Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@07:46:23 GMT

برنده شیر نقره‌ای ونیز در فجر

تاریخ انتشار: ۳ دی ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۲۲۵۴۳۲

برنده شیر نقره‌ای ونیز در فجر

رمینی پروتکل میهمان سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر می‌شود.

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، گروه تحقیقات کمپانی رمینی پروتکل که برای انجام فاز مقدماتی اجرا به تهران آمده بودند، پس از انجام امور پیش تولید به آلمان بازگشتند تا قرار بر آن شود شهر تهران در ایام جشنواره میزبان ریموت باشد

هلگارد کیم هاگ، اشتفان کائگی و دنیل وتزل در سال ٢ تیمی از نویسنده‌ها و کارگردان ها را تشکیل داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آثار آنها  در حوزه تئاتر، صدا، نمایش رادیویی، فیلم و چیدمان در گروه‌های سه نفره، دو نفره و حتی تک نفره بیرون آمده. از سال 2002 تمام کارهای این گروه به صورت یکپارچه تحت نام «رمینی پروتکل» نوشته شده و تمرکز اصلی این گروه بر توسعه مداوم ابزارهای تئاتر است تا به ابعاد نامعمول واقعیت فرصت بروز دهند.

برای توضیح بهتر فعالیت رمینی پروتکل که جوایز متعددی از جمله شیر نقره‌ای دو سالانه هنرهای اجرایی ونیز در سال 2007 را کسب کرده می‌توان گفت که به طور مثال هاگ، کائگی و وتزل صورت جلسه سهام داران دیملر را به یک متن نمایشی تبدیل کردند. یا پروژه 100% شهر، با حضور صد نفر از ساکنان هر شهر در شهرهای برلین زوریخ لندن ملبورن کپنهاگ و سن دیه‌گو به اجرا درآمد و یا در برلین و درزدن نمایش‌هایی صوتی با کمک گوشی‌های اندروید صورت گرفته است.

 آن‌ها همچنین پروژه «کنفرانس تغییرات جهانی  اقلیمی» را با شبیه‌سازی کنفرانس تغییرات آب و هوایی سازمان ملل متحد، در هامبورگ برگزار کرده‌اند. ریموت تهران از سری اجراهای ریموت ایکس، یکی از چندین تجربه شهری کمپانی ریمینی پروتکل با همکاری بخش بین‌الملل و خارج از صحنه جشنواره سی وششم فجر در طول ایام جشنواره اجرا خواهد بود.

انتهای پیام/

R1369/P1356/S4,39,40/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۵۴۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳

قیمت امروز طلا توسط اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اتحادیه صنف فروشندگان و سازندگان طلا، جواهر، نقره و سکه تهران، قیمت طلا را به شرح زیر اعلام کرد:

قیمت آنلاین طلا را در نشانی زیر مشاهده کنید:

https://www.estjt.ir/

کد خبر 750641

دیگر خبرها

  • در دومین مرحله قرعه کشی پذیرنده ملی شاید شما برنده باشید
  • قیمت طلا امروز ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • استخراج‌کنندگان غیرمجاز رمزارز نقره‌داغ می‌شوند
  • جشنواره «چای گلاب و عطر حرم» در کاشان برگزار می‌شود
  • برگزاری جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • تئاتر بچه‌های مسجد باید در چهار گوشه ایران شکل بگیرد/ حضور ۱۴ گروه نمایشی در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد
  • برگزاری جشنواره جشنواره سراسری تئاتر مردمی بچه‌های مسجد در بافق
  • رقابت ۱۴ گروه در جشنواره تئاتر بچه‌های مسجد/ جایزه ویژه فرج‌الله سلحشور اعطا می‌شود
  • فراخوان جشنواره «راویان غدیر» در استان قزوین
  • دومین فراخوان جشنواره استانی «راویان غدیر»