Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز، حمیدرضا رشیدی شنبه شب در جلسه ستاد مدیریت بحران استان کرمان اظهار داشت: با وقوع زلزله ستاد بحران در دانشگاه علوم پزشکی کرمان تشکیل شد وتیم واکنش سریع دانشگاه به منطقه زلزله زده هجدک و کوهبنان بلافاصله اعزام شدند.

وی افزود: در سطح بیمارستان های شهر کرمان و استان آماده باش اعلام کردیم و اورژانس های بیمارستان ها برای پذیرش مجروحان احتمالی تخلیه شدند که خوشبختانه در این زلزله ها تلفات جانی و آسیب دیدگی زیادی رخ نداد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رشیدی با اشاره به اینکه بیمارستان های کرمان به غیر از یک بیمارستان در برابر زلزله مقاوم نیستند، عنوان کرد: در کرمان نیاز به مقاوم سازی و ساخت بیمارستان جدید داریم.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان کرد: ساخت ساختمان بیمارستان شهید باهنر کرمان که به عنوان مرکز ترومای کرمان و استان های همجوار است با 240 تخت از 12 سال پیش شروع شده که به دلیل کسری اعتبار هنوز به پایان نرسیده است و برای اتمام این پروژه نیاز به 40 میلیارد تومان اعتبار داریم.

وی گفت: مراکز تحقیقاتی، دانشگاهی به دلیل اینکه قدیمی هستند در زلزله دوم ترک خورده اند که نیاز به بازسازی و نوسازی دارند.

رشیدی تصریح کرد: در زلزله اخیر بین پنج تا 20 درصد خانه های بهداشت، مراکز جامع سلامت استان آسیب دیده اند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمان بیان داشت: انتظار داریم بیمارستان شهید باهنر به عنوان مرکز ترومای استان و استان های همجوار و همچنین بیمارستان زرند که در زلزله سال گذشته آُسیب به آن وارد شده بود تکمیل و وارد چرخه درمان استان شوند.

وی ادامه داد: بیمارستان شهرستان کوهبنان که شش ماه پیش با حضور وزیر بهداشت به بهره برداری رسید در زلزله اخیر ترک خورده و گچ های قسمتی از بخش های بیمارستان فرو ریخته است.

901

حمیدرضا رشیدی کرمان ستاد مدیریت بحران زلزله بیمارستان

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۱۷۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان

ایسنا/کرمان ساعت ۷:۵۳ دقیقه صبح امروز ۱۳ اردیبهشت ماه زلزله ۴.۷ ریشتری شهر بلوک فاریاب استان کرمان را لرزاند.

به گزارش ایسنا، این زمین لرزه در عمق ۹ کیلومتری زمین و فاصله هفت کیلومتری بلوک، ۲۹ کیلومتری فاریاب و ۳۰ کیلومتری شهرستان کهنوج در جنوب استان کرمان رخ داده است.

رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: دو تیم هلال احمر از فاریاب و یک تیم از پایگاه طُرج اسماعیلیه جیرفت به منطقه مرکز زلزله اعزام شده‌اند.

وی افزود: براساس گزارش تیم‌های ارزیابی، تاکنون مشکل خاصی گزارش نشده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • واکنش دانشگاه علوم خانواده دانشگاه تهران به انتقادات از همکاری با همسر سید ابراهیم رئیسی: جمیله علم الهدی فقط برای هیات جذب اساتید دانشکده تازه تاسیس «علوم خانواده» انتخاب شده، نه کارگروه هیات جذب کل اساتید دانشگاه تهران
  • آخرین وضعیت تقسیم استان‌های کرمان و تهران از زبان معاون پارلمانی رییس جمهور
  • جدیدترین اظهارات معاون پارلمانی رییس جمهور در خصوص تقسیم استان‌های کرمان و تهران
  • اولین دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران راه‌اندازی شد
  • زلزله این استان را لرزاند
  • زلزله چهار وهفت دهم ریشتری درفاریاب
  • کرمان باز هم لرزید | زلزله ۴.۷ ریشتری در فاریاب
  • فاریاب کرمان لرزید
  • زمین لرزه ۴.۷ ریشتری در فاریاب استان کرمان
  • زلزله ۴.۷ ریشتری فاریاب کرمان را لرزاند