Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت24-در پی حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به روستای "حرفا" واقع در ریف دمشق در جنوب غربی پایتخت دو تن کشته و دو تن دیگر زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری سوریه "سانا"، اعضای گروه تروریستی جبهه النصره، منازل اهالی روستای "حرفا" در جنوب غربی دمشق در مرزهای اداری میان دو استان را با بیش از ۲۰ موشک مورد هدف قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



خبرنگار این خبرگزاری گزارش داد، گروه‌های تروریستی النصره در "جباتا الخشب" و "طرنجه" در حومه قنیطره مستقر شده و منازل ساکنان روستای حرفا در دورترین نقطه ریف دمشق در جنوب غربی در مرزهای اداری دو استان ریف دمشق و دمشق را با 20 خمپاره هدف گرفتند که به کشته شدن یک دختر جوان و یک دختربچه و زخمی شدن دو تن دیگر منجر شد.

این حمله تروریستی منجر به خسارت‌های مادی و ویرانی‌های گسترده در منازل ساکنان،‌ زمین‌های کشاورزی و برق و قطعی برق روستا شد.

گروه‌های تروریستی در تعدادی از روستاها و شهرک‌های ریف دمشق در جنوب غربی و القنیطره مستقر هستند و انواع حمایت‌ها را از دشمن صهیونیستی دریافت می‌کنند.

پیشتر نیز گروه‌های مسلح توافقنامه کاهش تنش در غوطه شرقی را با حمله خمپاره‌ای به اردوگاه الوافدین در ریف دمشق نقض و تعدادی شهروند سوری را مجروح کردند.

همچنین در حمله خمپاره‌ای تروریست‌ها به شهر "محرده" در شمال شهر حماه دو غیرنظامی زخمی شدند.

ایسنا

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۰۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست

حماس در عملیاتی غافل‌گیرکننده در جنوب فلسطین اشغالی یک مقر فرماندهیِ تازه‌تأسیس برای بمباران رفح را هدف قرار داد و دست‌کم ۳ نظامی صهیونیست را به هلاکت رساند.

دریافت 1 MB

دیگر خبرها

  • جزئیات مراسم چهلم شهدای حمله به کنسولگری ایران در دمشق
  • کشته‌شدن ۴ تروریست پ‌ک‌ک در سوریه و عراق
  • کشته‌شدن ۱۰ تروریست در درگیری با نیروهای امنیتی پاکستان
  • فیلم/ ۳ کشته و ۱۰ زخمی در غافل‌گیریِ نظامیان صهیونیست
  • تخلیه شمال فلسطین اشغالی از بیم واکنش حزب الله
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ۲ پایگاه متعلق به تروریست‌ها در سوریه منهدم شد
  • یک کشته و چهار زخمی در حمله به کاروان نیروی هوایی هند در کشمیر
  • ۱۲ کشته و زخمی به علت انفجار در ایالت بلوچستان پاکستان
  • سیل ویرانگر در برزیل 56 کشته و 74 زخمی برجای گذاشت