Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-04@06:31:53 GMT

مورينيو: اشتباهات بچگانه اي مرتکب شديم

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۴۵۴۰

مورينيو: اشتباهات بچگانه اي مرتکب شديم

خبرگزاري آريا- منچستر با فرصت سوزي مقابل لستر، دو امتياز مهم را از دست داد. موضوعي که مورينيو را به شدت ناراحت کرده است.
به گزارش سرويس ورزشي آريا، گل لحظه آخري هري مگواير در جريان تساوي 2-2 برابر لسترسيتي در کينگ پاور کافي بود، تا ژوزه مورينيو پس از بازي با حس و حالي گرفته برابر خبرنگاران قرار بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مورينيو در گفتگو با بي بي سي گفت:
برنده نشديم، به خاطر اين که فرصت هايي باورنکردني را از دست داديم. مايلم بگويم فرصت هاي خنده دارد. در يک بازي که به راحتي مي شد در آن به پيروزي رسيد، اشتباه هاي بزرگي در فاز دفاعي مرتکب شديم. هنگامي که بازي 1-1 بود، در بين دو نيمه به بازکينان گفتم که پيروزي در اين مسابقه راحت است. واقعيت اين است که بازي به نتيجه 2-2 ختم شده. گاهي اشتباه مي کنيد و بابت آن تنبيه نمي شويد.
پس از هفته اي سخت، چه حسي داري؟
عالي. يک حس مي تواند عصبانيت در قامت يک مربي باشد و ديگري حسي عالي به عنوان يک مرد. ما به وسيله اشتباه هاي خودمان تنبيه شديم. مي توانستيم به راحتي در اين بازي برنده شويم و در اين راستا همه کار هم کرديم ولي وقتي فرصت هاي بزرگي را از دست بدهيد، اين گونه مي شود. به شکلي بچگانه و خيلي راحت، مالکيت توپ را از دست داديم. چه در محوطه جريمه حريف و چه در محوطه خودي، بچگانه کار کرديم. ما با دو امتياز تنبيه شديم.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۵۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو

به گزارش "ورزش سه"، در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، رم و بایر لورکوزن در ورزشگاه المپیکو مقابل همدیگر قرار گرفته‌اند.

بازی با برتری رم آغاز شد و با توجه به روند بازی انتظار می‌رفت که آنها تیمی باشند که اولین گل بازی را به ثمر خواهند رساند. در یکی از موقعیت‌ها سانتر عالی پاردس با ضربه سر روملو لوکاکو به تیر دروازه برخورد کرد و به شکل خطرناکی به بیرون رفت.

رفته رفته بازیکنان لورکوزن خودشان را در زمین پیدا کردند و به دروازه رم نزدیک شدند. جرمی فریمپونگ در موقعیت تک به تک با دروازه‌بان اولین فرصت جدی لورکوزن را خلق کرد اما ضربه‌اش به تور کنار دروازه برخورد کرد.

در ادامه شدت پرس بازیکنان لورکوزن بیشتر شد. در دقیقه ۲۸ پاس به عقب اشتباه و عجیب ریک کارسدروپ به آلخاندرو گریمالدو رسید. او از فرصت استفاده کرد و پس از ورود به محوطه فلورین ویرتز را در مقابل دروازه صاحب توپ کرد. در ادامه ستاره جوان لورکوزن با یک بغل پای دقیق دروازه اسویلار را باز کرد.

در ادامه نیمه اول لورکوزن برتری‌اش را حفظ کرد و حتی چند موقعیت نصفه و نیمه هم برای زدن گل دوم داشت، اما توپ دیگری از خط دروازه‌ها نگذشت تا برتری یک گله آنها همچنان ادامه داشته باشد.

دیگر خبرها

  • کناره‌گیری مارک کلاتنبرگ از شغل جنجالی در ناتینگهام فارست
  • اژ‌ه‌ای: چرا باید فعال اقتصادی ‌را ممنوع‌الخروج کنیم؟!
  • ده روسی: امشب، شب لورکوزن بود و در کل امسال، سال لورکوزن است
  • لشکر شکست ناپذیر لورکوزن، رم را هم فتح کرد/ آتالانتا در مارسی مساوی گرفت + فیلم
  • کاکائو: مدرسه فوتسال ایران را می‌ستایم/با یک اشتباه حذف شدیم
  • روی اشتباه وحشتناک: قدرت‌نمایی لورکوزن در المپیکو
  • کارشناس داوری: حیدری قضاوت کولینایی کرد/ اخراج عالیشاه سختگیرانه، اما درست بود
  • تأثیر تیم داوری در بی‌کیفیت شدن دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ظریف: یکی از دلایل موافقت آمریکا با برجام، کاستن از حضور خود در منطقه بود / اعراب منطقه و اسرائیل به همین دلیل با برجام مخالف بودند؛ نمی‌خواستند شاهد کاهش حضور آمریکا در منطقه باشند / خیال می‌کنیم اگر در روندی شرکت نکنیم شکل نمی‌گیرد / در کاسپین این اشتبا
  • ظریف: تصور نکنیم اگر FATF را نپذیرفتیم تنبیه نمی‌شویم