Web Analytics Made Easy - Statcounter

خرداد: فرزند آیت‌الله هاشمی شاهرودی با اشاره به تعطیلی دروس رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام برای تکمیل دوره درمان، از سلامتی کامل وی خبر داد.
به گزارش خرداد به نقل از ایسنا،حجت‌الاسلام سیدعلا هاشمی شاهرودی با اشاره به تعطیلی دروس آیت‌الله هاشمی شاهرودی گفت: الحمدلله ایشان در سلامت کامل هستند.
وی اظهار کرد: دروس ایشان چند روزی برای تکمیل دوره درمان تعطیل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عدم حضور ایشان در جلسه مجمع تشخیص نیز به همین دلیل است و به‌زودی برنامه‌ها و دروس آیت‌الله هاشمی شاهرودی از سر گرفته خواهد شد.
فرزند آیت‌الله هاشمی شاهرودی ادامه داد: ایشان برای تکمیل دوره درمان، سفری به خارج از کشور کردند و به زودی بازمی‌گردند اما هیچ جای نگرانی وجود ندارد و خوشبختانه در سلامت کامل هستند. برچسب ها: هاشمی شاهرودی ، سیدعلا هاشمی شاهرودی ، رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام

منبع: خرداد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۷۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)



منبع:پیج dr.neurosafari

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: دمنوشی مناسب و متعادل برای تمام افراد مبتلا به سینوزیت (فیلم) داروی خانگی برطرف کردن کم خونی و کبد چرب (فیلم) تفاوت اگزما و قارچ پوستی (فیلم)

دیگر خبرها

  • تکمیل بیمارستان رازی کوهدشت تا پایان سال ۱۴۰۴
  • امیرعبداللهیان: ایرانیانی که نگران تردد خود به ایران هستند، می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد، از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • دوران حفظ دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • دوران حفظ کردن دروس گذشته است/ مطالعات باید مبتنی‌بر اطلاعات روز، ارتباطات و اینترنت باشد
  • امیرعبداللهیان: ایرانیان معدودی تحت تاثیر فضاسازی رسانه‌های معاند نگران تردد خود به ایران هستند/ آنها می‌توانند با مراجعه به سامانه پرسمان تردد وزارت خارجه از سفر بدون مشکل خود به کشور مطمئن شوند
  • ایران جزء ۱۰ کشور اول دنیا در درمان بیماری‌های اورولوژی
  • کشف داروی جدید برای درمان بیماری MS (فیلم)
  • شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است!
  • تکمیل عملیات اجرای روکش آسفالت خیابان‌های شهید هاشمی‌نژاد و شهدا
  • شیر گاو برای تولید داروهای مبتنی بر mRNA قابل استفاده است