Web Analytics Made Easy - Statcounter

اصفهان - مدیرعامل پروژه مصلای اصفهان گفت: بهره برداری کامل از مصلی اصفهان نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار است.

ابراهیم پرچمی در  گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به بازدید استاندار اصفهان از پروژه مصلای اصفهان اظهار داشت: استاندار در این بازدید رویکرد مثبت خود را برای بهره برداری هر چه سریعتر مصلی تا پایان سال آینده اعلام کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه استاندار اصفهان بر تبدیل مصلای به نماد شرعی اصفهان تاکید دارد، افزود: بر اساس وعده‌های ارائه شده برنامه‌ریزی برای بهره برداری کامل این پروژه تا سال آینده انجام شد.

مدیر پروژه مصلای اصفهان در ادامه با  اشاره به اینکه به منظور بهره برداری کامل مصلای اصفهان نیازمند ۱۲۰ میلیارد تومان اعتبار هستیم، اضافه کرد: ۶۰ میلیارد تومان از این اعتبار برای تکمیل صحن اصلی و ۶۰ میلیارد تومان نیز برای تکمیل پارکینگ، فضای سبز و دیگر ملزومات مصلا استفاده خواهد شد.

وی اعتبار دولتی مصلای اصفهان در سال جاری را شش میلیارد تومان اعلام کرد و ابراز داشت: تاکنون دو میلیارد تومان از این اعتبار جذب شده و استاندار قول جذب کامل اعتبارات امسال مصلا را داده است.

پرچمی با اشاره به درآمدهای مصلای اصفهان نیز گفت: درآمدهای ناشی از مستغلات این پروژه بیشتر صرف هزینه‌های جاری می‌شود و برای تامین منابع مالی مورد نیاز انجام پروژه‌های عمرانی به منابع اعتباری دولت و کمک خیرین نیاز داریم.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان از تکمیل عملیات ساماندهی زمین ورزشی روباز پارک درخشان شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن تا یک ماه آینده خبر داد.

مهدی غلامی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات عمرانی پروژه زمین ورزشی روباز (چمن مصنوعی) درخشان که زمستان ۱۴۰۲ آغاز شده بود، به اتمام رسید.

وی افزود: با اتمام عملیات عمرانی پروژه شامل کف‌سازی و فنس‌کشی آن، مراحل نصب چمن مصنوعی آغاز می‌شود و تا و در آینده نزدیک مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

مدیر منطقه ۱۱ شهرداری اصفهان تصریح کرد: اعتبار عمرانی این پروژه بالغ بر ۴۱ میلیارد ریال است.

کد خبر 750938

دیگر خبرها

  • پایانه قدیم شرق تهران نعطیل می‌شود/ جزییات
  • بهره‌برداری از ۱۲۶۷ پروژه در مناطق در قالب پویش امیدوافتخار
  • ۱۱۰۰ پروژه عمرانی در دو سال نیم گذشته به بهره برداری رسید
  • بهره‌برداری از ۱۵۰ پروژه در منطقه ۱۵ با اعتبار ۸۲۴ میلیاردی
  • آیین بهره‌برداری از پروژه‌های سازمان پسماند شهرداری اصفهان آغاز شد
  • بهره‌برداری از ۴ بازار میوه در اصفهان تا پایان تابستان ۱۴۰۳
  • دسترسی بزرگراه همت غرب تا خرداد سال جاری به بهره‌برداری می‌رسد
  • تامین آب پایدار روستا‌های بخش گابریک نیازمند تخصیص اعتبار
  • بهره‌برداری از ۴۰۶ پروژه عمرانی در روستا‌های کرمانشاه
  • بهره‌برداری از چمن مصنوعی پارک درخشان تا یک ماه آینده