Web Analytics Made Easy - Statcounter

رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل گفت: به مناسبت فرا رسیدن نهم دی ماه روز بصیرت، دو محفل انس با قران در شهرستان زابل برگزار می شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ حجت الاسلام و المسلمین محسن عارفی در گفت وگو با خبرنگار اوشیدا ابراز داشت: محفل انس با قرآن کریم گرامیداشت نهم دی‌ماه روز بصیرت و میثاق امت با ولایت با حضور قاری بین المللی حاج وحید وکیلی در شهرستان زابل برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: این محفل به همت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سیستان و بلوچستان، ناحیه مقاومت بسیج، اداره تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه زابل با حضور قاری بین المللی حاج وحید وکیلی برگزیده مسابقات جهانی قرآن کریم در شهرستان زابل برگزار خواهد شد.

رییس اداره تبلیغات اسلامی زابل خاطرنشان کرد: این محفل انس با قرآن دوشنبه چهارم دی‌ماه سال جاری همراه با اقامه نماز مغرب و عشا در مسجد جامع مرحوم آیت الله شریفی (ره) برگزار می‌شود.

حجت الاسلام عارفی ادعان داشت: به همین مناسبت برگزاری محفل انس با قران کریم دیگری نیز در روز چهارشنبه ششم دی ماه ساعت ۱۸ در محل حسینیه شهیدین مصلی المهدی زابل در دستور کار قرار دارد.

وی با بیان اینکه این محفل با سخنرانی و ذکر خاطره توسط حجت الاسلام و المسلمین بزمانی مدیر کل سازمان تبلیغات اسلامی سیستان و بلوچستان همراه خواهد بود، خاطرنشان کرد: قرائت قران، شعرخوانی و مدیحه سرایی از دیگر برنامه های این محفل خواهد بود.

حجت الاسلام عارفی اضافه کرد: روز نهم دی ماه روز مقدس و با ارزشی در تاریخ ایران اسلامی است در این روز مردم با حضور آگاهانه خود دشمنان اسلام را بار دیگر ناکام گذاشتند.

وی تاکید کرد: انتظار می رود با توجه به نقشه های شوم دشمنان برای دلسرد کردن مردم نسبت به نظام مقدس جمهوری اسلامی مردم و مسئولان بیش از پیش هوشیار باشند و با گوش جان سپردن به فرامین مقام معظم رهبری اقتدار و ابهت این ملت را به رخ جهانیان بکشند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۸۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود

ایسنا/لرستان استاندار لرستان با اشاره به آمادگی برای برگزاری دور دوم انتخابات جهت انتخاب دو نماینده در حوزه خرم‌آباد و چگنی گفت: تبلیغات دور دوم از ۱۳ اردیبهشت آغاز و انتخابات به صورت الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوطالب شفقت روز یک‌شنبه در حاشیه شورای اداری فرمانداری خرم‌آباد با اشاره به اینکه مقدمات برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه خرم‌آباد و چگنی فراهم شده است، افزود: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در این حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.


استاندار لرستان افزود: تجهیزات برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی فراهم شده است و فرآیند آموزشی برای مردم و دست‌اندرکاران اجرایی با کمک مسئولان و صدا و سیمای مرکز استان انجام خواهد شد.


وی گفت: تبلیغات انتخاباتی نامزدها و طرفداران آنان از بامداد روز پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود و تا هشت صبح روز پنجشنبه مورخ ۲۰ اردیبهشت ادامه می‌یابد.


شفقت افزود: امیدواریم که هریک از عوامل دخیل در این انتخابات به نحو احسن نقش خود را ایفا کرده و مردم پرشورتر از قبل به پای صندوق رأی بیایند.


دومین دور انتخابات برای شکل گیری دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار می‌شود.

 انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستگیری عاملان تیراندازی در زابل
  • کرباسچی: مهدی نصیری تعادل ندارد /او فقط به درد تبلیغات بی‌بی‌سی می‌خورد /وقتی در کیهان بود فضاحت به وجود آورد /او جایگاهی در محافل اصلاح طلب ندارد
  • برنامه‌های دهه کرامت در اصفهان تشریح شد
  • عصر شعر شیراز در کتابخانه رئیسی اردکانی برگزار می‌شود
  • داروی غیر مجاز به مقصد نرسید
  • باند سارقان اسپیلت در زابل منهدم شد
  • رئیس جدید اداره ورزش و جوانان شهرستان ملارد معارفه شد
  • آئین تکریم آیت الله موسوی جزایری برگزار می‌شود
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود
  • انهدام باند سارقان منزل در زابل