Web Analytics Made Easy - Statcounter

گچساران- ایرنا- رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: در لایحه بودجه سال 97 ارسالی دولت به مجلس شورای اسلامی، برای این بخش ورزش کشور افزون بر 14 هزار میلیارد ریال بودجه پیش بینی شده است.

بخش ورزش کشور در لایحه بودجه شامل وزارت ورزش و جوانان، شرکت توسعه و نگهداری اماکن ورزشی، کمیته ملی المپیک و کمیته ملی پارالمپیک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


به گزارش ایرنا غلام رضا تاجگردون روز یکشنبه در جمع خبرنگاران گچساران افزود: اعتبارات مناسبی برای تأمین نیازهای فدراسیون‌های ورزشی در لایحه بودجه سال 97 کل کشور برای ورزش ایران پیش بینی شده است.
وی بیان کرد: بیش از 10 هزار میلیارد ریال امسال به بخش ورزش کشور اختصاص یافت.
تاجگردون بدون اشاره به آمار ابراز کرد: بنابر استنادات و مدارک موجود اعتبارات ورزش و جوانان از سال 92 تاکنون نسبت به قبل، افزایش چشمگیری داشته است.
تاجگردون ابراز کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی برنامه ریزی‌های قابل توجهی در توسعه کمی و کیفی بخش ورزش در کشور صورت گرفته است،
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه ورزش یکی از ارکان توسعه کشورهای مختلف در دنیای کنونی است.
تاجگردون گفت: دولت معتقد است که سرمایه گذاری در بخش ورزش روشی برای ایجاد سلامت در جامعه و شتاب دادن به توسعه کشور است.
وی افزود: امروزه در کشورها از ورزش به عنوان بهترین و ارزان‌ترین ابزار برای ایجاد شادی و نشاط جامعه، پرکردن اوقات فراغت مردم و جلب رضایت شهروندان یاد می‌شود.
رئیس جمهوری لایحه بودجه سال 1397 کل کشور را 19 آذر ماه تقدیم مجلس شورای اسلامی کرد.
این لایحه در صورت تصویب مجلس شورای اسلامی و تأیید شورای نگهبان قانون اساسی مبنای عمل دولت در سال آینده خواهد بود.
خبرنگار: مریم صیادی** انتشار دهنده: سید ولی موسوی
2082/6110

منبع: ایرنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۱۲۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس

نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز و در ادامه بررسی بخش دوم لایحه بودجه سال ۱۴۰۳، جدول ۱۰ – ج مربوط به مصارف استان‌ها را به تصویب رساندند.

حمیدرضا حاجی بابایی رئیس کمیسیون تلفیق در توضیح این جدول اظهار کرد: مجلس شورای اسلامی تغییری در جدول شماره ۱۰ مربوط به استان‌ها به وجود نیاورده است و فقط چهار ستون به آن اضافه کرده که مربوط به توازن در توزیع می‌شود.

حاجی بابایی گفت: در این جدول ۱۵۰۰ میلیارد تومان برای کار‌های جهادی آمده که بین همه استان‌ها تقسیم می‌شود و هر استان ۵۰ میلیارد تومان برای گروه‌های جهادی دارد. کمیسیون تلفیق هیچ‌گونه اعمال نظری درباره بودجه‌های استانی نکرده است.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • افزایش اعتبارات شهرداری‌ها و دهیاری‌های کشور در برنامه هفتم توسعه
  • گرگان گران اداره می‌شود/ ناتوانی در جذب سرمایه گذار برای توسعه
  • اختصاص ۱۲۲ میلیارد تومان بودجه برای تجهیز ناوگان شهرداری
  • پیش‌بینی هزینه ۴۰۰ میلیارد ریالی جهت توسعه مناطق حاشیه شهر
  • استقرار نمایندگی اداره ورزش و جوانان در شهر صدرا
  • خبر مهم قالیباف درباره حقوق بازنشستگان
  • بودجه فرهنگی ایران نصف شاخص بین‌المللی است / موازی‌کاری فرهنگی داریم!
  • بررسی جداول بودجه ۱۴۰۳ در مجلس به پایان رسید
  • تصویب جدول مربوط در مورد مصارف استانی در مجلس