Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-28@07:35:07 GMT

استقلال و پرسپولیس در جدال با جنوبی ها

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۱۸۸۵

استقلال و پرسپولیس در جدال با جنوبی ها

به گزارش جهان نيوز، در چارچوب روز دوم از هفته شانزدهم لیگ برتر امروز 4 دیدار برگزار می شود که در حساس ترین مسابقه تیم فوتبال پرسپولیس میهمان فولاد خوزستان است.
  فولاد خوزستان- پرسپولیس/ ساعت ۱۴:۳۰
سرخپوشان پایتخت برخلاف سایر تیم‌ها بعد از پایان نیم فصل اول استراحت نکردند و در طول تعطیلات بازی‌هایی در لیگ برتر و جام حذفی انجام دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

آن‌ها در مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی در ضربات پنالتی مغلوب تیم صنعت نفت آبادان شدند و وداع تلخی با این رقابت‌ها داشتند.  شاگردان برانکو که می‌توانستند با هفت بازی در جام حذفی به لیگ قهرمانان آسیا برسند به راحتی اولین جام قهرمانی را از دست دادند.  

پرسپولیسی ها بعد از حذف از جام حذفی تمرکزشان را روی بازی‌های لیگ برتر معطوف کردند تا در این رقابت‌ها بتوانند به موفقیت دست یابند.

البته قهرمان نیم فصل اول لیگ هفدهم به خوبی می‌داند که رقبایش در نیم فصل دوم با تمام توان پا به زمین مسابقه می‌گذارند و بازی‌های سختی پیش رو دارد.

پرسپولیس به علت محرومیت نقل و انتقالاتی نمی‌تواند بازیکنی  جذب کند و فقط سه بازیکن آزاد زیر ۲۳ سال می‌تواند به خدمت بگیرد.  

سرتن چوک دستیار برانکو هم از پرسپولیس جدا شد و زلاتکو ایوانکوویچ  برادر برانکو قرار است جایگزینش شود.  
وحید امیری هافبک پرسپولیس به علت مصدومیت قادر به همراهی تیمش در این بازی نیست.  

در آن سوی میدان، تیم فولاد خوزستان عملکرد خوبی در نیم فصل اول داشت و با کسب ۲۷ امتیاز در جایگاه سوم جدول رده بندی قرار گرفت.  

این تیم قصد دارد روند رو به رشد خود را در نیم فصل دوم ادامه بدهد، اما کار سختی در اولین بازی برگشت خود برابر قهرمان نیم فصل اول دارد.  

تیم فولاد خوزستان در فصل نقل و انتقالات تاکنون حسن بیت سعید بازیکن سابق استقلال را جذب کرده است و امیر زلیکانی و حمید گلزاری هم از این تیم جدا شدند.  

بازی رفت این 2 تیم در ورزشگاه آزادی با نتیجه ۲ بر صفر به نفع سرخپوشان پایتخت به پایان رسید. شاگردان پورموسوی قصد دارند شکست دور رفت را جبران کنند.
تراکتورسازى - استقلال خوزستان/ ساعت ۱۴:۳۰
تیم فوتبال تراکتورسازى با هدایت گل محمدى توانسته تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر ٤ برد، ٥ تساوى،٦ باخت،١٥ گل زده و ١٨ گل خورده را ثبت کند.

شاگردان گل محمدى همچنین تا به اینجاى رقابت‌ها با کسب ١٧ امتیاز رده یازدهم جدول را از آن خود کرده اند.
بازیکنان تراکتورسازى پس از تساوى در برابر فولاد خوزستان در هفته پانزدهم لیگ برتر به دنبال این هستند تا رقابت هاى نیم فصل دوم را با قدرت آغاز کنند.

تراکتورى‌ها پس از حذف از رقابت هاى جام حذفى در صدد هستند تا در رقابت هاى لیگ برتر جایگاه خود بهبود ببخشند.

