Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسعود امامی یگانه روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این تندباد منجر به شکستگی تیر برق در برخی روستاهای مشگین شهر و سقوط تابلو و داربست های سطح شهر شد که خوشبختانه آسیبی به مردم نرسید.
وی با اشاره به قطع برق در روستاهای شهرستان مشگین شهر گفت: قطعی برق توسط شرکت توزیع برق رفع شده است.
بدلیل تندباد امروز مدارس در اردبیل، نمین و هیر در مقطع پیش دبستانی و ابتدایی و در مشگین شهر، ارشق و لاهرود هم در مقطع پیش دبستانی در نوبت قبل از ظهر تعطیل می باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


اداره کل هواشناسی استان اردبیل تداوم وزش تندباد تا عصر روز یکشنبه را بویژه در مناطق مرکزی استان پیش بینی کرده است.
امامی درباره برنامه های آینده مدیریت بحران برای مقابله با بحران های طبیعی افزود: چهار برنامه اساسی از قبیل آموزش ، تامین تجهیزات و امکانات لازم ، برنامه عملیاتی و بیمه را دنبال می کنیم تا بتوانیم جلوی خطرات و خسارات احتمالی ناشی از حوادث طبیعی را بگیریم.
وی با اشاره به ضرورت آموزش همگانی نیروهای امدادی در استان اردبیل گفت: در بحث بحران ، آموزش یکی از مباحث اساسی است که باید جدی گرفته شود و در این راستا 30 هزار نفر تاکنون آموزش های لازم را برای مقابله با بحران فراگرفتند.
وی اضافه کرد: در مدارس استان هم اقدام های خوبی برای آموزش و اجرای رزمایش صورت گرفته اما لازم است شعار هر خانواده یک امدادگر عملیاتی شود تا شاهد کاهش تلفات و خسارت در مواقع بحران باشیم.
استان اردبیل جز 10 استان کشور در زمینه فراوانی وقوع حوادث طبیعی به شمار می رود و هر از گاهی بروز حادثه هایی مانند زمین لرزه ، رانش زمین ، سیل ، خشکسالی ، صاعقه ، طوفان ، سرمازدگی ، برف سنگین ، سرما و یخبندان شدید خسارت ها و تلفات زیادی بر جای می گذارد.
خبرنگار :یعقوب شاددل**انتشاردهنده:عارف شیرزاد
7110/ 1257

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۲۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، مدیر کل مدیریت بحران استانداری گفت: در اثر بارندگی شدید شبانه روز گذشته حدود ۴۰۰ روستا در استان در سیل گرفتار شدند که ۲۱۹ روستا از این تعداد مربوط به شهرستان خوسف است.


آخوندی افزود: در اثر سیلاب شبانه روز گذشته در بسیاری از نقاط استان، حاشیه راه‌های مواصلاتی شسته شده و بسیاری از مسیر‌ها از جمله سرچاه عماری به سمت صمدآباد مسدود است.


وی گفت: همچنین در اثر سیلاب به زیرساخت‌ها، قنوات، باغات، راه‌های روستایی و معابر شهری خسارت وارد شده است که گروه‌های ارزیاب و امدادرسان از مدیریت بحران، هلال احمر و جهاد کشاورزی به مناطقی که مسیر‌های آنها بازگشایی شده است اعزام شده‌اند.


مدیر کل مدیریت بحران استانداری افزود: تیم‌های مدیریت بحران استان برای اعزام به مناطق سیل زده در آمادگی کامل هستند و در هر روستا و یا منطقه‌ای که مسیر دسترسی بازگشایی شود سریعاً تیم‌های ارزیاب برای بررسی میزان خسارت‌ها و گزارش آن اعزام می‌شوند.


آخوندی افزود: بیشترین بارندگی شبانه روز گذشته با حدود ۶۰ میلیمتر مربوط به بیشه شهرستان خوسف بوده است.


وی گفت: هم اکنون عملیات امدادرسانی به مناطق سیل زده با همکاری تمامی گروه‌های استان آغاز شده و از بخش خصوصی و معادن نیز برای استفاده از ماشین آلات سنگین کمک گرفته شده است.

دیگر خبرها

  • مدیریت بحران اردبیل در آماده باش کامل
  • بارش‌های سیل‌آسا اردبیل را در بر می‌گیرد
  • تشکیل ستاد مدیریت بحران در سازمان امور عشایر
  • اعلام هشدار نارنجی برای وقوع تندباد و بارندگی در خوزستان
  • دو طرح بزرگ مدیریت بحران در نهبندان اجرا می شود
  • بانوان مشگین‌شهری در حمایت از طرح عفاف و حجاب فراجا تجمع کردند
  • محورهای مواصلاتی شهرستان خوسف آسیب جدی دیده‌اند
  • خسارت ۳۰۰ تا ۴۰۰ روستای خراسان جنوبی در اثر سیلاب
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی فارس
  • خسارت سنگین بارش‌ها به بخش کشاورزی استان فارس