Web Analytics Made Easy - Statcounter

در حالی که از چهارشنبه هفته گذشته اکران فیلم سینمایی «خانه کاغذی» به کارگردانی مهدی صباغ زاده در سینماهای کشور آغاز شد، مدیران تلویزیون به عوامل این فیلم سینمایی اعلام کردند که تنها در صورتی تبلیغات «خانه کاغذی» را به روی آنتن خواهند فرستاد که تصاویر و نام حسین پاکدل از تیزرهای این فیلم حذف شود. این اتفاق پیش‌تر برای فاطمه معتمدآریا و باران کوثری هم رخ داده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ایران آنلاین /سال 94 بود که فیلم سینمایی «یحیی سکوت نکرد» با بازی فاطمه معتمدآریا و به کارگردانی کاوه ابراهیم پور و تهیه کنندگی تینا پاکروان در سینماهای هنر و تجربه به نمایش درآمد. یکی از نکات حاشیه‌ای این فیلم سینمایی، عدم پخش تصاویر فاطمه معتمد آریا در تیزرهای این فیلم سینمایی بود. در آن زمان مدیران صداوسیما فاطمه معتمدآریا را در لیست ممنوع التصویرهای خود قرار داده بودند.

با آغاز اکران فیلم «شنل» از اواخر مهرماه هم مدیران تلویزیون اعلام کردند که در تیزرهای این فیلم سینمایی تنها باید یک پلان از باران کوثری وجود داشته باشد. این در حالی بود که رسانه ملی سال‌ها از پخش تصاویر این بازیگر به طور کامل خودداری کرده بود.

اما گویا فاطمه معتمدآریا و باران کوثری تنها بازیگران مغضوب مدیران صداوسیما نیستند. به تازگی مدیران رسانه ملی به عوامل فیلم «خانه کاغذی» اعلام کردند که تنها به شرطی تبلیغات این فیلم سینمایی را به روی آنتن می‌فرستند که تصویری از حسین پاکدل در تیزرهای این فیلم سینمایی وجود نداشته باشد.

در ابتدا مدیران صداوسیما به عوامل «خانه کاغذی» اعلام کردند که باید تصاویر حسین پاکدل به طور کامل از تیزرهای این فیلم سینمایی حذف شود، اما از شب گذشته تلویزیون مجددا از پخش تیزهای این فیلم سینمایی خودداری کرد و این بار شرط گذاشته که حتی نام حسین پاکدل به عنوان بازیگر این فیلم هم نباید در تبلیغات «خانه کاغذی» دیده شود.

تاکنون رسانه ملی دلیلی برای این تصمیم خود به عوامل «خانه کاغذی» اعلام نکرده و به نظر می‌رسد موضع گیری‌های سیاسی و اجتماعی حسین پاکدل در چند سال اخیر باعث چنین تصمیمی از سوی مدیران صداوسیما شده باشد./آی سینما

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۲۰۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،بر اساس اعلام درگاه ملی مجوزها استان‌های لرستان با ۳۹٪ ، گیلان با ۲۸٪ و همدان با ۲۳٪ بالاترین درصد حذف پروانه کسب های کاغذی را داشتند .

بیشترین تعداد حذف پروانه کسب کاغذی در استان‌های تهران با ۶۱،۴۲۱/ گیلان با ۲۹،۰۰۸ و خراسان رضوی با ۲۸،۸۱۹ انجام شده است و استان‌های بوشهر، مرکزی، سمنان، ایلام همچنان در قعر جدول رتبه‌بندی استان‌ها در حذف مجوز‌های کاغذی قرار دارند.

بر اساس حکم تبصره ۷ ماده ۱ قانون تسهیل صدور مجوزها، همه مجوز‌های قدیمی و کاغذی باید، تبدیل به مجوزالکترونیکی (شناسه یکتا) شوند و کسب وکار‌هایی که شناسه یکتا نداشته باشند، به لحاظ قانونی فاقد مجوز محسوب می‌شوند.

️همچنین با هوشمند شدن خدمات دولت فعالان اقتصادی تا ۲۶ اردیبهشت فرصت دارند تا مجوز‌های کسب و کار کاغذی را به مجوز‌های الکترونیکی تبدیل کنند و صاحبان کسب وکار‌هایی که مجوز الکترونیکی نداشته باشند و نامشان در بانک اطلاعات کسب وکار کشور qr.mojavez.ir نباشد، برای دریافت خدمت در ادارات دولتی و بانک‌ها دچار مشکل خواهند شد.

فعالان اقتصادی می‌توانند ️با گوشی همراه خود و ورود ۳ کد (شماره سریال کارت ملی، شناسه/کد صنفی و کد پستی محل کسب) در درگاه ملی مجوز‌هاhttp://mojavez.ir، به سرعت، رایگان و غیرحضوری مجوز الکترونیکی (شناسه یکتا) دریافت کنند.

 

دیگر خبرها

  • (ویدئو) آخرین مهلت تبدیل مجوز‌های کاغذی قدیمی؛ ۱۷ روز دیگر
  • تبدیل ۴۶۸ هزار مجوز کاغذی به شناسه یکتا
  • رتبه دهم آذربایجان شرقی در تبدیل مجوز‌های کاغذی
  • بررسی پدیده «پولشویی» در «مدار بسته» تلویزیون
  • تیزر | گفت‌وگوی ایمنا با اعضای شورای شهر اصفهان
  • ستاره پرسپولیس ادعایش در تلویزیون را ثابت کند
  • درآمد میلیون دلاری شبکه‌های ماهواره‌ای از سینمای ایران! چرا و چگونه؟!
  • استان گلستان در حذف پروانه کسب‌های کاغذی ۴ پله صعود کرد
  • کشف غذای سگ و گربه قاچاق در خوی 
  • تبدیل ۳۲ درصد مجوزهای کاغذی به الکترونیکی در لرستان