تیم استقلال خوزستان توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها ٣ برد،٥ تساوى،٧ باخت،١١ گل زده و ٢١ گل خورده را بدست آورد.

 شاگردان ویسى تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر ١٤ امتیاز کسب کرده اند.
 آبى پوش خوزستانى پس از باخت در هفته پانزدهم مقابل صنعت نفت و پیروزی در مرحله یک چهارم نهایى جام حذفى به دنبال این هستند تا در دیدار مقابل تراکتورسازى ٣ امتیاز را کسب کنند.
 استقلال تهران - صنعت نفت آبادان/ ساعت ۱۶:۲۵
بازیکنان تیم فوتبال استقلال تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر توانستند ٥ برد،٥ تساوى،٥ باخت،١١ گل زده و ٩ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.
 تیم استقلال همچنین با هدایت شفر سرمربى آلمانى توانسته تا به اینجاى رقابت‌ها ٢٠ امتیاز را کسب کند و در رده هفتم جدول قرار بگیرد.
استقلالى‌ها در هفته پانزدهم مقابل سپاهان به پیروزی ٣ بر صفر دست پیدا کردند و همچنین با پیروزى در مرحله یک چهارم نهایى جام حذفی مقابل ایرانجوان بوشهر در نظر دارند با روحیه بالا به مصاف تیم صنعت نفت آبادان بروند.
بازیکنان استقلال در صورت پیروزى مقابل تیم صنعت نفت آبادان مى توانند تا چند پله در جدول لیگ برتر صعود کنند.
 تیم صنعت نفت آبادان با سرمربیگرى کمالوند تا این لحظه با ٢١ امتیاز در رده ششم  جدول رقابت هاى لیگ برتر قرار دارد و این تیم بدون شک براى ارتقاى جایگاه خود در جدول نیاز مبرم به کسب ٣ امتیاز مقابل استقلال تهران دارد.
 شاگردان کمالوند تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر توانستند ٦ برد،٣ تساوى،٦ باخت،١٦ گل زده و ١٧ گل خورده را در کارنامه به ثبت برسانند.
 بازیکنان تیم فوتبال صنعت نفت آبادان در هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر توانستند با نتیجه یک بر صفر آبى پوشان خوزستانى را شکست دهند. 
پارس جنوبى جم -گسترش فولاد تبریز/ ساعت ۱۶:۳۰
تیم فوتبال پارس جنوبى جم تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر توانسته ٨ برد،٥ تساوى،٢ باخت،٢٣ گل زده و ١١ گل خورده را در کارنامه به ثبت برساند.
شاگردان تارتار در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر با نتیجه یک بر صفر تیم سیاه جامگان را شکست دادند و این تیم بدون شک به دنبال کسب ٣ امتیاز مقابل گسترش فولاد است. 
 تیم فوتبال گسترش فولاد با کسب ٢٠ امتیاز رده هشتم جدول رده بندی قرار دارد.
شاگردان فیروز کریمى تا پایان هفته پانزدهم رقابت هاى لیگ برتر ٦ برد،٢ تساوى،٧ باخت،١٣ گل زده و ١٩ گل خورده را در کارنامه خود  ثبت کرده اند.
بازیکنان تیم گسترش فولاد در هفته پانزدهم موفق شدند با نتیجه ٢ بر صفر تیم پدیده را شکست دهند.
بدون شک شاگردان کریمى در نظر دارند در مقابل بازیکنان پارس جنوبى با کسب ٣ امتیاز بازى جایگاه خود را چند پله در جدول رقابت هاى لیگ برتر ارتقاء دهند.

منبع:باشگاه خبرنگاران

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۱۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد

به گزارش صدای ایران از ایسنا، ۷ دیدار از رقابت‌های مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی باشگاه‌های کشور امروز (جمعه) برگزار شد تا تکلیف تیم‌های راه یافته به دور یک چهارم نهایی مشخص شود.


