Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-01@06:14:58 GMT

دزد قلک میلیونی در قاین دستگیر شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۰۷۱۴

دزد قلک میلیونی در قاین دستگیر شد

فرمانده نیروی انتظامی قاین از کشف 31میلیون ریال وجه نقد و دستگیری سارق قلک میلیونی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از قائن، اسماعیل واعظی فرمانده نیروی انتظامی قاین با اعلام این خبر گفت: به دنبال وقوع یک فقره سرقت از منزل احدی از شهروندان ، ماموران جهت بررسی موضوع به آدرس مالباخته مراجعه کردند .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


 
وی گفت : مالباخته اظهار داشت در داخل قلک فرزندم حدود سه الی چهار میلیون تومان وجه نقد بوده است و  امروز هنگامی که قصد انداختن پول به داخل قلک را داشتم  متوجه شدم که قلک در محل خود نیست و به سرقت رفته است.
 
فرمانده نیروی انتظامی قاین اضافه کرد: مأموران با دریافت اظهارات شاکی به فردی مشکوک شدند و با تکمیل تحقیقات و ادله پرونده ،سارق را در سطح شهر قاین شناسایی و دستگیر کردند .
 
واعظی عنوان کرد: متهم در بازجوئی ها و مواجهه با ادله و مستندات کشف شده به سرقت اعتراف کرد و بیان داشت با توجه به باز بودندرب منزل وارد خانه شدم و قلک را برداشتم و پس از انتقال به خارج از شهر آن را شکستم و مبلغ 31 میلیون ریال وجه نقد را به سرقت بردم .
 
وی خاطر نشان کرد:متهم پس از تشکیل پرونده و جمع آوری مستندات و اعترافات جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.
 
فرمانده نیروی انتظامی قاین عدم رعایت نکات ایمنی را مهمترین عامل سوء استفاده سارق عنوان کرد و گفت: شهروندان عزیز درصورت مشاهده افراد مشکوک با مرکز فوریت های پلیس110 تماس گیرند .

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۷۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرقت در ورامین دستگیری در مشهد

 

 

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،  فرمانده انتظامی ثامن مشهد گفت: روز گذشته یکی از تیم های کلانتری شهید نواب صفوی هنگام گشت زنی در حوزه استحفاظی به ۲ سرنشین یک دستگاه سواری پراید ۱۳۱ پلاک مخدوش مظنون شدند.

سرهنگ خجسته افزود: راننده خودرو به محض مشاهده ماموران انتظامی از محل متواری که با سرعت عمل ماموران گشت خودرو پراید پس از طی مسافتی کوتاهی متوقف شد.

وی گفت: پس از تحقیقات مشخص شد راننده این خودرو ۲۵ فروردین امسال در شهر ورامین در پوشش راننده تاکسی اعضای یک خانواده را به عنوان مسافر سوار کرده و پس از رسیدن به مقصد و همزمان با پیاده شدن این افراد از خودرو، قبل از برداشتن چمدان از صندوق عقب از محل متواری شده و حدود ۲ میلیارد ریال طلا و جواهر و تعدادی وسایل با ارزش را سرقت کرده بود.

فرمانده انتظامی ثامن مشهد افزود:متهم که در بازجویی های اولیه منکر هرگونه جرمی بود، در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به سرقت اعتراف و طلاهای مسروقه که تحویل خواهرش بود نیز کشف و تحویل مالباخته شد.

خجسته گفت: متهمان ۲۸ و ۳۲ ساله که هر دو به موادمخدر اعتیاد دارند، پس از تشکیل پرونده مقدماتی برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند.

 
 

دیگر خبرها

  • مخلان امنیت در مشهد دستگیر شدند
  • دستگیری سارق سابقه‌دار کابل‌های مخابراتی در اسفراین
  • متهم جرائم اقتصادی در کرمانشاه دستگیر شد
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان
  • پلیس در خرمشهر ۱۳ فقره سرقت کشف کرد
  • اراذل و اوباش سابقه‌دار در اهر دستگیر شدند
  • باتری‌دزد ارومیه به آخر خط رسید
  • سارقان مشاعات ساختمانی در اسفراین دستگیر شدند
  • دستگیری متهمان به ۲۹ فقره سرقت کابل‌های برق و ویلاها در طرقبه شاندیز
  • سرقت در ورامین دستگیری در مشهد