Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-01@02:36:51 GMT

گل تساوی لستر10نفره به منچستردردقیقه95

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۰۷۹۲

گل تساوی لستر10نفره به منچستردردقیقه95

شیاطین سرخ در زمین رقیب سرسخت خودشان در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را از دست دادند.

به گزارش تابناک ورزشی، هفته نوزدهم لیگ برتر انگلیس با تساوی 2 بر 2 تیم منچستریونایتد در خانه لسترسیتی به پایان رسید. در این بازی جذاب ابتدا واردی در دقیقه 27 لسترسیتی میزبان را پیش انداخت اما منچستریونایتد با 2 گل ماتا در دقایق 40 و 61 تا آستانه پیروزی پیش رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نهایت مک‌گوایر مدافع پیش‌تاخته لسترسیتی در پنجمین دقیقه وقت‌های تلف شده نیمه دوم گل تساوی لسترسیتی را به ثمر رساند تا شیاطین سرخ در آخرین ثانیه‌ها پیروزی را از دست بدهند. ضمن این که لسترسیتی از دقیقه 73 به دلیل اخراج آمارتی 10 نفره به بازی ادامه داد.

شرح گل ها
لسترسیتی 1-0 منچستریونایتد؛ جیمی واردی (دقیقه 27): پرسینگ شدید بازیکنان منچستریونایتد به دنبال از دست دادن یک توپ در یک سوم دفاعی لسترسیتی، موجب شد تا توپ بلند اندیدی در پشت دفاع منچستر به محرز برسد و او با بازی تاخیری عالی خود، منتظر واردی ماند تا او با شتابی خیره کننده خود را به توپ برساند و با ضربه زمینی پای چپ خود دروازه ده خیا را باز کند.

لسترسیتی 1-1 منچستریونایتد؛ خوان ماتا (دقیقه 40): ارسال مارسیال از سمت چپ، در شلوغی های محوطه جریمه تیم میزبان به لینگارد رسید و او پشت به دروازه توپ را برای ماتا ساخته و پرداخته کرد تا او با ضربه پای چپ دقیق خود، شمار گل ها در عدد یک برابر کند.

 لسترسیتی 1-2 منچستریونایتد؛ خوان ماتا (دقیقه 60): ضربه ایستگاهی در گوشه سمت چپ محوطه جریمه روباه ها، یک فرصت گلزنی را در اختیاز شیاطین سرخ قرار داد. ماتا پشت توپ ایستاد و با شوت قوس دار زیبای خود، دومین گل خود و تیمش را در این بازی به ثمر رساند.

لسترسیتی 2-2 منچستریونایتد؛ هری مگوایر (دقیقه 4+90): زیر فشار شدید آبی پوشان، خط دفاع منچستر تسلیم شد. سانتر بی نقص آلبرایتون که بابت همین سانترهای خود نیز شهرت دارد، در تیر دوم به مگوایر پیش تاخته رسید تا او روی غفلت مدافعان سرخ پوش، با ضربه پای راست خود توپ را به کنج دروازه منچستر برساند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند

تیم‌های فوتبال بایرن مونیخ و رئال مادرید در دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا به تساوی رضایت دادند.

به گزارش فارس، در چارچوب دور رفت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا از ساعت 22:30 در ورزشگاه آلیانس آرنا، بایرن مونیخ میزبان رئال مادرید قرار گرفت که این دیدار تماشایی در نهایت با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید.

بایرن مونیخ بازی را بسیار هجومی و خوب آغاز کرد و این شانس را داشت که دروازه رئال را باز کند ولی لونین، دروازه‌بان رئال مادرید مقابل شوت سانه ایستاد و نگذاشت بایرن به گل برسد.

در حالی که بایرن توپ و میدان را در دست داشت، تونی کروس با یک پاس دیدنی، وینیسیوس را در موقعیت تک به تک قرار داد تا گل اول بازی و رئال مادرید در دقیقه 24 به ثمر برسد.

نیمه دوم را بایرن مونیخ توفانی آغاز کرد و توانست در 4 دقیقه یک بازگشت دیدنی رقم زند. لیروی سانه در دقیقه 53 گل اول را زد و سپس با حرکت انفجاری موسیالا و خطای واسکز، هری کین از روی نقطه پنالتی در دقیقه 57 گل دوم را به ثمر رساند.

آنچلوتی پس از اینکه از میزبان عقب افتاد، مودریچ را وارد زمین کرد و همین نیز باعث شد تا تیم در موقعیت بالاتری قرار گیرد.

در دقیقه 83 روی حرکت دیدنی وینیسیوس و رودریگو، کیم مین جائه، مدافع کره‌ای بایرن مونیخ یک خطای پنالتی داد و وینیسیوس توانست گل دوم و تساوی بخش را به ثمر رساند.

بازی برگشت 19 اردیبهشت در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو برگزار می‌شود تا تکلیف یکی از فینالیست‌ها مشخص شود.

دیگر بازی نیمه نهایی امشب از ساعت 22:30 بین دورتموند و پاریس برگزار می‌شود.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: قیمت بلیت بازی رئال–بایرن؛۲ میلیون تومان بایرن در مونیخ به رئال نباخته است

دیگر خبرها

  • بایرن مونیخ ۲ - ۲ رئال مادرید/ راند نخست ال کلاسیکوی اروپا برنده نداشت + فیلم
  • نبردی تماشایی در آلیانس آرنا؛ بایرن و رئال در نیمه نهایی به تساوی 2-2 رضایت دادند
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • صعود بایرلورکوزن به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 1-1 مقابل منچستریونایتد (30 آوریل 2002)
  • انتقال نافرجام «شروین بزرگ» به پرسپولیس، سرخ ها را نقره داغ کرد!
  • نبرد رم و ناپولی برنده نداشت/ آزمون پنالتی گرفت
  • ناپولی ۲-۲ رم: تساوی پرگل به سود بولونیا
  • تیم ملی فوتسال ایران برای سیزدهمین بار قهرمان آسیا شد
  • تیم ملی فوتسال ایران قهرمان آسیا شد
  • برتری تیم فوتسال ایران برابر تایلند در نیمه اول +ویدئو