Web Analytics Made Easy - Statcounter

مهدی شاهرخی روز یکشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: در 9 ماه پارسال 470 هزار قطعه ماهی زینتی از این شهرستان صادر شد که این رقم امسال به بیش از یک میلیون قطعه افزایش یافته است.
وی، علت افزایش صادرات ماهی زینتی را بازاریابی موثر در ترکیه و افغانستان بیان کرد و ادامه داد: از این میزان صادرات 364 هزاردلار ارز عاید آبزی پرورها شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


رئیس هیات مدیره شرکت آبزی پروری محلات اظهار کرد: ماهی زینتی صادراتی از این شهرستان در 60 گونه و در قالب 26 محموله از گمرکات فرودگاه امام خمینی(ره)، مرز باشماق در مریوان استان کردستان و شلمچه در استان خوزستان ارسال شد.
شاهرخی یادآور شد: یش بینی می شود با تصاحب بازار ترکیه در سه ماهه آخر امسال ارزآوری این شهرستان به 2 برابر افزایش یابد.
رئیس هیات مدیره شرکت آبزی پروری محلات گفت: 90 درصد صادرات ماهیان زینتی کشور از شهرستان محلات انجام می شود که این نشان دهنده اهمیت و جایگاه این شهرستان در امر تولید و پرورش ماهیان زینتی است.
وی ادامه داد: محلات از توابع استان مرکزی قطب اصلی پرورش ماهیان زینتی در کشور است و این شهرستان رتبه نخست در تنوع گونه های ماهیان زینتی و رتبه دوم تولید این نوع ماهیان را در کشور دارد.
شاهرخی اضافه کرد: 11 میلیون قطعه ماهی زینتی پارسال در کارگاه های پرورشی این شهرستان تولید و روانه بازار شده است.
محلات از شهرستان های جنوب استان مرکزی با 55 هزار نفر جمعیت قطب تولید سنگ تزئینی ساختمان، ماهیان زینتی و گل و گیاه زینتی است.
7277/ 6013/خبرنگار: افسانه آروند***انتشاردهنده:مژگان حیدری

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۰۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مرکز اراک؛ فرمانده انتظامی شهرستان محلات از فوت جوان ۱۶ ساله بر اثر سقوط در استخر آب یک کارخانه سنگ بری خبر داد.
سرهنگ جنتی  گفت: در پی اعلام گزارشی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد غرق شدگی در استخر آب یک کارخانه سنگبری در شهرستان محلات بلافاصله تیم‌های انتظامی و امدادی به محل اعزام شدند.
 او افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد جوانی ۱۶ ساله که از اتباع خارجی می‌باشد به هنگام عبور از کنار استخر ذخیره آب به علت تاریکی هوا و بی‌احتیاطی در داخل آن سقوط کرده و جان خود را از دست می‌دهد.
 سرهنگ جنتی افزود: جسد متوفی با کمک عوامل امدادی از استخر خارج و با دستور مرجع قضایی به سردخانه انتقال یافت.

دیگر خبرها

  • بازگشت ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی لرستان به چرخه تولید
  • احیای ۲۳۹ واحد راکد کشاورزی در لرستان
  • طی دو سال ۲۳۹ واحد غیرفعال کشاورزی به چرخه تولید بازگشت
  • غرق شدن جوان محلاتی در استخر آب
  • تولید زعفران ۷۰ درصد افت پیدا کرده است/صادرات با نام دیگران
  • لرستان؛ فرصت تولید و تجارتِ صنعت شیلات
  • ۲ هزار قطعه ماهی زینتی از مرز مهران به عراق صادر شد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد
  • سیلاب عامل اصلی مرگ و میر ماهیان سد ۱۵ خرداد دلیجان است
  • تأکید نماینده ولی فقیه در لرستان بر رفع موانع تولید