Web Analytics Made Easy - Statcounter

حوادث رکنا: دختر جوانی در پی یک ماجرای عشقی به علت عهدشکنی پسر مورد علاقه‌اش دست به خودکشی زد.

اخبار حوادث Accidents همیشه و در تمامی برهه‌های تاریخ مخاطبان «پَروپاقرصی» داشته و از دهه‌های گذشته تا به امروز همچنان در زُمره پربازدیدترین اخبار قرار داشته است، از سالیان دور نیز تعداد زیادی از خوانندگان، روزنامه را می‌خریدند تا صفحه حوادث آن را بخوانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اکنون نیز با حضور خبرگزاریها و سایتهای خبری، هرروزه بخش قابل توجهی از پربازدیدترین اخبار هر رسانه‌ای به اخبار حوادث تعلق می‌گیرد و صفحه حوادث روزنامه‌ها همچنان پربازدید و پابرجاست.

برای بازخوانی حوادث و پرونده‌های جنایی در دهه‌های گذشته به‌سراغ اخبار حوادث یکی از روزنامه‌های کثیرالانتشار کشور در دهه 50 رفتیم و در قالب سلسله گزارشهایی به بازخوانی این پرونده‌ها البته با ادبیات و «قلم حوادث‌نویسی» خاص آن ایام (بدون دخل و تصرف در نحوه تنظیم آن) می‌پردازیم.

در ادامه به بازخوانی حوادث و وقایع جنایی دوم آبان 1355 می‌پردازیم.

چند روزپیش این دختر که مهین نام دارد ضمن مراجعه به کلانتری مرکز، علیه جوان سی و دو ساله‌ای به اتهام اغفال شکایت کرده بود.

مهین طی شکوائیه خود نوشته است: جدایی پدر و مادرم از یکدیگر موجب شد که مادرم با جوانی به نام «سهیل» آشنا شود، مراجعه مکرر سهیل به منزل ما، به دوستی من و او و لاجرم روابط غیرعادی ما منجر شد و کار به جایی رسید که ما دور از چشم مادرم به کَرار یکدیگر را در خارج از منزل ملاقات می‌کردیم، در یکی از این دیدارها سهیل در قبال دادن قول ازدواج مرا اغفال کرد اما با گذشت مدتی طولانی حاضر به انجام عهد خود نشد، من که با شکستی غیرمترقبه روبرو شده بودم دست به خودکشی زدم اما به کمک مادرم از مرگ نجات یافتم.

مهین چند نامه عاشقانه را که سهیل نویسنده آنهاست پیوست شکایت خود عرضه کرده است.

بر اسای این مدارک و مدعای مهین، مأموران کلانتری متهم را برای اخذ توضیحات لازم به کلانتری جلب کردند.

از سوی مأموران در این زمینه پرونده‌ای تشکیل شد و سهیل همراه پرونده به دادسرای ناحیه سه تهران اعزام شد تا مورد بازجویی قاضی Judge تحقیق دادسرا قرار گیرد.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۴۸۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند

تیم بسکتبال شهرداری گرگان در دومین دیدار فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا امشب در سالن زنده یاد محمود مشحون مقابل تیم الریاضی لبنان به میدان رفت و با نتیجه ۹۵ بر ۸۵ به پیروزی رسید.

شهرداری گرگان دیدار نخست این رقابت‌ها را واگذار کرده بود و حالا ۲ تیم در تعداد پیروزی‌ها یک بر یک شدند و باید یکبار دیگر مقابل هم به میدان بروند.

دیدار سوم فینال این رقابت‌ها روز چهارشنبه ۱۹ اردیبهشت ماه ساعت ۲۲:۱۵ دقیقه در بیروت لبنان برگزار و قهرمان مشخص خواهد شد.

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • جنون در سرعت ، راننده را به آغوش مرگ کشاند
  • تخلف بهداشتی بیش از ۳۰۰ واحد صنفی را در قزوین به تعطیلی کشاند
  • رسانه عبری: جنگ غزه شمار بیوه‌های ارتش را افزایش داد
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان ۱۶ ساله را به کام مرگ کشاند
  • سقوط از کوه نوجوان کاشانی را به کام مرگ کشاند
  • واژگونی پژو یک‌نفر را به کام مرگ کشاند
  • واژگونی پژو یک‌ نفر را به کام مرگ کشاند
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • واژگونی تیبا یک نفر را به کام مرگ کشاند