Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی، با حکمسردار غیب پرور رئیس سازمان بسیج مستضعفین، دکتر محمدجواد نیک روش عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) و مسئول اسبق بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) به سمت مسئول سازمان بسیج دانشجویی کشور  منصوب شد.

 

دکتر محمدجواد نیک روش هم اکنون عضو هیئت علمی دانشگاه جامع امام حسین (ع) و مسئول مرکز مطالعات علم و فناوری این دانشگاه است که سوابقی همچون جانشین دانشکده مدیریت و فرماندهی ولایت دانشگاه جامع امام حسین (ع)، جانشین مرکز تربیتی آموزشی توسعه فرماندهی و مدیریت سپاه پاسداران، مسئول مرکز مطالعات علوم انسانی اسلامی دانشگاه امام حسین (ع)، مسئول مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق (ع) و مسئول انجمن علمی دانشکده الهیات دانشگاه امام صادق (ع) را در کارنامه خود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گفتنی است مرکز مطالعات علوم انسانی اسلامی دانشگاه جامع امام حسین (ع) در سال ۱۳۹۵ و در دوران مسئولیت وی به عنوان مرکز برتر علمی این دانشگاه شناخته شد و در سال ۱۳۹۰ نیز محمد جواد نیک روش؛ مسئول وقت بسیج دانشجویی دانشگاه امام صادق (ع) به عنوان بسیجی نمونه مورد تقدیر مقام معظم رهبری قرار گرفت و بسیج این دانشگاه به عنوان بسیج نمونه اعلام شد.



لازم به ذکر است مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق (ع) مجموعه‌ای دانش بنیان و غیردولتی است که با شعار «علوم انسانی اسلامی از اندیشه تا زندگی» به دنبال ارائه پاسخ‌های کاربردی به مسائل انقلاب اسلامی مبتنی بر علوم انسانی اسلامی و مشاهده اثر حل این مسائل در جامعه است و در دوران مدیریت دکتر نیک روش توانسته است با بهره مندی از ظرفیت فارغ التحصیلان بسیج دانشجویی این دانشگاه و با حرکت در مسیر مرجعیت علمی تحسین شخصیت‌های مختلفی نظیر سرلشگر باقری فرمانده ستاد کل نیرو‌های مسلح، سردار جعفری فرمانده سپاه، دکتر ستاری معاون علمی رئیس جمهور، دکتر حداد عادل، دکتر خسروپناه، آیت الله کعبی، مهندس قدیانی معاون علمی بسیج، سردار غیب پرور فرمانده سازمان بسیج، سردار نقدی معاون فرهنگی سپاه و جمع دیگری از اساتید حوزه و دانشگاه را جلب نماید.

انتشارات سدید، اندیشکده پویش صادق، مرکز هنری رسانه‌ای ایده، مرکز ترویج اندیشه‌های امام و رهبری، مرکز اقتصاد مقاومتی و بنیاد خیریه فائزون از جمله مراکز اقماری مرکز تحقیقات بسیج دانشگاه امام صادق (ع) می‌باشد.

 

پیش از این داوود گودرزی از خرداد 1394 مسئولیت سازمان بسیج دانشجویی را به‌عهده داشت.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۵۵۲۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم

جهادگران بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان با حضور در روستای بزنوید واقع در شهرستان الیگودرز استان لرستان اردوی جهادی خود را برگزار کردند.

به گزارش گروه استان‌ها خبرگزاری دانشجو، مستند ستاره دنباله‌دار روایتی از حضور گروه جهادی بسیج دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در روستای بزنوید شهرستان الیگودرز استان اصفهان است.

این گروه جهادی به مدت ۱۰ روز فعالیت‌های فرهنگی، تدریس، رفع اشکال در پایه‌های مختلف، ورزش، مشاوره کشاورزی و باغبانی، مشاوره خانواده، آموزش نقاشی و عکاسی را در این روستا انجام داده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • امضا دو تفاهم نامه علمی در همایش ملی تحول دیجیتال
  • فعالیت هدفمند در فضای مجازی مورد توجه قرار گیرد
  • تشکیل قرارگاه ارتقای کمک به کارآمدی نظام حکمرانی کشور در بسیج اساتید
  • بسیج اساتید محور همدلی و هم‌افزایی در دانشگاه باشد
  • بیانیه شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی کرمان در خصوص عدم حضور معاون استاندار در جمع دانشجویان
  • دیدار طهرانچی با رئیس، مدیران و کارکنان مرکز جذب و امور هیئت‌علمی
  • کار سخت بسیج برای رفاقت با وزیر/ زلفی‌گل از پس مطالبات بسیج دانشجویی بر می‌آید؟
  • سردار سلیمانی: عملیات «وعده صادق» عامل خودباوری است
  • (تصاویر) رئیسی در کراچی دکتر شد
  • مستند ستاره دنباله دار؛ روایت حضور جهادگران اصفهانی در بزنوید لرستان +فیلم