Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی از برگزاری اولین همایش توسعه گردشگری روستایی و عشایری در ارومیه خبر داد.

جلیل جباری در گفت و گو با خبرنگار ایسنا، گفت: با توجه به تاکیدات معاون رئیس جمهور و ریاست سازمان متبوع مبنی بر توسعه صنعت گردشگری در ابعاد مختلف اولین همایش توسعه گردشگری روستایی و عشایری روز چهارشنبه 6 دی ماه 96 در محل سالن آمفی تئاتر اداره کل میراث فرهنگی ، صنایع دستی و گردشگری استان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: آذربایجان غربی دارای استعدادهای زیادی در زمینه گردشگری است که توانمندیهای روستاییان و عشایر در جذب گردشگران و معرفی فرهنگ آنان می تواند محور اصلی این همایش باشد.

جباری با اشاره به استقبال خوب مخاطبین افزود: خوشبختانه در سالیان اخیر صنعت گردشگری مخاطبین زیادی پیدا کرده و ما هم سعی داریم با توجه به ذوق و علاقه گردشگران زمینه های مختلف این صنعت را در استان معرفی کنیم .

مدیرکل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری آذربایجان غربی ایجاد اشتغال پایدار و کارآفرین ،‌توسعه طرحهای گردشگری در روستاها ، گسترش سفرهای طبیعت گردی،‌ جذب تسهیلات جهت ایجاد اشتغال،‌ ایجاد زیرساختهای گردشگری در روستاها و توانمندسازی جوامع روستایی از اهداف این نشست خواهد بود.

وی افزود: در این نشست سعی خواهیم کرد راه کارهای توسعه گردشگری و تسهیلات و مشوق‌های قانونی طرحهای توسعه روستایی و عشایری را با حضور متخصصان امر بررسی کرده و موانع و مشکلات پیش رو را احصاء کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۳۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  درشبانه روز گذشته  پنج خبر بیشترین تعداد بازدید را در میان خبرهای خبرگزاری  صداوسیمای آذربایجان غربی به خود اختصاص داده اند.

 

بررسی و تصویب ۱۴ طرح در کارگروه امور زیربنایی آذربایجان‌غربی حادثه رانندگی در محور  ارومیه _ سلماس موزه‌ها امروز شنبه (۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۳) تعطیل است برخورد پراید با دنا در محور ایواوغلی_خوی پنج حادثه دیده و ۳ مصدوم برجای گذاشت حادثه رانندکی در محور ارومیه_سرو

دیگر خبرها

  • آغاز مرمت و بازسازی مسجد تاریخی یوردشاهی ارومیه
  • اولین مرکز شیمی درمانی فرهنگیان کشور در ارومیه افتتاح شد
  • ثبت نام ۳۴ هزار نفر در طرح بیمه رایگان مادران در آذربایجان غربی
  • ۷۱ درصد از حجم سد‌های آذربایجان‌غربی پر آب است
  • جشنواره روستایی و عشایری در استان قزوین برگزار می‌شود
  • بهره‌برداری از ۲۷۴ کیلومتر راه روستایی در آذربایجان‌غربی
  • افتتاح دو نمایشگاه نقشه های تاریخی و کهن خلیج فارس و عروسک های بومی اقوام ایرانی برای اولین بار در خوزستان
  • گردشگری نخستین رکن سند توسعه و پیشرفت شهرستان نایین است
  • پربازدیدهای خبرگزاری صدا وسیمای آذربایجان غربی
  • جشنواره روستایی و عشایری در قزوین برگزار می‌شود