روز گذشته تقابل بین تیم‌های مس رفسنجان و پیکان در این مرحله انجام شده بود که تیم تحت هدایت محرم نویدکیا در ضربات پنالتی پیکان را شکست داد و به دور بعدی راه پیدا کرد.


در یکی از مهمترین بازی‌ها پرسپولیس در ضربات پنالتی مقابل آلومینیوم شکست خورد و از دور رقابت‌ها کنار رفت. همچنین در دیگر بازی حساس هم سپاهان در وقت‌های اضافه استقلال ملاثانی را از پیش رو برداشت تا راهی یک چهارم نهایی شود.


نتایج نهایی رقابت‌های امروز را در ادامه مشاهده می‌کنید:


مس کرمان یک (۳) - (۵) چادرملو اردکان یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: علی وزیری پناه در دقیقه ۸۱ برای مس - ابراهیم رضا زاده در دقیقه ۹۰ برای چادرملو


فجر سپاسی صفر - گل گهرسیرجان ۳ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: سعید سحرخیزان در دقیقه ۲۷، روبرتو تورس در دقیقه

 ۷۸ و مسعود زائر کاظمینی دقیقه ۸۷ برای گل گهر


هوادار ۳ - مس سونگون یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: داریوش شجاعیان در دقیقه ۱۳، بابک مرادی دقیقه ۲۰ و محمد علی عبداللهی در دقیقه ۷۶ برای هوادار - صائب محبی (گل به خودی) در دقیقه ۳۰ برای مس سونگون


آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) پرسپولیس ۴ (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: استون اورونوف در دقیقه ۱۱، عیسی آل کثیر در دقیقه ۲۵، سینا اسدبیگی ۹۴ و عیسی آل کثیر در دقیقه ۱۰۶ برای پرسپولیس - مهدی لیموچی در دقیقه ۸۵، شروین بزرگ در دقیقه ۵+۹۰ و ۱۱۱ و علیرضا نقی زاده در دقیقه ۱۲۰ برای آلومینیوم


تراکتور یک (۳) - (۱) ذوب آهن یک (نتیجه نهایی در ضربات پنالتی)


گل‌ها: مهدی هاشمی نژاد در دقیقه ۴۶ برای تراکتور - محمد حسین اسلامی در دقیقه ۶۱ برای ذوب آهن


ملوان ۲ - سایپا یک (نتیجه نهایی)


گل‌ها: محمد عمری در دقیقه ۶۷ و حسین صادقی در دقیقه ۱۱۹ برای ملوان - محمد حسین خسروی در دقیقه ۶۹ برای سایپا


استقلال آبی پوش ملاثانی یک - سپاهان ۲ (نتیجه نهایی)


گل‌ها: کاوه رضایی در دقیقه ۴۰ و شهریار مغانلو در دقیقه ۱۱۷ برای سپاهان - میلاد پاک پرور در دقیقه ۲+۹۰ برای استقلال ملاثانی

دیگر خبرها

  • اونانا منچستریونایتد را از سهمیه اروپا دورتر کرد
  • پرسپولیس بدون کاپیتان نمی‌برد
  • نیازمندی های نکونام برای جاودانه شدن در فوتبال ایران؛ برد، برد و برد!
  • حمله به رکورد ۳ مربی بزرگ قرمز و آبی | او می خواهد بهترین مربی تاریخ باشگاه استقلال شود!
  • پرافتخارترین تیم های جام حذفی به یک چهارم نهایی هم نرسیدند
  • نیازمندی‌های نکونام برای جاودانه‌شدن در فوتبال ایران
  • تکرار یک اتفاق بعد از ۱۹ سال با حذف سرخابی‌ها
  • مدافع سابق استقلال غایب سپاهان برابر پرسپولیس/ یک خودی در ابهام
  • سپاهان صعود کرد، پرسپولیس حذف شد
  • رجبی: تراکتور می‌خواهد امتیاز بگیرد ولی استقلال «تیم تر» است/نظارت نباشد باشگاه به قهقرا می‌رود