Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@17:12:01 GMT

رویدادهای خبری استان قزوین (3 دی)

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۰۰۵۲

رویدادهای خبری استان قزوین (3 دی)

قزوین-ایرنا- نشست ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی و شورای معادن استان از مهمترین رویدادهای خبری امروز یکشنبه سوم دی ماه در قزوین است.

به گزارش ایرنا، شورای ترافیک استان و نشست مدیران و تشکل های غیر دولتی حوزه حمل و نقل با استاندار قزوین از دیگر رویدادهای خبری امروز یکشنبه در قزوین هستند.
افتتاح نمایشگاه رونمایی از 45 دستاورد پژوهشی،آموزشی و ترویجی توسط مرکز تحقیقات کشاورزی و منابع طبیعی استان و مجمع انتخاباتی هیات بسکتبال از دیگر رویدادهای کشاورزی و ورزشی امروز یکشنبه در استان قزوین به شمار می روند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


دستگاه های اجرایی، سازمان ها،نهادها و شرکت های دولتی و عمومی در سطح استان و شهرستان ها می توانند برنامه های خبری روزانه خود را روز قبل از طریق شماره تلفن 33557735 و 33557736 به خبرنگاران ایرنا در مرکز استان اطلاع و یا به شماره نمابر 33557734 ارسال کنند.
گزارش و اخبار رویدادهای خبری روز استان همراه با گزارش های تصویری بر روی سایت http://www.irna.ir/qazvin منتشر خواهد شد.
برای آگاهی از آخرین خبرهای قزوین و گزیده اخبار ایران و جهان کانال ایرنا قزوین به نشانی https://t.me/irnaqazvinn و اینستاگرام ایرنا قزوین به نشانی https://www.instagram.com/irnaqazvinn را دنبال کنید.
6101*3013
خبرنگار: هادی درزی رامندی**انتشار دهنده: رضا اولادی

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که موج اعتراضات و نارضایتی ساکنان اراضی اشغالی ضد کابینه جنگ رژیم صهیونیستی در ناکارآمدی در مدیریت جنگ غزه و آزادی اسرای صهیونیسیتی و بحران اقتصادی روز به روز ابعاد جدی‌تری یافته است، منابع خبری از سفر قریب الوقوع وزیر خارجه آمریکا به اراضی اشغالی خبر می‌دهند.

پایگاه خبری روسیا الیوم بامداد شنبه به نقل از نیویورک تایمز گزارش داد که آنتونی بلینکن وزیر خارجه آمریکا در هفته پیش رو به تل آویو سفر می‌کند تا مذاکرات آزادی اسرا و عملیات احتمالی در رفح را بررسی کند.

این هفتمین سفر بلینکن به منطقه از زمان آغاز عملیات طوفان الاقصی ضد اسرائیل در روز ۱۵ مهر سال گذشته است.

کد خبر 6089421

دیگر خبرها

  • گزارش تصویری از اولین نشست خبری پائز سرمربی تیم ملی والیبال
  • گزارش بورس امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳
  • صفحه نخست روزنامه‌های خراسان جنوبی - یکشنبه ۹ اردیبهشت
  • جاری شدن سیل ویرانگر در کنیا با ۷۶ کشته
  • افزایش شمار قربانیان سیل در کنیا
  • تقویم نجومی امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / تقویم همسران امروز یک‌شنبه ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • نشست خبری مرکز طرح‌های ملی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی
  • اتصال دوباره واحد شماره ۲ بخاری نیروگاه شهید رجایی به شبکه سراسری
  • خبری از بخشش حسینی نیست؛خالدآبادی مرد شماره یک نکونام در تبریز
  • آنتونی بلینکن بار دیگر به تل‌آویو سفر می‌کند