Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@19:28:32 GMT

تصاویر: مسکو در آستانه سال نو میلادی

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۴۴۳۲

تصاویر: مسکو در آستانه سال نو میلادی

در آستانه آغاز سال نو میلادی، شهر مسکو مطابق سنت هر سال با آذین بندی و نورپردازی های خیره‌کننده حال و هوایی رویایی پیدا کرده است.

سرویس عکس و فیلم فردا: در آستانه آغاز سال نو مسیحی، شهر مسکو مطابق سنت هر سال با آذین بندی و نورپردازی های خیره‌کننده حال و هوایی رویایی پیدا کرده است. در ادامه تصاویری از آذین بندی های این شهر را به مناسبت سال نو میلادی می بینید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: فردا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مین چی، در صورت تایید ایمنی، این دارو در اختیار بیمارانی قرار خواهد گرفت که به طور مادرزاد دندان ندارند تا تاثیرگذاری آن نیز تایید شود. محققان امیدوارند در ۲۰۳۰ میلادی فروش این دارو را آغاز کنند.

افراد معدودی دچار فقدان دندان مادرزادی هستند. عدم وجود ۶ دندان یا بیشتر شرایطی است که موروثی تلقی می شود. طبق بیانیه بیمارستان کیتانو که در این پژوهش همکاری می کند، نخستین مرحله آزمایش بالینی از سپتامبر امسال تا آگوست ۲۰۲۵ میلادی ادامه می یابد. برای مشخص شدن تاثیرگذاری دارو، آن را به داخل رگ افراد سالم ( ۳۰ مرد ۳۰تا ۶۴ ساله) تزریق می کنند. شرکت کنندگان باید حداقل یکی از دندان های عقبی شان را از دست داده باشند تا اگر دارو تاثیرگذار بود و دندان رشد کرد، مشکلی ایجاد نشود. هیچ عارضه جانبی مهمی در آزمایش روی حیوانات مشاهده نشده است.

در مرحله بعدی این دارو در بیمارستان کیتانو به بیماران با فقدان دندان مادرزادی داده می شود. محققان تصمیم دارند در این مرحله تعداد شرکت کنندگان را به ۲تا ۷ نفر محدود کنند که حداقل از زمان تولد ۴ دندان نداشته باشند.

داروی رشد دوباره دندان پروتئینی به نام USAG-۱ را غیر فعال می کند که مانع رشد دندان است. محققان معتقدند در آینده این دارو نه تنها برای افرادی با چالش فقدان دندان مادرزادی بلکه بیمارانی که به دلیل جراحت یا پوسیدگی دندانشان را از دست داده اند، کارآمد خواهد بود.

کد خبر 6098343 شیوا سعیدی قوی اندام

دیگر خبرها

  • اولین داروی رشد دندان آزمایش می‌شود
  • آیفون تاشو و مک بوک جدید در راه بازار
  • «۳۱ رویا» از جواد مولانیا به روی صحنه می‌رود
  • جواد مولانیا «سی و یک رویا» را به صحنه می‌برد
  • ۱۷ اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟
  • برای تقدیر از مربی اسطوره‌ای، تیم رویایی به خط شد
  • کشف شمشیر کمیاب هزار ساله در اسپانیا
  • در آمریکا چه خبر است؟
  • یک فرد را در چه سنی می‌توان «پیر» دانست؟
  • 15 اردیبهشت در دنیای علم چه خبر؟