Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل اردبیل، یوسف احمدی به مناسبت هفته سواد آموزی اظهار کرد: ما برای سال تحصیلی جاری براساس سهمیه ابلاغی 9 هزار و 200 نفر برنامه ریزی کرده ایم و در سه ماه سپری شده از سالتحصیلی موفق شدیم 100 درصد سهمیه‌ را محقق نماییم.

احمدی با بیان اینکه در سال‌های بعد از پیروزی انقلاب اقدامات خوبی در راستای سوادآموزی در کشور و استان اردبیل اتفاق افتاده است خاطرنشان کرد: بعد از تشکیل نهضت سوادآموزی به فرمان امام راحل در سال 58 به جرات می‌توان گفت که کارهای زیربنایی و برجسته‌ای در حوزه باسواد کردن افراد جامعه اتفاق افتاده است و با توجه به اینکه انقلاب ما صبغه فرهنگی و ارزشی داشته این کار به عنوان یک حرکت ارزشمند همواره مورد توجه قرار گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه از بین افراد بی‌سواد کسانی بوده‌اند که با تحصیل در نهضت سوادآموزی موفق شده‌اند بالاترین مدارک دانشگاهی و حتی پست‌ها را نصیب خود کنند افزود: این رویا نیست که شاخص باسوادی در سطح کشور و استان اردبیل به بالاترین حد خود رسیده و در چند سال آینده رویای ریشه‌کنی بی‌سوادی را در کشور به حقیقت تبدیل خواهیم کرد.

معاون سوادآموزی اداره کل با گرامیداشت هفته سوادآموزی از دوم تا هشتم دی ماه اضافه کرد: در گرامیداشت این هفته برنامه‌های مختلفی برگزار خواهد شد که اولین روز این هفته امروز به نام سوادآموزی و رسانه جمعی نامگذاری شده که شاهد برگزاری نشست خبری و همچنین تقویت برنامه‌های اطلاع‌رسانی در حوزه آگاهی ‌بخشی هستیم که میزگرد تلویزیونی نیز با حضور صاحب نظران و کارشناسان در نقد و بررسی دستاوردهای سوادآموزی برگزار خواهد شد.

یوسف احمدی بیان کرد: یکشنبه سوم دی ماه به نام سوادآموزی و مشارکت همه‌جانبه نام گذاری شده که قرار است شورای پشتیبانی سوادآموزی در مرکز استان و شهرستان‌ها با شرکت استاندار و فرماندار اردبیل برگزار شود تا در این جلسات نقاط ضعف و قوت مورد ارزیابی قرار گیرد.

احمدی اذعان کرد: دوشنبه چهارم دی ماه به نام سوادآموزی، خانواده و کتابخوانی نامگذاری شده و روز چهارم نیز به نام سوادآموزی و مسئولان نام گذاری شده که در این روز نیز شاهد توجه بیشتر مسئولان و افراد خانواده به امر باسوادی خواهیم بود.

وی گفت: روز چهار‌شنبه به نام سوادآموزی و تجدید میثاق با آرمان‌های امام راحل نام گذاری شده که به احتمال زیاد دیدار با نماینده ولی فقیه و ائمه جمعه در شهرهای مختلف برگزار می‌شود.

معاون سوادآموزی اداره کل خاطرنشان کرد: پنج‌شنبه عنوان ششمین روز این هفته به نام سوادآموزی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت نامگذاری شده که در این روز زیارت قبور شهدا و تجدید بیعت با آنها را برگزار خواهیم کرد.

یوسف احمدی نامگذاری آخرین روز این هفته را به نام سوادآموزی و ترویج فرهنگ نماز اعلام و اظهار کرد: روز جمعه همزمان با برگزاری نماز جمعه در میعادگاه‌های سراسر استان اردبیل فعالان این عرصه با حضور در نماز جمعه در یک حرکت معنوی مشارکت خواهند کرد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۴۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد

به گزارش خبرنگار مهر، یعقوب نوروزی ظهر دوشنبه در نشست خبری ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران که در دانشگاه قم برگزار شد، اظهار کرد: ششمین کنفرانس فیزیک بنیادی ایران به منظور تحقق شعار سال مبنی بر جهش تولید و مشارکت مردم به دو صورت حضوری و مجازی برگزار خواهد شد.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم بیان کرد: حضور اساتید و اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها در عرصه پژوهش گامی برای تحقق جهش تولید است.

وی افزود: نشر کتاب به زبان‌های خارجه ویژه برخی دانشگاه‌های بین المللی در دستورکار دانشگاه قم قرار دارد.

نوروزی ابراز کرد: سه عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرده و ما در تلاش هستیم تا حائز رتبه علمی شویم.

معاون پژوهشی و فناوری دانشگاه قم خاطرنشان کرد: کنفرانس فیزیک بنیادی با مشارکت یکی از ارکان وزارت دفاع برگزار می‌شود.

کد خبر 6092211

دیگر خبرها

  • امضای بیش از ۵۷ درصد از کل تعهدات پرداخت تسهیلات نهضت ملی مسکن در بانک مسکن
  • ۱۰۸ درصد تعهدات اشتغال در رودسر محقق شده است
  • پروژه بزرگ آبرسانی استان قم به بهره‌برداری می‌رسد
  • برنامه‌های هفته سازمان بسیج سازندگی استان قم اعلام شد
  • شرط برگزاری پیکان - استقلال در ورزشگاه آزادی
  • تحقق ۱۳۵ درصدی تعهدات اشتغالزایی در مهاباد
  • ۳ عنوان نشریه دانشگاه قم به ISC ورود پیدا کرد
  • کاهش سرقت در اردبیل
  • گلستان با ۸۸ درصد تحقق الگوی کشت جزو استان‌های پیش ‌رو است
  • رشد ۴۲ درصدی بارش‌ها در خراسان شمالی نسبت به سال گذشته