Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-06@14:03:26 GMT

برپایی دوره های آموزشی « زندگی به رنگ خدا»

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۲۷۸۵

برپایی دوره های آموزشی « زندگی به رنگ خدا»

خبرگزاری شبستان: مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز از برپایی دوره های آموزشی «زندگی به رنگ خدا» خبر داد و گفت: این دوره های آموزشی در سطح امامزادگان البرز همزمان با سراسر کشور در حال اجرا است.

حجت الاسلام محمد صالحی، مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز با اعلام خبر برپایی دوره های آموزشی در سطح امامزادگان شاخص این استان به خبرنگار خبرگزاری شبستان در البرز گفت: این دوره های آموزشی با هدف ارائه متون آموزشی دینی در امامزادگان واجب التعظیم به عنوان قطب فرهنگی شهرها و روستا برنامه ریزی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

سبک زندگی اسلامی- ایرانی نیازمند یادآوری و آموزش های ویژه برای نسل امروز است در همین راستا حجت الاسلام صالحی خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی با هدف آموزش مهارت زندگی در سه بخش مهارت های فردی، تربیت فرزند، مهارت های ازدواج و تحکیم خانواده برگزار می گردد.

 

وی توضیح داد: متقاضیان در این دوره های آموزش فردی با حداقل 15 سال سن و دوره های تحکیم خانواده و تربیت فرزند با شرایط سنی 20 به بالا می توانند شرکت کنند.

 

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان البرز تصریح کرد: علاقمندان به منظور شرکت در این دوره های آموزشی با مراجعه به آستان مقدس امامزادگان واجب التعظیم ثبت نام کنند.

 

 

پایان پیام/301

منبع: شبستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۲۷۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند

به گزارش خبرنگار مهر، علی نعیمی صبح دوشنبه در اولین دوره آموزشی تکمیلی برای دانش‌آموزخبرنگاران اردبیلی اظهار کرد: اولین دوره آموزشی متمرکز و تکمیلی دانش‌آموزخبرنگاران پانا امروز برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این دوره توسعه و گسترش سواد رسانه‌ای در بین دانش‌آموزان علاقه‌مند به حرفه خبرنگاری و در راستای اهداف سازمان دانش‌آموزی در راستای نقش‌آفرینی اثربخش در قالب بسته تحولی «هر دانش‌آموز، یک نقش اجتماعی» و «هر مدرسه یک خبرنگار» است.

مدیر سازمان دانش آموزی آموزش و پرورش استان اردبیل گفت: این دوره آموزشی با حضور ۱۶۵ دانش‌آموز علاقمند به حرفه خبرنگاری که از بین ۸۵۰ نفر از دانش‌آموزانی که در دوره مقدماتی، حد نصاب نمره را کسب کرده بودند در محل کانون فرهنگی - تربیتی شهید رجایی اردبیل برگزار شد.

نعیمی تصریح کرد: در این دوره آموزشی، موضوعات خبرنویسی، گزارش‌ خبری، عکاسی، فیلمبرداری خبری و تدوین توسط مدرسان استانی تدریس شد.

وی ادامه داد: به تمام شرکت‌کنندگان در دوره‌های آموزشی در صورت موفقیت در آزمون عملی، گواهینامه پایان دوره و کارت افتخاری خبرنگاری اعطا خواهد شد.

نعیمی بیان کرد: دانش‌آموزان آموزش‌دیده پس از پایان دوره به عنوان خبرنگار دانش‌آموز در محل تحصیل و سکونت خویش نسبت به تهیه گزارش و خبر اقدام خواهند کرد.

مدیرسازمان دانش‌آموزی استان اردبیل افزود: بر اساس داده‌های آماری در سامانه نورینو تاکنون ۸۷۰۰ نفر از دانش‌آموزان این استان برای عضویت در خبرگزاری پانا ثبت‌نام کرده‌اند.

در این برنامه با نواختن زنگ رسانه نمونه گزارش‌های ویدئویی تهیه شده توسط خبرنگاردانش آموزان پخش و از دانش‌آموزخبرنگاران فعال پانا تجلیل شد.

کد خبر 6097931

دیگر خبرها

  • ارائه بیش ۲۰ میلیون نفرساعت آموزش مهارتی در خوزستان
  • شرکت زوج‌های عضو کانون‌های مساجد کردستان در دوره علمی آموزشی«شمس»
  • طرح «ماهر» در مدارس فارس آغاز شد
  • ۱۶۵ دانش آموزخبرنگار در اردبیل دوره های آموزشی را سپری می کنند
  • آموزش مهارت های کشاورزی به دانش آموزان آبادانی
  • تردد روزانه بیش از ۱۰۰۰۰ نفر از مرز مهران
  • آموزش مکانیک خودرو مجتمع فنی تهران پایتخت
  • برگزاری کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • کلاس‌های بازیگری برای دانش آموزان تهرانی
  • آغاز دوره آموزشی طرح ارتقای قاریان استان یزد