Web Analytics Made Easy - Statcounter

صدرنشینان رقابتهای لیگ برتر بسکتبال در هفته شانزدهم این مسابقات به مصاف هم می روند.

به گزارش قدس آنلاین، لیگ برتر بسکتبال فردا دوشنبه به ایستگاه شانزدهم می‌رسد. در این هفته تهران و سالن حکیمیه شاهد یک دیدار حساس و دربی خواهد بود. جایی که فرزاد کوهیان و شاگردانش در دانشگاه آزاد از مهرام پذیرایی خواهند کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دیدار رفت دو تیم در سالن آزادی با برتری مهرامی‌ها به پایان رسید و حالا دانشگاهی‌ها این فرصت را دارند که در خانه شکست را جبران کنند. مهرام به تازگی دومین یار خارجی خود را هم به خدمت گرفته و این در حالی است که دانشگاه آزاد همچنان بدون خارجی ادامه می‌دهد.

در دیگر بازی مهم هفته که جدال مدعیان است پتروشیمی در ماهشهر میزبان شهرداری تبریز خواهد بود. تیم‌های اول و دوم جدول که از ابتدای فصل نتایج خوبی را کسب کرده‌اند و دیدار دو تیم از حساسیت و نزدیکی خاصی برخوردار خواهد بود. مهران حاتمی چند سالی در ماهشهر مربیگری کرده و با جو سالن آنجا غریبه نیست و مهران شاهین‌طبع هم که تنها تیم بدون باخت لیگ را هدایت می‌کند، می‌خواهد همچنان به روند شکست ناپذیری خود ادامه دهد.

در سایر دیدارها شهرداری گرگان میزبان نیروی زمینی است و رعد پدافند خوزستان میزبان س آل گرگان خواهد بود.

برنامه مسابقات هفته شانزدهم:

دانشگاه آزاد - مهرام (ساعت ۱۶)

پتروشیمی بندرامام - شهرداری تبریز (ساعت ۱۶)

رعد پدافند خوزستان - یس آل گرگان (ساعت ۱۶)

شهرداری گرگان - نیروی زمینی (ساعت ۱۶)

*نفت آبادان هم این هفته استراحت خواهد داشت.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد بویین‌زهرا با حضور بیش از ۵۰ کارخانه، شرکت‌ها و واحد‌های تولیدی در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به‌کار کرد.

این نمایشگاه توسط عباسپور نماینده مردم بویین زهرا در مجلس شورای اسلامی، زینالی رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان قزوین، فرماندار بویین‌زهرا، معاونت صنایع کوچک شرکت شهرک‌های صنعتی استان قزوین، مدیرکل سازمان صمت، مدیر کل اداره کار و رفاه اجتماعی استان قزوین و شهرستان بویین‌زهرا و مدیران شرکت‌های خدماتی شهرک‌های صنعتی آراسنج، اشتهارد، دانسفهان، نظرآباد، حکیمیه و چرمسازی، مورد بازدید قرار گرفت.

این رویداد با استقبال بسیار خوب دانشجویان و مردم شهرستان بویین‌زهرا در این واحد دانشگاهی در حال برگزاری است. از اهداف این رویداد می‌توان به کاریابی دانشجویان و اجرای طرح پویش، ارتباط موثر بین صنعتگران و دانشگاه و حضور موثری شرکت‌ها و واحد‌های صنعتی در دانشگاه اشاره نمود. این نمایشگاه تا روز ۱۳ اردیبهشت در سالن شهدای گمنام دانشگاه آزاد بویین‌زهرا برقرار بوده و بازدید برای عموم آزاد است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • مقایسه تقابل ۴تیم بزرگ لیگ ایران با ۴ لیگ اروپا
  • رویداد بزرگ صدرا در دانشگاه آزاد بویین‌زهرا آغاز به کار کرد
  • واحدی: هنوز چیزی تمام نشده/ آماده فینال سوم می‌شویم
  • روستایی در مریوان که میزبان لک لک های مهاجر است + فیلم و تصاویر
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • دانشکده هوش مصنوعی در دانشگاه آزاد تبریز راه‌اندازی می‌شود
  • تجلیل از استادان نمونه دانشگاه آزاد اسلامی تبریز در سال ۱۴۰۳
  • ترکیب دو تیم تراکتور و استقلال اعلام شد
  • دانشگاهیان پیشرفت‌های کشور را روایت کنند/ هر استاد و دانشجو یک رسانه باشد