Web Analytics Made Easy - Statcounter

شاهرود - فرماندار شاهرود با بیان اینکه ۲۶ درصد طرح‌های موفق به دریافت تسهیلات بهین‌یاب استان سمنان، متعلق به شاهرود هستند، گفت: ۱۰۳ طرح تسهیلات را دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید محمد رضا هاشمی صبح یکشنبه در نشست شورای اداری شاهرود به میزبانی فرمانداری ویژه این شهرستان، ضمن اشاره به آخرین آمار سامانه بهین یاب، ویژه رفع موانع تولید، تاکید کرد: از مجموع ۲۳۸ میلیارد تومان تسهیلات بهین یابی که به واحدهای صنعتی و کشاورزی استان سمنان پرداخت شده، ۷۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان معادل ۳۱درصد با پیگیری هایی که در سطح شهرستان شاهرود رخ داده، به این شهرستان تعلق گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: از مجموع ۴۰۲ طرح ثبت نام شده در سامانه بهین یاب در حوزه استان سمنان، ۱۰۳ طرح یا ۲۶ درصد مختص به شاهرود است.

رئیس شورای اداری شاهرود در دیگر بخش سخنان خود، به مقوله سرمایه گذاری اشاره کرد و گفت: از مجموع ۵۲ تفاهم نامه ای که در همایش بزرگ سرمایه گذاری کشور با محوریت استان سمنان، به امضا رسید، ۱۰ پروژه در سه حوزه کشاورزی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین گردشگری به شاهرود اختصاص یافت.

هاشمی بیان کرد: با دستور استاندار سمنان، همچنین مقرر شد همایش سرمایه گذاری در شرق استان سمنان نیز به زودی برگزار شود که خوشبختانه با برگزاری این همایش به صورت شهرستانی موافقت شده و جلسات داخلی این امر طی ماه جاری در حال برگزاری است از سوی دیگر باید گفت در حوزه گردشگری، کشاورزی و منابع طبیعی، صنعت، معدن و تجارت و همچنین کشاورزی نیز پتانسیل های شهرستان احصاء شده و برای سرمایه گذاری در همایش مذکور، تبیین می شود.

وی افزود: در حوزه صنایع تبدیلی کشاورزی، معدن و گردشگری خوشبختانه اقدامات خوبی شکل گرفته که امیدواریم روزی شاهد افتتاح پروژه های این حوزه باشیم چرا که برخی فرصت های سرمایه گذاری در این سه بخش آماده شده و در روزهای برگزاری همایش ملی سرمایه گذاری با محوریت شاهرود، توسط دبیرخانه ارائه خواهد شد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۲۲۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️ ️ با اعلام هشدار نارنجی هواشناسی در اکثر مناطق این استان باران باریده است  که پس از تاش ، بیشترین آن در طزره  ۸ میلیمتر بود ؛ در سایر مناطق استان سمنان کمتر از پنج میلیمتر باران باریده است .

 

دیگر خبرها

  • ثبت بیشترین بارندگی در روستای تاش شاهرود
  • همایش بزرگ حجاج شاهرود
  • احیا ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل احیا شد
  • احیای ۱۶ واحد تولیدی و صنعتی در استان اردبیل
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد؛ تهاتر نفت با چای و چوب سریلانکا
  • شوراها کمک کنند ظرفیت مردمی پای کار بیاید
  • سریلانکا به سرمایه‌گذاران ایرانی زمین دولتی می‌دهد
  • ۶۴ نفر تسهیلات مشاغل خانگی در مشهد دریافت کردند