Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا این ورزشکار 26 ساله که آینده روشنی در این رشته ورزشی پیش رو دارد، امسال از حضور در رقابت های آزاد چین بازمانده و برای شرکت در مسابقات پیش رو در اسفندماه سال جاری نیز با مشکل مواجه است.
به گفته ' آیسان ملک آرا' هیات بیلیارد آذربایجان غربی در حد توان خود از ورزشکاران حمایت می کند ولی ورزشکاران این رشته ورزشی به حمایت بیشتر اداره کل ورزش و جوانان این استان نیاز دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی که حدود پنج سال به صورت حرفه ای این ورزش را دنبال کرده است، اظهار کرد: نخستین بانوی بیلیارد باز استان آذربایجان غربی هستم که به عضویت تیم ملی درآمده ام.
وی حمایت های خانواده و انجام تمرین های سخت را رمز موفقیت خود عنوان کرد و افزود: بیلیارد یک رشته آرام بخش و مفرح بوده که به یک بخش جدایی ناپذیر زندگی بنده تبدیل شده است.
وی افزود: نبود مربی خاص برای انجام تمرین های مناسب و تخصصی، بالا بودن هزینه ها و نبود حامی مالی از جمله مشکلات ورزشکاران این رشته ورزشی در آذربایجان غربی است.
این بانوی عضو تیم ملی، اظهار کرد: مدرک مربیگری سطح 2 و 3 و مربیگری پیشرفته سطح A را کسب کرده ام تا بتوانم این ورزش را به صورت اصولی و حرفه ای دنبال کنم.
به گزارش ایرنا این بانوی ورزشکار کسب 2 مدال طلای کشوری مسابقات هشت توپ، مدال برنز مسابقات کشوری 10 توپ و هشت توپ، مدال نقره و مدال برنز اسنوکر بانوان کشور، کسب مدال طلای رقابت های کشوری بوشهر و مدال طلای مسابقات شیراز و حضور در مسابقات آسیایی کره جنوبی را در کارنامه خود ثبت کرده است.
آذربایجان غربی از جمله استان های فعال در رشته های اسنوکر، بیلیارد و رشته های مرتبط بوده و هیات بیلیارد، بولینگ و بولس آذربایجان غربی در سال 1395 اقدام به میزبانی چندین دوره مسابقات قهرمانی مردان و زنان در شهر ارومیه کرده است.
شهریور سال 1395 شمسی هشتمین دوره مسابقات اسنوکر بانوان کشور و چهاردهمین دوره مسابقات اسنوکر مردان کشور به میزبانی ارومیه در سالن سه هزار نفری شهیدان آهن دوست این شهر برگزار شد.
تیرماه 1396 اولین جشنواره مسابقات بیلیارد در کشور با حضور بیش از 300 ورزشکار به مدت 10 روز در سالن 6 هزار نفری غدیر ارومیه برگزار شد.
اعزام هیمن فرجی ورزشکار ملی پوش بوکانی از آذربایجان غربی به همراه تیم ملی بیلیارد ایران به مسابقات جهانی 10 توپ جام کرملین مسکو با حضور 25 کشور از 19 تا 22 آبان سال 95 شمسی از دیگر موفقیت های کسب شده برای استان است.
8135/ 3072
** خبر: شهین بیدادرس ** انتشار: علیرضا فولادی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  آقایان حسینی از آذربایجان غربی، علی پور از آذربایجان شرقی، ذوالفقاری از مرکزی و روحی زاده مازندران در این دوره از مسابقات حضور دارند که در پایان یک نفر به عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در چهل و هفتمین دوره مسابقات جهانی طلا و جواهر سازی فرانسه که در شهریورماه امسال برگزار خواهد شد حضور خواهد یافت.

از آذربایجان غربی در بیست و یکمین دوره مسابقات استانی طلا و جواهرسازی ۱۴ شرکت کننده  از بین ۲۰۳ شرکت کننده در این مسابقات مهارتی راهی مرحله کشوری شدند که ۳ مدال و دو دیپلم افتخار سهم استان از مسابقات کشوری بود.

سرعت دقت و روحیه با تمرکز لازم در طراحی یک جواهر در یک طرح سه بعدی معیار مهم انتخاب فرد برتر برای حضور در مسابقات جهانی است.

در دور گذشته مسابقات جهانی این رشته ایران در مسابقات ژنو سوئیس درسال ۲۰۲۲ توانست در چهل و ششمین دوره مسابقات رتبه نخست راازآن خود کرده و با کسب مدال طلای این دوره از مسابقات توسژ، خانم جلیلی قهرمان جهان شود.

دیگر خبرها

  • رقابت ۲۵ هزار و ۷۰۰ داوطلب در گروه آزمایشی علوم تجربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان‌غربی
  • رقابت ۲۵ هزار داوطلب گروه تجربی در آذربایجان غربی
  • اولین دوره رقابت‌های بین‌المللی تنیس ساحلی قرعه‌کشی شد
  • آغاز مسابقات کشتی جام صفوی با حضور کشتی‌گیران ۳ کشور
  • رقابت ۲ هزارو ۵۰۰ داوطلب رشته ریاضی فیزیک در آذربایجان غربی
  • رقابت ۵۲ هزار نفر برای ورود به دانشگاه در آذربایجان غربی
  • رقابت بیش از ۵۲ هزار داوطلب در کنکور سراسری آذربایجان غربی 
  • اولین سهمیه تاریخ ورزش بانوان آذربایجان‌غربی چگونه مطرح و به المپیک رسید / استقبال از بدو ورود به ارومیه
  • ارومیه میزبان مسابقه انتخابی طلا و جواهر سازی