Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران ناز»
2024-03-19@05:18:11 GMT

گران قیمت ترین نژاد های گربه در دنیا (عکس)

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۰۱۸۶

گران قیمت ترین نژاد های گربه در دنیا (عکس)

گران قیمت ترین نژاد های گربه در دنیا (عکس)

 

ایران ناز چند سالی است که نگه داری حیوانات خانگی به مد تبدیل شده و روزانه تعداد افرادی که به دنبال نگه داری این حیوانات هستند در حال افزایش است و همین موضوع هم باعث شده بازار خرید و فروش حیوانات خانگی و لوازم جانبی آن افزایش یابد و در یک دهه اخیر عده بسیاری جذب این بازار شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آشنایی با گرانترین نژادهای گربه می تواند برای علاقمندان بسیار جذاب باشد. در این مطلب قصد داریم شما را با انواع مختلف نژادهای گربه آشنا کنیم همچنین قیمت و ویژگی های هر کدام را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد.

 

گرانترین نژادهای گربه که در این لیست برای شما کاربران عزیز معرفی خواهیم کرد از 2 تا 370 میلیون تومان قیمت دارند. چیزی که شاید تصورش هم کمی دشوار بنظر برسد. اما علاقمندان به این حیوان دوست داشتنی ویژگی های خاصی درون هرکدام از آنها می بینند که ارزش مادی آنها را از بین خواهد برد.

 

آشِرا :آشرا یکی از عجیب ترین گربه های خانگی در جهان محسوب می شود. این حیوان از ترکیب گربه های معمولی و گربه پلنگی آسیایی به وجود آمده است و ضد حساسیت است.بچه گربه ی نژاد آشرا بین 22 هزار تا 100 هزار دلار (81٫5 تا 370 میلیون تومان) خرید و فروش می شود.

 

 

گربه ساوانا:این گربه از ترکیب سروال آفریقایی و گربه معمولی به وجود آمده است. می توان ادعا کرد که بزرگ ترین گربه های دنیا هستند که حدود 15 کیلوگرم وزن و 60 سانتی متر قد دارند. این گربه ها به دلیل هوش سرشار، خونسردی، کنجکاوی و بازیگوشی شهرت دارند. آن ها عاشق حمام کردن، پیاده روی و بازی هستند.بچه گربه ی نژاد ساوانا بین 4000 تا 22000 دلار (15 تا 81٫5 میلیون تومان) خرید و فروش می شود.

 

 

کاراکال :این نژاد در خطر انقراض قرار دارد. چندین سال پیش این گربه از دسته حیوانات وحشی به گربه خانگی گران قیمت تغییر کاربری داد. شما می توانید این گربه را با قیمت بین 7000 تا 10000 دلار (26 تا 37 میلیون تومان) خریداری کنید.

 

 

چائوسیی:کی از کمیاب ترین نژاد گربه ها، Chausie است که از ترکیب گربه های معمولی و جنگلی به وجود آمده. این حیوانات بسیار اجتماعی هستند و از تنها ماندن هراس دارند. این گربه دوست دارد همیشه در کنارش یک موجود دیگر باشد و فرقی نمی کند انسان، گربه یا سگ باشد.قیمت چائوسی بین 8000 تا 10000 دلار (30 تا 37 میلیون تومان) متغیر است.

 

 

خائو مانی :با بررسی شواهد تاریخی، گفته می شود پیشینه گربه های چشم الماسی به سال های 1350 تا 1767 می رسد. بچه گربه ی نژاد خائو مانی بین 7000 تا 11000 دلار (26 تا 41 میلیون تومان) خرید و فروش می شود.

 

 

سافاری :این نژاد نادر نیز در دهه 1970 میلادی از ترکیب گربه معمولی با گربه های وحشی آمریکای جنوبی در کشور آمریکا و در نتیجه مطالعه روی سرطان خون شکل گرفت.بچه گربه ی نژاد سافاری بین 1000 تا 3000 دلار (3٫7 تا 11 میلیون تومان) خرید و فروش می شود.

 

 

گربه بنگال :این نژاد که یکی از گرانترین نژادهای گربه است، از ترکیب گربه پلنگی آسیایی با گربه معمولی به وجود آمده است. این حیوان به شنا کردن علاقه دارد و علیرغم اندازه بزرگ (4 تا 8 کیلوگرم وزن)، دوست دارند از شانه های صاحب خود بالا رفته و در آغوشش باشند.بچه گربه ی نژاد بنگال بین 1000 تا 4000 دلار (3٫7 تا 14٫8 میلیون تومان) خرید و فروش می شود.

 

 

مجعد آمریکایی :امریکن کِرل در سال 1981 در آمریکا پرورش داده شد. این گربه ها تا دهمین روز تولد خود گوش های صافی دارند اما پس از آن، گوش ها به عقب برگشته و شکلی همچون شاخ کوچک ایجاد می کنند. این ویژگی ظاهری مورد توجه افراد زیادی در سراسر دنیا قرار دارد.بچه گربه ی نژاد امریکن کِرل بین 1000 تا 3000 دلار (3٫7 تا 11 میلیون تومان) خرید و فروش می شود.

