Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-06@10:43:46 GMT

عباسعلی صفایی به عنوان فرماندار فریمان منصوب شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۱۲۰۷

عباسعلی صفایی به عنوان فرماندار فریمان منصوب شد

وزیر کشور در حکمی عباسعلی صفایی را به سمت فرماندار شهرستان فریمان در استان خراسان رضوی منصوب کرد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از خبر فریمان، صبح امروز عباسعلی صفایی در مراسم تودیع و معارفه فرماندار فریمان در جمع مردم فریمان گفت: باتوجه به فرموده مقام معظم رهبری بحث اقتصاد مقاومتی به عنوان یک نقشه راه،ان شاءالله باید همه عزیزان همت کنند،این وظیفه تنها برای دولت نیست که این همه مسایل و مشکلاتی که در این حوزه ها است با توجه به تحریم هایی که از گذشته بوده و هنوز هم بعضی از آنها به شدت ادامه دارد بتواند به تنهایی مشکلات رو حل بکند،نیاز به کمک تک تک آحاد جامعه و خصوصا فرهیختگان و نخبگان جامعه هست که ان شاءالله امید واریم با همت یکایک شما عزیزان بتوانیم در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار جدید فریمان خاطرنشان کرد: تخصص بنده در حوزه کشاورزی و روستا است و روستا زاده هستم و این افتخار رو دارم که خداوند توفیقی داده که در نظام جمهوری اسلامی خدمتگذار مردم عزیز و ولایی این منطقه باشم.

وی در ادامه گفت: نگاه ما به بحث بهره وری آب است،عزیزان همه می دانیم توصعه پایدار زمانی تحقق پیدا می کند که مقوله آب که ما در یک منطقه نیمه خشک و خشک هستیم بیش از جاهای دیگر به آن بهاء بدهیم و جلو گیری کنیم از افت آبهای  زیر زمینی تا در آینده بتوانیم در توصعه چه در بخش کشاورزی و چه صنعت ان شاءالله قدم های محکمتر برداریم.

وی افزود:روستای آباد شهر آباد را رقم می زند فریمان در،دروازه یک کلان شهر مذهبی می تواند یک فرصتی باشد هم برای فریمانی های عزیز و کل استان و در کل کشور بتواند جایکاه خودش را بیش از پیش ان شاءالله به جامعه به اثبات برساند و از این ظرفیت استفاده لازم را ببریم.

صفایی در پایان گفت:  به هیچ وجه راضی نیستم تقدیر و تشکر از بودجه دولتی برای بنده استفاده شود،صلاح نمی بینم هزینه ای کنید که خدایی نکرده یک هزینه مضاعف برای بیت المال باشد،همین که به صورت تلفنی یا در شبکه های مجازی اعلام می کنید کفایت می کند.

در پایان توسط مجری برنامه حکم فرماندار جدید فریمان قرائت شد: در حکم دکتر رحمانی فضلی وزیر کشور خطاب به عباسعلی صفایی:به موجب این حکم و بنا به پیشنهاد استاندار محترم خراسان رضوی به سمت فرماندار شهرستان فریمان منصوب می شوید.


امید است با اتکال به خداوند متعال و در چارچوب وظایف مصوب در راستای تحقق اهداف و آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و سیاستهای دولت تدبیر و امید و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله العظمی خامنه ای "مدظله العالی" موفق باشید.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۱۲۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد. - اخبار اجتماعی -

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری تسنیم، روح‌الله دهقانی؛ معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رئیس جمهور طی حکمی، امیرحسین میرآبادی را به سمت رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب کرد.

روح الله دهقانی در بخشی از حکم انتصاب میرآبادی آورده است: با عنایت به ابلاغ ماده واحده ارتقای مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری به سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناوری بین‌المللی توسط رئیس محترم جمهور و رئیس شورای عالی انقلاب فرهنگی و نظر به مراتب شایستگی و تجارب به موجب این حکم شما را به عنوان رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه بین‌المللی منصوب می‌کنم.

اعضای شورای فناوری پارک علوم و فناوری‌های نرم منصوب شدند

با توجه به اهداف عالی کشور در توسعه تعاملات بین‌المللی علم و فناوری و نیز اهمیت بهره‌گیری حداکثری از ظرفیت‌های دیپلماسی علم و فناوری، انتظار می‌رود علاوه بر انجام کلیه مأموریت‌های محوله پیشین در مرکز تعاملات بین‌المللی علم و فناوری به منظور هماهنگی و یکپارچه‌سازی برنامه‌های دستگاه‌های ذی‌ربط با حوزه علم و فناوری نسبت به تدوین اساسنامه و پیگیری تصویب آن در شورای عالی انقلاب فرهنگی اقدام کنید.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • انتصاب رئیس سازمان توسعه همکاری‌های علمی و فناورانه
  • دشمن به دنبال ایجاد ناامنی و موج سواری است/ ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان دوره‌ای با شکوه باشیم
  • رئیس‌جمهور: دشمن به‌دنبال ایجاد ناامنی و موج‌سواری است / ان‌شاءالله شاهد انتخابات میان‌دوره‌ای با شکوه باشیم
  • اصل حج بر وحدت بین مسلمانان است
  • سازمان بنادر و دریانوردی چه برنامه‌ای برای حضور دانش‌بنیان‌ها دارد؟
  • چند خبر از شهرستان های نیشابور، بردسکن و فریمان
  • آزادراه تهران - شمال بازگشایی شد
  • آزادراه تهران ـ شمال بازگشایی شد
  • مدیرعامل شرکت پتروایران منصوب شد
  • پشت‌پرده انتخاب حجازی به‌عنوان سرپرست استقلال