Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ مهری اسدی فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با اشاره به اجرای طرح پیوند آسمانی اظهار داشت: در راستای ساماندهی کمک‌های مردمی برای سهولت امر خیر و خداپسندانه  ازدواج جوانان نیازمند، پایگاه حضرت آمنه(س) شهرک فرهنگیان اقدام به تهیه جهیزیه کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه این طرح با هدف ترویج و گسترش فرهنگ اصیل اسلامی در برپایی ازدواج آسان اجرا می‌شود، گفت: تداوم چنین حرکت‌هایی توسط بسیج می‌تواند موجب گسترش این فرهنگ به سایر اقشار نیز شود.

فرمانده پایگاه حضرت آمنه(س) سپاه ناحیه همدان با تاکید بر ضرورت ترویج فرهنگ ازدواج آسان و آگاهانه در جامعه تصریح کرد: به طور قطع این امر موجب کاهش آسیب‌های اجتماعی در جامعه می‌شود که امیدواریم این سنت حسنه در جامعه تسری و فرامین مقام معظم رهبری در راستای تحکیم بنیان خانواده ها و ترویج ازدواج آسان تحقق یابد.

وی از تهیه ۳ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده نیازمند در سطح شهرک فرهنگیان در سال جاری خبر داد و عنوان کرد: علاوه بر تهیه دو قلم جهیزیه طی چند ماه اخیر، امروز نیز یک قلم جهیزیه برای نوعروس خانواده نیازمند تهیه و در اختیار آنان قرار گرفت.

اسدی با بیان اینکه طی سال گذشته ۶ قلم جهیزیه برای نوعروسان خانواده نیازمند تهیه شد، گفت: اجرای طرح پیوند آسمانی از برنامه های منسجم پایگاه است.

وی با اشاره به دیگر برنامه‌های پایگاه حضرت آمنه(س) در راستای تحکیم بنیان خانواده‌ها خاطرنشان کرد: تبلیغ و تشویق جوانان به برپایی ازدواج آسان، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و سبک زندگی ایرانی اسلامی، مشاوره قبل و بعد از ازدواج و کاهش آمار طلاق از جمله این برنامه‌ها است.

 انتهای پیام/دا

 تهیه جهیزیه نوعروسان خانواده‌های نیازمند همدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۱۶۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد

به گزارش جام جم آنلاین همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد در اولین جلسه‌ ستاد ساماندهی امور جوانان استان، اظهار داشت: طبق فرمایشات مقام‌ معظم‌ رهبری باید با نگاه همه شمول تمام جوانان را مورد توجه قرار دهیم چراکه آن‌ها فرزندان راستین ایران اسلامی هستند.

استاندار همدان با بیان اینکه واژه‌ پر معنای جوان باید در ابعاد مختلف مورد توجه قرار گیرد که یکی از آن ابعاد، امر مهم ازدواج و فرزندآوری است، افزود: ذات جوانان ایرانی موحد، خداجو و دلبسته‌ی اهل‌بیت (ع) و انقلاب‌ اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان و نوجوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد، بیان کرد: غنی‌سازی اوقات فراغت جوانان، دانشجویان و دانش‌آموزان باید با استفاده از ظرفیت اردوگاه‌های فرهنگی و اماکن ورزشی در دستور کار قرار گیرد.

قاسمی فرزاد ادامه داد: سرنوشت و آینده کشور در دست جوانان است و باید در برنامه‌ریزی‌ها با استفاده از تمام ظرفیت‌ها جوانان را در مسیر ارزش‌ها، رشد و تعالی قرار دهیم.

استاندار همدان با تاکید بر اینکه جوانان، پیروزی انقلاب‌اسلامی را رقم زدند و جنگ تحمیلی را مدیریت کردند و کشور را به بالندگی رساندند، گفت: از ظرفیت سمن‌ها و تشکل‌های مردمی در بطن کار ساماندهی امور جوانان باید استفاده شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: فرهنگ‌سازی ازدواج آسان برای رفع سختگیری در امر ازدواج جوانان باید در جامعه به طور گسترده انجام شود.

دیگر خبرها

  • ۲۹۰ سری جهیزیه در خاش توزیع شد
  • تهیه جهیزیه، هدیه خیران یزدی به زوج‌های جوان
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل اشتغال و ازدواج
  • رسیدگی به امور جوانان؛ نیازمند فرصت‌سازی و تسهیل موانع برای اشتغال و ازدواج
  • اهدای جهیزیه به نوعروسان نیازمند در سمنان
  • اهدا بیش از ۱۰۰ سری جهیزیه به زوج‌های جوان نیازمند واجد شرایط بردسکن
  • اهدای ۱۴۴ جهیزیه ایرانی به نوعروسان یزدی
  • اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش بنیاد خیریه آبشار عاطفه ها سمنان
  • پرداخت ۳۶ هزار و ۷۳ میلیارد ریال وام ازدواج در همدان
  • طرح‌های اوقات فراغت باید جوانان را در مسیر درست و صحیح قرار دهد