 

 

تویگر:تویگرها همانند ببر هستند و به همین خاطر چنین نامی برایشان انتخاب شده است. این نژاد بین 500 تا 3000 دلار (1٫8 تا 11 میلیون تومان) قیمت دارد.

 

 

گربه الف :این گربه در سال 2006 میلادی در آمریکا پرورش داده شد. الف ها بسیار صمیمی، باهوش، بازیگوش، اجتماعی، کنجکاو و وفادار هستند. برای خرید الف باید 2000 دلار یعنی حدود 7٫4 میلیون تومان هزینه کنید.

 

 

راشن بلو:راشن بلو یکی از نادرترین نژاد گربه های کم موست. این گربه در خارج از کشور روسیه در سال 1893 کشف شد. گفته می شود که این حیوان خوش شانسی می آورد. شما می توانید آن را با قیمت 400 تا 2000 دلار (1٫5 تا 7٫5 میلیون تومان) خریداری کنید.

 

 

لاپرم :این نژاد یکی از نادرترین گونه های گربه هاست که نخستین بار در سال 1980 میلادی در آمریکا مشاهده شد. علاوه بر بدن بسیار پشمالو، این گربه ضد حساسیت نیز هست و به همین خاطر بهترین گزینه برای خانواده هایی محسوب می شود که از عارضه ی آلرژی رنج می برند.بچه گربه ی نژاد لاپرم بین 200 تا 2000 دلار (750 هزار تا 7٫5 میلیون تومان) خرید و فروش می شود.

 

 

مین راکون :نژاد گربه های راکون مانند را می توان یکی از بزرگ ترین گونه های گربه ها به شمار آورد. این حیوان بین 5 تا 15 کیلوگرم وزن دارد و طول گربه ی بالغ می تواند به 1٫23 متر برسد. برخلاف چهره عبوس، این گربه بسیار مهربان، آرام و شاد است.قیمت بچه گربه ی نژاد مین راکون بین 600 تا 1500 دلار (2٫2 تا 5٫5 میلیون تومان) متغیر است.

 

 

گربه مصری :ظاهر گربه «اجیپتیَن مائو» یکی از گرانترین نژادهای گربه در طول 3 هزار سال اخیر دستخوش تغییراتی شده است. این گربه مصری نه تنها موهای خالدار دارد، بلکه پوستش نیز خالدار است. برای خرید این گربه مصری باید بین 500 تا 1500 دلار (1٫8 تا 5٫5 میلیون تومان) هزینه کنید.

 

 

اسکاتیش فولد :گوش های گربه اسکاتلندی برخلاف دیگر نژادها رو به بالا نیست و به سمت پایین خم شده است. این تفاوت بارز در نتیجه جهش ژنتیکی ایجاد شده. این گربه ها بسیار باهوش و همیشه آماده بازی و شیطنت هستند. از دیگر جذابیت های اسکاتیش فولد این است که می تواند روی دو پای عقب خود بایستد.بچه گربه ی نژاد اسکاتیش فولد بین 200 تا 1500 دلار (750 هزار تا 5٫5 میلیون تومان) خرید و فروش می شود.

 

 

منبع: ایران ناز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irannaz.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران ناز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۱۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

◄ دلیل ناترازی بنزین؛ قیمت سوخت یا میزان ترافیک؟

تین نیوز

فیلم پیوست مربوط به ترافیک شدید در تهران است.

به گزارش تین نیوز، برخی شهروندان می گویند یکی از مهمترین دلایل ایجاد ناترازی در مصرف بنزین، ترافیک است.

به گفته آنان، قیمت بنزین نسبت به ترافیک نقش کمتری در بروز ناترازی بنزین دارد و حتی اگر بنزین گران هم بشود باز با این حجم از ترافیک، ۱۵ برابر بیشتر بنزین  دود می شود و عمر شهروندان نیز به نسبت کوتاهتر خواهد شد.

به اعتقاد آنان، گران سازی تاثیری در میزان مصرف بنزین ندارد و این مشکل باید از ریشه باید اصلاح شود.

آنان معتقدند در حال حاضر شاهد بی تفاوتی مدیریتی در سطوح مختلف مدیریتی هستیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • نرخ دلار، سکه، طلا و یورو دوشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲؛ طلا و سکه گران شدند
  • غذای دانشجویان علوم پزشکی گران شد
  • نرخ غذای دانشجویان علوم پزشکی گران شد
  • پیش‌ بینی قیمت طلا و سکه ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ / رشد حباب از قیمت سکه بیشتر شد
  • لیست گیاهان آپارتمانی گران قیمت و عجیب و غریبی که باید بشناسید!
  • بیت کوین در لیست 10 دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد! (+فهرست)
  • بیت کوین در لیست 10 دارایی برتر دنیا/ اپل جایگاه طلا در جهان را می خواهد! (+جدول)
  • قیمت گوشت قرمز در استان سمنان گران نشده است
  • ◄ دلیل ناترازی بنزین؛ قیمت سوخت یا میزان ترافیک؟
  • این خودرو در بازار ۳۳۰ میلیون تومان گران‌تر فروخته می‌شود/ جدول