Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-23@21:25:39 GMT

شامپوی تریاک توسط ماموران گمرک کشف شد

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۲۰۸۵

شامپوی تریاک توسط ماموران گمرک کشف شد

گمرک ایران آمار فعالیت عملیات و بازرسی مربیان سگ‌های موادیاب و کالایاب در آذرماه را اعلام کرد و از کشف شامپوی تریاک توسط ماموران گمرک خبر داد. آفتاب‌‌نیوز : تیم بازرسی مربیان سمگا (سگ‌های مواد یاب) در آذرماه سال جاری 133 فقره عملیات منجر به کشف داشتند که توانستند حدود 4 هزار کیلوگرم انواع کالای جاسازی شده از جمله مواد مخدر را کشف کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 
 بر همین اساس از 133 فقره عملیات منجر به کشف، 23 فقره مربوط به کشف انواع مخدر شامل 226 کیلوگرم هروئین، تریاک و بذر ماریجوانی(گل) و همچنین حدود 11 هزار عدد انواع قرص روانگردان کشف و ضبط شده است. 

 براساس این گزارش، در یک ماه گذشته 110 فقره عملیات منجر به کشف جاسازی کالا به وزن 3 هزار و 800 کیلو گرم در بدنه کامیون های ورودی بوده که شامل 90 هزار نخ سیگار جاسازی شده در انواع لوازم یدکی، مغز گردو، روغن حیوانی، فرش دستباف، شامپوی تریاک و ... را در بر می‌گیرد.میزان

منبع: آفتاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۲۰۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد

به گزارش خبرگزاری مهر، سرهنگ محمد عقیل سلگی اظهار کرد: در تداوم طرح‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مأموران پلیس امنیت اقتصادی مرکزی، با اقدامات اطلاعاتی در بازه زمانی سه روزه ۱۰ دستگاه خودروی شوتی حامل کالای قاچاق در جاده‌های ارتباطی شهرستان اراک را شناسایی و بلافاصله برنامه ریزی لازم را برای توقیف آنها آغاز کردند.

وی افزود: محموله ۳۵ میلیارد ریالی انواع کالای قاچاق در عملیات پلیس امنیت اقتصادی در یکی از جاده‌های ارتباطی اراک توقیف شد.

این مقام انتظامی گفت: در طول اجرای این طرح هر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی شناسای شده در عملیات‌های جداگانه توقیف و در بازرسی از آنها، ۵ دستگاه انواع لوازم خانگی، ۴ هزار و ۴۴۰ نخ سیگار، یک هزار و ۶۵۰ عدد انواع لوازم آرایشی و بهداشتی، یک تن ۶۱۵ کیلوگرم انواع مواد خوراکی و خشکبار، ۵۰۰ دستگاه مانیتور، ۲ کیلوگرم تنباکو، ۳۸ عدد تجهیزات انتظامی، ۵۶۴ قطعه لوازم یدکی خودرو، ۸ هزارو ۱۹۱ عدد پایه لامپ و۱۶۰ قطعه لوازم الکتریکی قاچاق کشف شد.

سرهنگ سلگی افزود: در این عملیات‌های ۹ قاچاقچی کالا دستگیر ۱۰ دستگاه خودروی شوتی توقیف و ۱۲ پرونده قضائی تشکیل و متهمان به مرجع قضائی معرفی شدند.

کد خبر 6085727

دیگر خبرها

  • کشف ۶۶ کیلوگرم تریاک در اندیمشک
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • ۱۹۰هزارتن کالا از گمرک ریلی رازی به خارج از کشور ترانزیت شد
  • دستگیری سارقان موبایل در کهگیلویه
  • ۱۰ دستگاه خودروی شوتی در اراک توقیف شد
  • سارق چهار میلیارد تومانی طلای منازل در کمند پلیس کرمان
  • نحوه صحیح استفاده از انواع محصولات مراقبت پوست برای حفظ شادابی و سلامت
  • دستگیری سارق داخل خودرو درخمینی شهر
  • دستگیری متهم به ۵۰ فقره سرقت شبانه در مشهد
  • انواع صبحانه در کشورهای مختلف جهان و اثرات آن بر روح و جسم