌های خود را بیان کردند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۱۹۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور

افشین امیریان با اشاره به هفته سلامت و بهداشت که همه‌ساله از یکم لغایت هفتم اردیبهشت برگزار می‌شود، اظهار داشت: شعار هفته سلامت و بهداشت امسال سلامت خانواده با مردمی‌سازی سلامت انتخاب شده که به همین مناسبت، آموزش و پرورش استان نیز با همکاری موثر دانش‌آموزان و اولیا در جهت سلامت جسمانی و روحیه دانش‌آموزان اقدامات موثری انجام خواهد داد.

وی افزود: ارتقای سطح سلامت دانش‌آموزان بی‌شک سرمایه‌گذاری مهمی برای نسل‌های آینده است که در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز به آن توجه ویژه‌ای شده است.

امیریان اضافه کرد: برگزاری همایش استانی هفته سلامت به منظور تجلیل از فعالین حوزه سلامت در بخش سفیران سلامت دانش‌آموزی و مراقبان سلامت، برگزاری پیاده‌روی عمومی کارکنان اداره کل و ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، معاینات غربالگری و پزشکی کارکنان اداره کل و همچنین ادارات مناطق هفده‌گانه آموزش و پرورش، جزو برنامه‌های هفته سلامت و بهداشت در سطح ادارات خواهد بود.

بیشتر بخوانید

بهبود شاخص‌های حوزه سلامت از دستاورد‌های مهم انقلاب اسلامی است

وی بیان داشت: به مناسبت هفته سلامت و بهداشت در مدارس استان نیز برنامه‌های آموزشی متنوعی از جمله آموزش سلامت در مدارس با مشارکت مراقبان سلامت و مراکز جامع سلامت، جشنواره‌های فضای سالم در مدارس و نمایشگاه‌های نقاشی با موضوع سلامت برگزار خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • اجرای طرح فلورایدتراپی دانش آموزان مقطع ابتدایی شیراز
  • بازدید دانش‌آموزان مدارس میاندوآب از دانشگاه آزاد اسلامی
  • مدارس تا فرارسیدن ایام امتحانات باید دایر باشند
  • تلاش برای ارتقای رتبه علمی آموزش در خوزستان
  • لزوم تلاش برای افزایش معدل امتحانات نهایی دانش‌آموزان
  • اجرای طرح سفیران سلامت در مدارس
  • ترویج اهمیت درختداری بین دانش آموزان بافتی
  • پویش سپاس از معلم در ۴۸ واحد آموزشی خوانسار
  • اجرای طرح ارتقای سلامت دهان و دندان در مدارس عشایری کشور
  • استخدام ۴۱۷۰ مراقب سلامت و بهداشت