Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا- منچستريونايتد در ديداري که مي توانست با برد پر گل آنها همراه باشد، به تساوي دو بر دو برابر لسترسيتي رضايت داد.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، منچستريونايتد در لحظات پاياني بازي مقابل لسترسيتي ده نفره بازي برده را با تساوي عوض کرد تا اختلاف در صدر جدول با رقيب همشهري بيش از قبل شود. در آخرين بازي روز شنبه از هفته نوزدهم ليگ جزيره، لسترسيتي در کينگ پاور ميزبان منچستريونايتد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

يونايتدي ها شروع بهتري در بازي داشتند و موقعيت هاي بيشتري خلق کردند، چند بار تلاش لوکاکو و مارسيال مي رفت تا يونايتد را به گل اول برساند ولي آن ها با دقت عمل نکردند تا اينکه لسترسيتي روي يک ضدحمله به گل اول رسيد. دقيقه 27 بازي، ضدحمله ميزبان با فرار محرز همراه شد، او توپ را در موقعيت تک به تک به واردي داد و اين بازيکن با بغل پا، دروازه دخيا را باز کرد تا بازي 1-0 شود. اما يونايتد مزد برتري خود را در نيمه نخست حداقل با گل تساوي گرفت، دقيقه 40 مسابقه حرکت تيمي بازيکنان يونايتد درون محوطه با ضربه هوشمندانه ماتا به گوشه دروازه همراه شد و اشمايکل دروازه اش را بازشده ديد. نيمه نخست با تساوي 1-1 پايان يافت.
با شروع نيمه دوم، بازي پاياپاي دنبال مي شد، در ابتداي نيمه هر دو تيم دو موقعيت خوب داشتند که تلاش فاکس و مارسيال به سرانجام ننشست. اما در دقيقه 60 ماتا با يک ضربه آزاد موفق شد بازي را 2-1 کند. اتفاق بد ديگر براي لسترسيتي، اخراج شدن آمارتي در دقيقه 74 بود. او فقط 17 دقيقه در زمين مسابقه حضور داشت. يونايتد با ده نفره شدن حريف، موقعيت هاي زيادي بدست اورد و لينگارد يک بار تير دروازه حريف را هم به لرزه در آورد ولي موقعيت سوزي ميهمان در نهايت به ضررش تمام شد و در دقيقه چهارم وقت هاي اضافه مگواير پيش تاخته بازي را به تساوي کشاند تا يونايتد دو امتياز حساس را از دست بدهد.

