Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - نشريه نشنال اينترست نوشت: استراتژري ترامپ درباره ايران، به دليل غافل شدن از تضمين‌هاي معتبر و تمرکز بيش از حد روي تهديدات، شکست مي‌خورد.
به گزارش گروه بين‌الملل خبرگزاري فارس، نشريه «نشنال اينترست» در يادداشتي تحت عنوان «چرا استراتژي ترامپ درباره ايران شکست خورد؟» به بررسي راهبرد جديد آمريکا درباره ايران پرداخته و دليل موفق نشدن آن را برشمرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


در ابتداي اين يادداشت با بيان اينکه فرصت 60 روزه کنگره براي تصميم‌گيري درباره بازگرداندن تحريم‌هاي ايران – که درپي برجام برداشته شده بود – تمام شد، آمده است: استراتژي جديد آمريکا با هدف وادار کردن ايران به تغيير رفتار و همچنين متحدان اروپايي به همراهي با واشنگتن عليه توافق هسته‌اي است.
نشنال اينترست با بيان اينکه ترامپ در اين رويکرد جديد حتي خواستار تغيير رژيم ايران شده است، نوشت: اما اين رويکرد از نبود چند مولفه کليدي براي موفقيت، رنج مي‌برد. اين رويکرد بيش از حد روي تهديدات تمرکز کرده، نقش ترغيب کننده‌ها و تضمين‌هاي قانوني را ناديده گرفته و از تعامل ديپلماتيک غافل شده است.
در ادامه اين يادداشت آمده است: ترامپ فراموش کرده اجبار و تهديد زماني موفق است که تضمين معتبري داده شود که اگر (کشور) هدف از درخواست‌هاي آنها تبعيت کرد، شاهد خويشتن‌داري متقابل خواهد بود.
نشنال اينترست بابيان اينکه ترامپ اما نشان داده که حتي اگر ايران امتيازهاي بيشتري بدهد، توافق را لغو مي‌کند، تاکيد کرد: تهديد بدون تضمين معتبر، فقط قلدري است و نبايد انتظار داشت که موفق شود.
در پايان اين يادداشت به رئيس‌جمهور و کنگره آمريکا توصيه شده است که اگر مي‌خواهند واقعا برجام را تغيير داده، توسعه موشک‌هاي بالستيک ايران را متوقف کرده و نفوذ منطقه‌اي آن را کاهش دهند، بايد اهميت حفظ تضمين‌هاي معتبر را دريافته و از تهديدات بيشتر اجتناب کنند.
انتهاي پيام/
عضويت در کانال تلگرامي بين‌الملل و سياست خارجي فارس

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!

این بازیگر ۴۷ ساله اهل کردستان و شهر بیجار و همشهری سعید آقاخانی است که با حضور در سریال نون خ و نقش سلمان به شهرت رسیده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • تضمین سلامت و رضایتمندی مردم«معمولان» در حوزه آرد و نان
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • شکست پرسپولیس قهرمانی لیگ را تضمین کرد/ سزای بازی دفاعی حذف شدن است/ نباید در غیاب بیرانوند سراغ پنالتی می‌رفتیم
  • تعدد مراکز نظارتی در وزارت علوم مطلوب نیست
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب ازسرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا و انگلیس علیه ایران/ افتتاح سرکنسولگری ارمنستان در تبریز/ افشای جزئیات تماس اخیر ترامپ و بن سلمان/ تکذیب از سرگیری مذاکرات با عربستان از سوی انصارالله
  • دشمنان شکست خورده در حال تدارک استراتژی جدید برای ضربه زدن به نظام هستند
  • جنگ رسانه‌ای نیازمند استراتژی است
  • وداع با نگرانی از مشکلات گوشی، اِلبان تضمین کیفیت عالی در تعمیرات موبایل
  • (ویدیو) بازیگر معروف «نون خ» و خواستگاری از دختر ترامپ!