در ايتاليا، شاگردان آلگري در يک بازي جذاب و تماشايي با يک گل از سد جالوروسي گذشتند. رم در شرايطي در تورين به مصاف يوونتوس مي رفت که 6 ديدار اخير خود در اين شهر را با شکست پشت سرگذاشته بود، آخرين پيروزي رم در تورين به ژانويه 2010 بازمي گردد. رم بازي مالکانه اي را در ابتداي کار از خود نشان داد و بيشتر توپ را در ميانه زمين و در زمين يوونتوس در اختيار داشت، امّا يوونتوس خيلي سريع روي ضدحملات موقعيت هاي خطرناکي را ايجاد کرد. يکي از موقعيت هاي يوونتوس، ضربه سر مانژوکيچ روي ارسال زيباي ماتويدي از سمت چپ بود که با فاصله بسيار کمي از کنار دروازه رم به بيرون رفت. يوونتوس در شلوغي محوطه جريمه در هجدهمين دقيقه به گل رسيد. ارسال ميرالم پيانيچ از روي نقطه کرنر با ضربه سر کيه ليني همراه شد که واکنش زيباي آليسون را به دنبال داشت، ضربه ريباند بن عطيه به تير افقي دروازه برخورد کرد، امّا تلاش بن عطيه توپ را به گوشه دروازه رم فرستاد. اشتباه فازيو و آليسون، هيگواين را در موقعيت گلزني قرار داد و درحالي که او توپ را از بين پاهاي دروازه بان رم رد کرده بود، دروازه بان رم او را سرنگون کرد و بازيکنان يوونتوس روي اين صحنه معتقد به خطاي پنالتي بودند.  جدي ترين موقعيت رم در نيمه نخست هم روي يک ضدحمله رقم خورد، ارسال پروتي از سمت چپ، ال شراوي را در موقعيت خوبي قرار داد، امّا ضربه او با واکنش تماشايي دروازه بان سابق رم، شزني همراه شد.
در ادامه موقعيت هاي نصف و نيمه دو تيم راهي به دروازه پيدا نکرد، تا بازي با همان نتيجه 1-0 به پايان برسد.
يووه نيمه دوم را بهتر از حريف آغاز کرد و در پنجاه و چهارمين دقيقه، با حرکت زيباي خديرا و هيگواين صاحب موقعيت شد امّا هيگواين در مصاف تک به تک با دروازه بان توپ را از بالاي دروازه به بيرون فرستاد.  در شصت و چهارمين دقيقه، باز هم اين يوونتوس بود که دروازه رم را تهديد کرد، پاس در عرض مانژوکيچ با ضربه ماتويدي همراه شد که به شکل عجيبي آليسون توپ را مهار کرد. بازهم يوونتوس صاحب موقعيت شد و اين بار پاس عرضي مانژوکيچ در محوطه جريمه به هيگواين رسيد و بازهم ضربه او از بالاي دروازه به بيرون رفت. رم در ادامه صاحب موقعيت شد، امّا ضربات ژکو راهي به دروازه يوونتوس پيدا نکرد. در هفتاد و هشتمين دقيقه دروازه يوونتوس با خوش شانسي باز نشد، پاس در عمقي که پشت محوطه جريمه به فلورنتزي رسيد با ضربه او به تير افقي دروازه يوونتوس برخورد کرد و در ريباند پاتريک شيک نتوانست از موقعيت استفاده کند و جدي ترين موقعيت رم در اين بازي از دست رفت. تلاش هاي رم براي زدن گل مساوي ادامه داشت و چنگيز اوندر که به عنوان بازيکن تعويضي وارد زمين شده بود، صاحب موقعيت شد، امّا ضربه او را شزني به کرنر فرستاد.  يوونتوس در وقت هاي اضافه مي توانست اختلاف را بيشتر کند، امّا شوت از راه دور پيانيچ به تير دروازه رم برخورد کرد. در نود و سومين دقيقه، پاتريک شيک در مصاف تک به تک با شزني قرار گرفت و وويچک شزني با واکنشي عالي، مانع از گلزني رم شد. در نهايت بازي با نتيجه 1-0 به سود يوونتوس به پايان رسيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۰۹۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی

در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ اروپا ۲ بازی برگزار شد و در پایتخت ایتالیا، بایرلورکوزن موفق شد با شکست گرگ‌ها نیمی از راه صعود را طی کند و آتالانتا در فرانسه مقابل مارسی متوقف شد. کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجو، در ورزشگاه المپیکو رم گرگ‌ها میزبان شاگردان ژابی آلونسو بودند، اما در نهایت این بازی با پیروزی ۲ بر صفر بایرلورکوزن به پایان رسید تا عملا یک پای نماینده ژرمن‌ها به فینال رسیده باشد.

در این بازی سردار آزمون تا دقایق پایانی روی نیمکت رم بود و در دقایق کوتاهی که در زمین حضور داشت نتوانست برای تیمش گلزنی کند.

در دیگر دیدار هم مارسی در خانه نتوانست شاگردان گاسپرینی را مغلوب کند و با نتیجه تساوی یک بر یک این دیدار خاتمه پیدا کرد تا شانس آتلانتا برای فینالیست شدن بیشتر باشد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون+ فیلم خلاصه بازی
  • نیمه‌نهایی لیگ اروپا | گام بلند لورکوزن برای صعود با پیروزی مقابل یاران آزمون
  • شکست خانگی رم برابر لورکوزن/ یاران سردار آزمون در انتظار معجزه
  • فرصت کم سردار در شب باخت رم به لورکوزن
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • پیروزی دورتموند مقابل پاریس
  • پیروزی نفس‌گیر دورتموند برابر PSG در شب فرصت‌های سوخته
  • تساوی پرسپولیس و سپاهان در نیمه «خواب‌آور»/ ستاره‌های پوشالی
  • بایرن در خانه برابر رئال متوقف شد/ زخم وینیسیوس بر پیکر مونیخی‌ها
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)